Minne sinua ei saa kauniisti pyytämällä?
Minua baarin tietovisaan, festareille tai jääkiekko-otteluun.
Entä te?
Kommentit (74)
Hedelmöityshoitoihin tai vastaaviin. Kammoan raskaaksi tulemista. Joskus näen jopa painajaisia siitä. Sille pelolle on olemassa myös virallinenkin nimitys: tokofobia (raskaaksi tulemisen ja synnytyksen pelko)
Jumalanpalvelukseen
Lätkämatsiin
Oopperaan
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuuteen jossa on persuja, myös suvun tilaisuudet järjestämme nykyään persuvapaana, emme siis kutsu persuja kannattavia sukulaisia sukutapaamisiin, emme edes hautajaisiin.
Ja meitä ei saa Rinteen ajamaan bussiin edes vappu satasella
goom risteilylle en ole mennyt enkä ruotsinlaivalle(pelkään humalaisia ja rikollisia) en menisi turvattomiin maihin lomalle. en ole mennyt sokkotreffeille ,vaikka niitä on pari kertaa yritetty järjestää.
kaikki epämääräinen ja potentiaalisesti riskaapeli pelottaa. en ottaisi osaa myöskäään mihinkään moraalisesti epäilyttävään.
Mihinkään uskonnolliseen tapahtumaan tai paikkaan. Joulujuhliin, woke, lumihiutale porukan kotibileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin Malawissa pari vuotta ja sain lukuisia pyyntöjä mennä sunnuntaina kirkkoon. Olihan aina pyytäjän kirkon menot ne kaikkein parhaimmat. Koskaan en mennyt.
Itse olisin ihan uteliaisuudesta mennyt kerran katsomaan millaista meno olisi.
Täällä Suomessa olemme tottuneet sellaiseen "narua kaulaan" -kirkkoskeneen, mutta kunnon negrospirituaalimeininki lauluineen ja tansseineen saattaisi olla aika hieno kokemus. En tiedä onko Malawissa tälläistä, mutta saattaisi vaikka ollakin?!?
Mihinkään missä on pikkulapsia tai ylipäätään lapsia.
Mm. oopperaan, balettiin, teatteriin, uskonnollisiin tapahtumiin, kaikkin muihin urheilutapahtumiin paitsi niihin joihin liittyy auto-/moottoriurheilu/hevosvoimat tai oikeat hevoset.
Mua ei saisi kuumailmapallolennolle. Mä en käsitä miten noi pysyy ilmassa ja pelkään hulluna korkeita paikkoja. En menisi myöskään benji-hyppäämään, laskuvarjohyppäämään tai vuorikiipeilemään. Menköön ne jotka haluaa katsoa KUO LE MAA SILMIIN.
Iskelmäfestivaaleille, tangomarkkinoille, puoluekokouksiin, vappumarssille, teatteriin katsomaan musikaaleja tai farsseja, Turkkiin tai mihinkään ihmisarvoa polkeviin takapajuloihin.
Ruuhkaisiin kylpylöihin tai muihin paskavatkaamoihin. Viikonloppuristeilyille.
Yökerhoon :)
Joo,ei enää
Ikä mulla on 59v
Marjastamaan, sienestämään, metsäretkelle, vaellukselle, metsästämään, kalastamaan, tunturiin. En pidä metsästä. En myöskään menisi sukeltamaan, benji-hyppäämään enkä ratsastamaan.
Melkein kaikki muu käy, lukuunottamatta itsestäänselvyyksiä kuten sota-alueita, pakolaisleirejä ja muita vastaavia paikkoja.