Onko täällä muita, jotka syövät lähes aina ruoan sängyssä? Syön harvoin pöydän ääressä.
Asun yksin, joten sama se minulle missä syön. Kaikista mukavinta on mennä peiton alle ja samalla katsoa tietokoneelta ohjelmaa. Syön lähes aina omassa sängyssä.
Olen varmaan ällöttävä, enkä ole tästä kertonut kenellekään. :D
Tämä siis tietenkin vain kotona.
Kommentit (65)
Kun ei ole ruokapöytää, saati sohvaa niin tottakai syön sängyssä. Asun 14m2 asunnossa ja sänky vie siitä ison osan. Normaalia muualla maailmassa, ongelma ainoastaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa syödään aina sohvalla. Yksinkin söin. Joskus harvoin sängyssäkin. En ole varmaan koskaan omassa kodissani syönyt pöydän ääressä.
Veikkaan ettet ole kovin siisti ihminen
Ihan "tavallisen siisti" olen. En ole hysteerinen jokaisesta murusesta mutta pidän asuntoni perussiistinä.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka syödään keittiössä pöydän ääressä, Sänky on makuuhuoneessa ja siinä nukutaan, olohuoneessa on sohva ja siitä katsotaan televisiota.
En tajua miksi nukkumapaikassa pitäisi syödä.
Oletko autistinen?
Täällä kans yksi yksinasuva sängyssäsyöjä
Onko ihmiset näin todellisuudesta vieraantuneita? Maailmassa on monta miljardia ihmistä jolla ei ole edes sitä sänkyä ja täällä ihmetellään tälläista asiaa. Ei saatana.
Niin minäkin ja kaiken kruunaa vauva.fi:n lukeminen samaan aikaan. Vielä kun tulis joku syöttämään. Pitäis laittaa kaikki maidon kanssa tehosekoittimeen ja syödä pullosta. Oli puliukko maantiellä poikittain...
Meillä...yleensä keittiön pöydän ääressä tapahtuu kaikki ruokailu. Erillisen ruokahuoneen suuren ruokapöydän
ääreen kokoonnumme juhlapäivinä tai kun on muuten vaan enemmän ruokailijoita.
Sängyssä ei syödä eikä juoda eikä myöskään telkkarin ääressä. No, ehkä jonkun juoman saatamme juoda telkkaria katsellen. Oo
Syön aamupalan vessassa samalla kun olen paskalla. Siksi varmaan olenkin suuren teollisuus yrityksen toimitusjohtaja.
Joku ihmetteli miten sängyssä voi syödä. Niin itse ainakin syön mahallani makoillen 😂 ehkä pari kertaa vuodessa nyt perheellisenä, kun kukaan ei näe. Ja toki ruoka sellaista jonka voi vaan lusikoida tai haarukoida suuhun yhdellä kädellä.
Sängyssä ei pitäisi oleilla muuten kuin silloin kun aikoo nukkua yöunet. Itse tosin juon aamukahvin sängyssä, mutta en mene päivällä sänkyyn syömään.
Miehen kanssa syödään pöydän äärellä, yksin syön pöydän ääressä tai sohvalla.
Kyllä, syön kaikki ateriani sängyssä. Olen 40v, asun yksin yksiössä, en omista ruokapöytää tai tuoleja. Eipä asialla ole oikeasti mitään väliä, niin en sen takia viitsi ostaa huonekaluja joita en halua. En ole masentunut enkä lihava (hyvät oletukset taas täällä).
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä ei pitäisi oleilla muuten kuin silloin kun aikoo nukkua yöunet.
Miksi ihmeessä? Minulle sänky on pääasiallinen oleilupaikka, yksiössä kun asun. Ja iltaisin nukahdan parissa minuutissa, ei siihen vaikuta mitenkään se että olen ollut jo sängyssä vaikkapa 3h katsomassa elokuvia ennen nukkumaan käymistä.
Syön sängyssä ainoastaan jos olen vuodepotilaana.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä en syö. Petaan aina sängyn, päiväpeitto aina oikein päin . Murut ja ruuanjämät sängyssä olisi kauhistus.
Kuinka sotkuisia syöjiä ihmiset oikein on? Ei mulla ole muruja ja herranen aika ruoanjämiä sängyssä vaikka syön kaikki ateriani sängyllä istuen. Miksi teillä lentää ruokaa ympäriinsä?
Mä syön joko sängyssä tai tietokoneen ääressä (jolloin mulla on tarjotin kuitenkin sängyn päällä, koska työpöydälläni ei ole tilaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Minulle sänky on pääasiallinen oleilupaikka, yksiössä kun asun. Ja iltaisin nukahdan parissa minuutissa, ei siihen vaikuta mitenkään se että olen ollut jo sängyssä vaikkapa 3h katsomassa elokuvia ennen nukkumaan käymistä.
Tutkimusten mukaan vaikuttaa yöunen laatuun.
En ole kiinnostunut juuri sinun tilanteestasi. Vetelehdi sängyssäsi minun puolestani vaikka vuorokauden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan vaikuttaa yöunen laatuun.
En ole kiinnostunut juuri sinun tilanteestasi. Vetelehdi sängyssäsi minun puolestani vaikka vuorokauden ympäri.
No mutta kirjoitit tuon lauseen yleisenä totuutena, mutta ei se ole noin kaikkien kohdalla. Nukun erinomaisesti vaikka olisin koko päivän sängyssä.
Joudutte varmaan vaihtamaan vuodevaatteet aika usein, te jotka oleilette paljon sängyssä hieromassa rasvojanne ja ihosolujanne lakanoihin?
Sängyssä en syö. Petaan aina sängyn, päiväpeitto aina oikein päin . Murut ja ruuanjämät sängyssä olisi kauhistus.