Onko kaikilla talvitakki
Minulla ei ole. Käytössä on ollut kymmenen vuotta poikani takki, jota hän oli käyttänyt kymmenen vuotta ennen minua.
Takki oli lämmin ja laadukas 20 vuotta, mutta tuli tiensä päähän.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiinalaisen lapsen kokoa niin voi jotain kirppareilta saada mutta ei kukaan lihava ainakaan.
Mä vein just neljä toppatakkia uffin laatikkoon, kun ei mennyt kirppiksellä kaupan. XXL kokoisia ice peakin ja super dryn takkeja. Hintaa laitoin 5-10 euroa.
On mulla . Hyvä ja laadukas jota ei tosiaan ois varaa ostaa uutena. Mutta käytettynä oon löytäny . Jopa mulle lihavalle sopii vaikkei ole mallia teltta. Eli vara on ostaa kun katsoo millähintaa ja viitsii etsiä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lämpimin takkini on kevyttoppatakki, jota käytän sitten kun on yli kymmenen astetta pakkasta. Muuten käytössä on ohut syystakki.
Ihan kiva. Asun Rovaniemellä. Täällä pakkanen huitelee tammikuussa keveästi alle -30 astetta pitkään.
Kai sielläkin on kirppiksiä? Jos ei, niin katso tori.fi.
Kymmenen vuotta vanha Elloksen parka, on vielä hyvä. Viime talvena ostin Tori.fistä Joutsenen untuvatakin 40 e, huippu löytö lylmimmille säille.
Missä asut ja mikä koko? Mulla on ylimääräinen tai pari..
Ostan ehkä viiden vuoden välein lämpimämmän, kun entinen on pesujen takia mennyt ohuemmaksi. Pidän kyllä entisetkin tallesss. Pitkän untuvatakin kisäksi minulla on lyhyt toppatakki.
Metropolia Amkil oli yks oppilas ketä käytti -30 pakkasel oranssii tpaitaa ja shortsei.
Kylläpä aloittajalla menevät kaikki vastaukset nyt tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toistakymmentä talvitakkia. Kesätakkeja on ainakin tuplasti.
Sama, ihan liikaa. Osan vein uffille. Siellä niitä on, ei maksa paljoakaan.
Kukaan itseään kunnioittava ei hae kirpputoreilta yhtään mitään moneen kertaan pestyjä ryysyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ai kaikilla Suomen yli 5 miljoonalla kansalaisella. Mitenkähän se selvitetään?
Ei vaan ihan kaikilla maailman ihmisillä. Ja he voi kaikki käydä vastaamassa tähän viestiin.
on,mut tänä talvena saa jäädä varastoon,toivottavasti toukokuussa pärjää jo ilman talvitakkia.
Vierailija kirjoitti:
Talvitakkeja saa edulisesti köyhäkin jos tarve vaatii Vida, Pelastusarmejan kirpputori mymälät.Kierätyskeskus,Ei ole rahasta enää kiinni ne.Voit mennä kysymään vaikka diakonsalaitos löytyykö vanhaa talvitakkia sinulle ilmaisiksi tai kirkon diakonilta?Tai pyyttä tori fi.Ilmaista talvitakkia.
Tietämätön pellon laidalta kysyy, mikä/missä on Vida?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itseään kunnioittava ei hae kirpputoreilta yhtään mitään moneen kertaan pestyjä ryysyjä.
Ei haekaan. Mutta puhtaita,siistejä ja käyttökelpoisia . Usein vähänkäytettyjä.
No jos menee kulkemiset autolla, lämpimästä autohallista toiseen, niin tartte ees takkia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvitakkeja saa edulisesti köyhäkin jos tarve vaatii Vida, Pelastusarmejan kirpputori mymälät.Kierätyskeskus,Ei ole rahasta enää kiinni ne.Voit mennä kysymään vaikka diakonsalaitos löytyykö vanhaa talvitakkia sinulle ilmaisiksi tai kirkon diakonilta?Tai pyyttä tori fi.Ilmaista talvitakkia.
Tietämätön pellon laidalta kysyy, mikä/missä on Vida?
Fida vissiin.
Viime talvena ostin Kierrätyskeskuksen kaupasta villakangastakin 14€, edellisenä talvena pronssinvärisen toppatakin toiselta kirppikseltä 12€. Molemmat siistejä ja isoa kokoa (46/48). Eli löytyy isoakin kokoa kun vaan pitää silmät auki ja jaksaa etsiä.
No juuri siksi?