Onko täällä muita, jotka syövät lähes aina ruoan sängyssä? Syön harvoin pöydän ääressä.
Asun yksin, joten sama se minulle missä syön. Kaikista mukavinta on mennä peiton alle ja samalla katsoa tietokoneelta ohjelmaa. Syön lähes aina omassa sängyssä.
Olen varmaan ällöttävä, enkä ole tästä kertonut kenellekään. :D
Tämä siis tietenkin vain kotona.
Kommentit (65)
Itse en kestä ainoon ainoaa murusta sängyssä. Mun sänkyyn: :ei saa mennä housut jalassa, joilla on käyty ulkona, ei saa syödä, ei saa koirat tulla, ei saa laskea pölyisiä tyynyjä tai muita asioita, ei saa mennä likaisilla sukilla.....
No en todellakaan syö. Miten haarukalla ja veitsellä edes pystyy syömään sängyssä siististi? Kastikkeet valuu peitolle jne. Toki jos lämmittää einespizzaa niin sitä voi syödä käsinkin.
En ole koskaan syönyt sängyssä kuin pari kertaa opiskeluaikana pahimmissa krapuloissa. Yksiössäkin kun asuin, mulla oli pieni ruokapöytä huoneessa. Sen äärellä söin, kirjoituspöydän ääressä käytin tietokonetta, sohvalla katsoin telkkaa ja luin kirjaa, ja sängyssä nukuin.
Usein syön sängyssä yksin, mutta puolison kanssa syödään olohuoneen pöydän ääressä kunnon ateria salaatteineen ja leipineen.
Me syödään miehen kanssa lattialla :D ollaan lapseton pariskunta ja keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kestä ainoon ainoaa murusta sängyssä. Mun sänkyyn: :ei saa mennä housut jalassa, joilla on käyty ulkona, ei saa syödä, ei saa koirat tulla, ei saa laskea pölyisiä tyynyjä tai muita asioita, ei saa mennä likaisilla sukilla.....
Sama. Tuota varsinkin vihaan, että mennään ulkona käytetyillä housuilla edes istumaan. Mieskin on ruvennut käyttämään kotihousuja kotona, ennen mua meni tirsoille tai löhöämään samoilla farkuilla, joilla oli istunut baarissa tai missä vaan. Hyi helkkari.
No hyvä että pidit tuon edelleen salassa etkä kertonut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Me syödään miehen kanssa lattialla :D ollaan lapseton pariskunta ja keski-ikäisiä.
Ja sängyssä juodaan aamukahvit ja syödään aamiainen joka viikonloppu. Ruokapöytä löytyy, mutta on täynnä muuta tavaraa :D
Aika WT-meininkiä. Jokainen tyylillään mutta minun mielestäni noloa.
Sairaalassa viettämäni ajanjaksot ovat saaneet minut inhoamaan sängyssä syömistä, - vaikka istuenkin. Jouduin sairaalassa syömään joko selällään- tai vatsallaan maaten. Oli sen verran ikävää puuhaa, että syön aina pöydän ääressä ja tuolilla istuen oikein mielelläni .
Ruokapöydällä on läppäri. Syön ruokani haarukalla tai lusikalla teeveetä katsellen sohvalla. Vaatimatonkin ruoka maistuu. Palastelen ruuan valmiiksi keittiön puolella. Sohvalla on verhouksen kankaasta suuri istuinalusta. Asun yksin ja olen erittäin siisti kuusikymppinen.
En ikinä syö sängyssä tai sohvalla. Enpä muista olleeni koskaan niin sairas, etten pöydän ääreen ole jaksanut asettautua.N60
Vierailija kirjoitti:
Aika WT-meininkiä. Jokainen tyylillään mutta minun mielestäni noloa.
Mun mielestä luksusta!
Aika rajoittunutta ajattelua täällä.
Ruoka syödään keittiössä pöydän ääressä, Sänky on makuuhuoneessa ja siinä nukutaan, olohuoneessa on sohva ja siitä katsotaan televisiota.
En tajua miksi nukkumapaikassa pitäisi syödä.
Tietysti jos keittoa teen, niin syön pöydän äärellä. Myös jos jotain jota pitää leikata mutta harvemmin mitään sellaista syön johon edes veistä tarvitsee.
Haarukka ja syvä lautanen riittää, niin ei kastike mene yli laidan.
Olen kyllä masentunut ja hyvin voimaton. Eli hyvä jos saan edes ruokaa hankittua. Silti minulla on kyllä tainnut yksin eläessäni ollut taipumusta syödä sängyssä vaikka onhan se aika erikoista. Kukaan ei varmaan uskoisi jos kertoisin koska olen aika siisti ihminen muuten. En minäkään muilla vaatteilla pysty sängyssäni olemaan kuin kotivaatteilla, siis joita en ole käyttänyt muualla.
Olen miettinyt että varmaan pitäs siirtyä syömään pöydän ääreen mutta aivan sama se lopulta on.
Ap
Syön sohvalla istuen, niin saa rauhassa röhnöttää 😄
Juu sinkkuna yksin aina soffalla, en koskaan pöydän ääressä. Nyt perheellisenä on eri ja syödään aina pöydän ääressä, on myös ylipäätään kunnon keittiö ja keittiönpöytä.
Aina sohvalla, aamuteet ja muut ruokailut.
Teemuki pysyy pystyssä viereisellä sohvan istumatyynyllä nojaten selkänojaan, läppärin näppäintasolla lautanen, niin voi haarukkaa ja veistä ongelmitta käytellä. En "lapioi" haarukalla, osaan syödä sivistyneesti myös sohvalla.
Silloin kun vielä tilasin paperilehden, aamuteet nautin keittiön pöydän ääressä.
Vieraiden kanssa pöydän ääressä.
Sohvalla tulee syötyä kotona. Pienehkä kaksio, en oikein ole keksinyt miten saisin tänne järkevästi varsinaisen ruokapöydän kun se rikkoisi tämänhetkisen hyvän sisustusflow'n ja söisin kuitenkin varmaan sohvalla. :P