Onko täällä muita, jotka syövät lähes aina ruoan sängyssä? Syön harvoin pöydän ääressä.
Asun yksin, joten sama se minulle missä syön. Kaikista mukavinta on mennä peiton alle ja samalla katsoa tietokoneelta ohjelmaa. Syön lähes aina omassa sängyssä.
Olen varmaan ällöttävä, enkä ole tästä kertonut kenellekään. :D
Tämä siis tietenkin vain kotona.
Kommentit (65)
no vähän puliukkohommalta kuulostaa. Jos et itse välitä niin mitä väliä
Kun asuin yksin sinkkuna niin söin aina sohvalla. Joskus myös sängyssä. Nyt kun olen perheellinen haluan syödä yhdessä muiden kanssa pöydän ääressä, ja siitä on tullut
tapa. Omassa lapsuudenkodissa sai syödä omassa huoneessa tietokoneen ääressä, niin itse haluaisin pitää kiinni perheen yhteisistä ruokailuista ja näyttää esimerkkiä.
Yleensä tulee syötyä sohvalla telkkaria katsellen.
Aamukahvin juon usein sängyssä, mutta ruuan syön pöydän ääressä.
Miehen kanssa syödään aina sohvalla. Yksinkin söin. Joskus harvoin sängyssäkin. En ole varmaan koskaan omassa kodissani syönyt pöydän ääressä.
En syö sängyssä koska en tykkää kun tulee murusia. Pöydän ääressä syön. Yksinasuva voi tehdä miten itse tykkää :)
Taitaa olla ylipainoa reilummin jo nyt, ja lisää tulossa .
En ole muuten ikinä syönyt sängyssä, mutta sohvalla istuessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa syödään aina sohvalla. Yksinkin söin. Joskus harvoin sängyssäkin. En ole varmaan koskaan omassa kodissani syönyt pöydän ääressä.
Veikkaan ettet ole kovin siisti ihminen
Sen verran iso omakotitalo, etten todellakaan jaksa vaivautua keittiöstä makkariin asti syömään. Nyt kyllä tykkään juoda takkahuoneessa kahvit, kun se saatiin uudistettua uudella lattialla ja uudella takalla. Mutta se on enemmän lasten olohuone.
Eikö sängyssä ole huonossa asennossa syödä? Et varmaan sentään makuultaan syö mutta kuitenkin. :)
Eikö se tietokone ja sänky ole täynnä roiskeita.
Miten sängyssä syöminen onnistuu? Onko sulla joku taso siinä, vai miten sä pilkot ruuan? Vai vedätkö jostain kulhosta lusikalla mössöä?
Aamukahvin/aamupalan syön aina sängyssä. Muuten syön keittiössä pöydän ääressä tai olkkarissa sohvalla.
Syön aamupalan melkein aina sängyssä, ruuan sohvalla. Just mietin tätä, miten kivaa kun voi syödä missä haluaa ja tehdä samalla mitä haluaa. Jos mulla olisi lapsia niin haluaisin opettaa paremmat pöytätavat, mutta onneksi ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tietokone ja sänky ole täynnä roiskeita.
Toivottavasti et syö koskaan ravintolassa. Minulla kyllä ruoka siirtyy ihan siististi lautaselta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sängyssä ole huonossa asennossa syödä? Et varmaan sentään makuultaan syö mutta kuitenkin. :)
Ruoka Pamixilla ja pillillä imien.
Minusta sängyssä on todella hankala syödä. Huono asento, muki kaatuu helposti patjalla ja lautasta täytyy pitää käsissä samalla, kun syö. Sohvalla on paljon kivempi syödä käsinojaa hyödyntäen.
En sängyssä, vaan sohvalla ja katselen samalla telkkaria.