Minne sinua ei saa kauniisti pyytämällä?
Minua baarin tietovisaan, festareille tai jääkiekko-otteluun.
Entä te?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin Malawissa pari vuotta ja sain lukuisia pyyntöjä mennä sunnuntaina kirkkoon. Olihan aina pyytäjän kirkon menot ne kaikkein parhaimmat. Koskaan en mennyt.
Itse olisin ihan uteliaisuudesta mennyt kerran katsomaan millaista meno olisi.
Niin minäkin, mutta voi olla, että sen jälkeen olisi alkanut entistä kovempi painostus mennä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden homo-orgioihin.
Haavistoko siellä alapeukutti?
Ajankohdasta tuli mieleeni, että viinanhuuruisiin pikkujouluihin minua ei saa kilon kappaleinakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin Malawissa pari vuotta ja sain lukuisia pyyntöjä mennä sunnuntaina kirkkoon. Olihan aina pyytäjän kirkon menot ne kaikkein parhaimmat. Koskaan en mennyt.
Itse olisin ihan uteliaisuudesta mennyt kerran katsomaan millaista meno olisi.
Tunsin pari brittinaista, jotka kävivät kirkossa. Toinen katolilaisessa ja toinen anglikaanisessa. Kuulemma meno oli samanlaista kuin Britanniassa paitsi laulettiin äänekkäämmin ja saarnat oli ponnekkaampia. Nämä olivat siis koulutettujen kaupunkilaisten kirkkoja. Varmaan jotkut maalaiskylien sunnuntaimenot olisivat saattaneet olla erilaisia.
Mihinkään liian suljettuun tilaan.
Moskeijaan en myöskään mennyt edes, vaikka sielläkin olisi ollut paikallisten mielessä niin mukavaa. Tämä eräässä lähi-idän maassa asuessani.
T. Sama joka ei mennyt kirkkoon Malawissa
Lastenhoitopuuhiin. Joka lapsen tekasee, se lapsen hoitaa.
Helsinkiin lumisateen jälkeen. Ristus mitä pottupeltoa joka paikka - avutonta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Moskeijaan en myöskään mennyt edes, vaikka sielläkin olisi ollut paikallisten mielessä niin mukavaa. Tämä eräässä lähi-idän maassa asuessani.
T. Sama joka ei mennyt kirkkoon Malawissa
Voi luoja, millaista ulosantia. Sori.
Moskeijaan en myöskään mennyt, vaikka sielläkin olisi ollut paikallisten mielestä niin mukavaa.
Laulamaan karaokea tai tanssimaan (siis nopeita diskobiisejä, kyllä mä sinne voin nojailemaan mennä).
Jääkiekko-otteluun, laivaristeilylle, benji-hyppyyn, reppureissaamaan Aasiaan, Grönlannin matkalle, kansanmusiikkijuhlille, avaruuslennolle Marsiin.
Epäilyttäviin korkeisiin paikkoihin, luistelemaan tai moottoripyöräajelulle. Benji-hypyt ja vastaavat ovat sanomattakin jyrkkä no-no.
Kirkkoon tai moskeijaan voisin kauniisti pyydettynä tulla, vaikka ateisti olenkin, ellei ohjelmaan kuulu jotain yllämainituista.
Tilaisuuteen jossa on persuja, myös suvun tilaisuudet järjestämme nykyään persuvapaana, emme siis kutsu persuja kannattavia sukulaisia sukutapaamisiin, emme edes hautajaisiin.
Miniän luo, poika käy lapsensa kanssa meillä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuuteen jossa on persuja, myös suvun tilaisuudet järjestämme nykyään persuvapaana, emme siis kutsu persuja kannattavia sukulaisia sukutapaamisiin, emme edes hautajaisiin.
Good luck with that!
Turkkiin.