Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko treffeille ihmisen kanssa joka ei ollut kiinnostunut sinusta ennen kuin pudotit painoa?

Vierailija
15.12.2022 |

Tämä nyt tapahtumassa minulle.

Pari vuotta sitten kaveriporukkaan tuli uusi tyyppi ja jonkun aikaa salaa minä olin ihastunut.
Lopulta pyysin häntä treffeille, häntä ei kiinnostanut.
Okei, ei siinä mitään.

Nyt pari vuotta ajassa eteenpäin ja olen onnistunut pudottamaan painoa parikymmentä kiloa.
Ja hämmästykseni, nyt hän pyysi minut treffeille.

Silloin olisin ollut onnellinen, mutta nyt koko juttu teki minut surulliseksi.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Ja jos lihoat takaisin jättää heti. Mielummin ihminen jolle kelpaa sellaisenaan kuin on, on sitten hoikka tai pullea, eikä niin että joutuu koko ajan pelkäämään milloin toinen jättää jostain ulkonäkösyystä tms. 

Vierailija
22/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus = suostuisin

Naisen vastaus = kun opin hallitsemaan syömiseni, saan chadejä, joten voin hylätä yhden miehen tarjouksen, kun tarjontaa on muutenkin niin paljon

Lihavuus on mielenterveys- ja elämänhallintaongelma eikä pelkästään kosmeettinen ongelma, kuten joku psoriasis ehkä on. Lihavuus johtuu siitä, että ihminen ei pysty hallitsemaan omaa käytöstään yhdellä elämän osa-alueella, kuten ei alkoholisti tai huumeriippuvainenkaan. Alkoholistin ja narkomaanin ongelma ei näy päältä, mutta lihavan näkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suostuisitko treffeille naisen kanssa, joka antoi sinulle tylysti pakit ollessasi työttömänä, mutta joka nyt luotuasi menestyksekkään uran olisi kovasti kiinnostunut sinusta?"

Vierailija
24/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tietysti aina mahdollista, että hänellä on kieltäytyessään ollut erilainen elämäntilanne, jos on ollut vaikka juuri silloin ollut ihastunut johonkin toiseen? Ehkä lähtisin, mutta aika varovaisesti tunnustellen, ja ottaisin asian kyllä aika alkuvaiheessa puheeksi, ja katsoisin miten suhtautuu kysymykseen.

Vierailija
25/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suostuisitko treffeille naisen kanssa, joka antoi sinulle tylysti pakit ollessasi työttömänä, mutta joka nyt luotuasi menestyksekkään uran olisi kovasti kiinnostunut sinusta?"

Kyllä jos pääsisin panemaan. Toisaalta tämä koskee kaikkia naisia.

Vierailija
26/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin, ja tekisin kaikkeni, että tyyppi ihastuisi. Sitten murskaisin sydämen.

Vaikka mies käyttäytyi tökerösti, niin tälläinen kosto on jo sairasta.

Vierailija
27/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin, ja tekisin kaikkeni, että tyyppi ihastuisi. Sitten murskaisin sydämen.

Tää olis hyvä. Pettäis vaikka jonkun komeamman ja pidemmän miehen kanssa. Ihan oikein tuollaiselle.

Vierailija
28/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tietysti aina mahdollista, että hänellä on kieltäytyessään ollut erilainen elämäntilanne, jos on ollut vaikka juuri silloin ollut ihastunut johonkin toiseen? Ehkä lähtisin, mutta aika varovaisesti tunnustellen, ja ottaisin asian kyllä aika alkuvaiheessa puheeksi, ja katsoisin miten suhtautuu kysymykseen.

Onko tuokaan sitten hyvä tilanne? Että olet ollut silloin vaihtoehto numero 2 (tai 22) ja kun ihastuksen (tai kenenkään muun sinua paremman) kanssa ei ole hommat luistaneet, onkin valmis tyytymään sinuun.

Ainahan näitä selitellään jollain elämäntilanteella, vaikka oikeasti kyse on siitä, ettet ole ollut riittävän viehättävä. Parempiakin on ollut tarjolla.

Vierailija
29/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hän tietenkin rakastaa sitä aitoa sinua, aivan aidosti. Hän vain tajusi rakkautensa sinuun kaiken tämän ajan jälkeen.

Vierailija
30/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, hah. mitä vanhemmaksi tulet, sen vaikeampaa noin suuren painonpudotuksen jälkeen on pysytellä nykyisessä painossasi. Koska selvästikin olet taipuvainen muotoihin, kannattaa katsella miestä jota miellyttävät muodokkaammat naiset ja joka ei takerru ylipainoon.

Vierailija
31/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos en kelvannut hänelle sellaisena kun olen, tuskin kelpaisin muutenkaan.

Millä perusteella olet enemmän sitä mitä olet ylipainoisena kuin laihempana? En ymmärrä tätä perustettasi. Sen sijaan toki ymmärrän, ettei halua antaa uutta mahdollisuutta ihmiselle, jolta jo kerran sai pakit.

Vierailija
32/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olisin itse enää PARIN VUODEN kuluttua kiinnostunut miehestä, jolta sain pakit silloin pari vuotta sitten. Joten luultavasti olisin jo kiinnostunut jostakin toisesta, tai sitten en kenestäkään, mutta en lähtisi lämmittelemään tuollaista jo hiipunutta juttua. Minulle se, että joskus olen ollut kiinnostunut, ei olisi syy lähteä treffeille. Enkä myöskään lähtisi treffeille, jos en itse olisi juuri nyt hänestä kiinnostunut. Joten vastaukseni on ei.

Vierailija
33/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pulleiden naisten toistensa tsemppaus ketju :D Yhteenlaskettu paino huitelee tonneissa.

Vierailija
34/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko varma, ja miksi jos olet,  että juuri tuo painonpudotus on syy, miksi nyt pari vuotta myöhemmin pyytää treffeille?

Toki tuo painonpudotus voi olla (ainakin osaksi) syy, en minä sillä, mutta onhan noita muitakin vaihtoehtoja, miksi on nyt alkanut kiinnostaakin. Parissa vuodessa ehtii tapahtua paljon muutoksia kaikenkaikkiaan. Niin elämäntinateissa, kuin ihmissä itsessään, ajattelussa, tunteissa yms..

Vierailija
35/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole se tilanne, millä aina perustellaan sitä, miksi on eri asia jos haluaa laihan naisen kuin jos haluaa pitkän miehen; painolle voi (muka aina) tehdä jotain.

Vierailija
36/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vastaus = kun opin hallitsemaan syömiseni, saan chadejä, joten voin hylätä yhden miehen tarjouksen, kun tarjontaa on muutenkin niin paljon

Lihavuus on mielenterveys- ja elämänhallintaongelma eikä pelkästään kosmeettinen ongelma, kuten joku psoriasis ehkä on. Lihavuus johtuu siitä, että ihminen ei pysty hallitsemaan omaa käytöstään yhdellä elämän osa-alueella, kuten ei alkoholisti tai huumeriippuvainenkaan. Alkoholistin ja narkomaanin ongelma ei näy päältä, mutta lihavan näkyy. 

Mulla tuli ylipainoa kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi. Onko sekin mielenterveys- ja elämänhallintaongelma?

Vierailija
37/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ylipainoa kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi. Onko sekin mielenterveys- ja elämänhallintaongelma?

Kilpirauhasen vajaatoiminta, kuten joku muukin sairaus voi vaatia elämäntapojen muuttamista. Energiaa ei kuitenkaan synny tyhjästä eli ruokailutapoja muuttamalla ei myöskään liho. Samaan tapaan kilpirauhasen liikatoiminta ei tarkoita laihtumista, vaan ratkaisevaa on syöminen. 

Vierailija
38/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olet enemmän sitä mitä olet ylipainoisena kuin laihempana? En ymmärrä tätä perustettasi. Sen sijaan toki ymmärrän, ettei halua antaa uutta mahdollisuutta ihmiselle, jolta jo kerran sai pakit.

Eihän tuo niin sanonut että on enemmän sitä mitä on ylipainoisena. Vaan että jos ei ensin kelpaa mutta sitten kelpaa ja ainoa muuttunut asia on paino, niin eipä tuota miestä taida tämän henkilön persoona ja sisin juuri kiinnostaa.

Vierailija
39/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko varma, ja miksi jos olet,  että juuri tuo painonpudotus on syy, miksi nyt pari vuotta myöhemmin pyytää treffeille?

Toki tuo painonpudotus voi olla (ainakin osaksi) syy, en minä sillä, mutta onhan noita muitakin vaihtoehtoja, miksi on nyt alkanut kiinnostaakin. Parissa vuodessa ehtii tapahtua paljon muutoksia kaikenkaikkiaan. Niin elämäntinateissa, kuin ihmissä itsessään, ajattelussa, tunteissa yms..

Ehtii käydä muita vaihtoehtoja läpi ja todeta, ettei ollutkaan niin haluttu kuin kuvitteli. 

Vierailija
40/169 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo niin sanonut että on enemmän sitä mitä on ylipainoisena. Vaan että jos ei ensin kelpaa mutta sitten kelpaa ja ainoa muuttunut asia on paino, niin eipä tuota miestä taida tämän henkilön persoona ja sisin juuri kiinnostaa.

Ei se välttämättä ihan noinkaan ole. Kyllä persoona ja sisin voi kiinnostaa myös, vaikka ulkonäölläkin olisi vaikutusta siihen, tunteeko vetoa. Eihän se niin ole, että ihmiset yleensä ihastuvat vain persoonaan, vaan kyllä ulkonäöllä on osuutensa asiaan.