Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka syövät lähes aina ruoan sängyssä? Syön harvoin pöydän ääressä.

Vierailija
15.12.2022 |

Asun yksin, joten sama se minulle missä syön. Kaikista mukavinta on mennä peiton alle ja samalla katsoa tietokoneelta ohjelmaa. Syön lähes aina omassa sängyssä.
Olen varmaan ällöttävä, enkä ole tästä kertonut kenellekään. :D

Tämä siis tietenkin vain kotona.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus lattialla (en ihan kylmimpään vuodenaikaan). Tapa voi olla suomalaisessa kulttuurissa outo, mutta aika monessa Aasian maassa ihan arkipäivää. 

Lattia tulee myös pidettyä puhtaana.

Vierailija
62/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutte varmaan vaihtamaan vuodevaatteet aika usein, te jotka oleilette paljon sängyssä hieromassa rasvojanne ja ihosolujanne lakanoihin?

Et ole päiväpeitosta koskaan kuullut?

Ja kyllä, lakanat vaihdetaan kerran viikossa, tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudutte varmaan vaihtamaan vuodevaatteet aika usein, te jotka oleilette paljon sängyssä hieromassa rasvojanne ja ihosolujanne lakanoihin?

Et ole päiväpeitosta koskaan kuullut?

Ja kyllä, lakanat vaihdetaan kerran viikossa, tietenkin.

No tuolla joku sanoi että peiton alla syö ja katsoo tietokonetta sanalla. Mitä virkaa päiväpeitto mielestäsi toimittaa tässä tilanteessa?

Vierailija
64/65 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sänky pitää pyhittää sille tarkoitukselle, mille se on tarkoitettukin. Ja inhottaa ajatella se sotku, murut, jotka tippuu puhtaille lakanoille. Epäkäytännöllistä. Syön kyllä monesti sohvalla, mutta en sängyssä. 

Vierailija
65/65 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aina sängyssä selinmakuulla ruuan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi