Paljonko teillä on rahaa säästössä ja paljonko ikää?
Paljonko teillä on rahaa säästössä ja paljonko ikää?
Kommentit (87)
Tileillä samantien rahaksi nostettavissa noin 30t€
Sen lisäksi sijoitus- ja kiinteistöomaisuutta. Ikää 51v
Osakkeissa 78000 €, tilillä 42000 €, velaton rivarikaksio 50 M2 vm 2007. Eläkkeelle 8 v päästä, m 57
Säästössä on tarpeeksi ja ikää on 71 vuotta.
Tilillä 1596,24€ Käteistä alle euro.
Vierailija kirjoitti:
Olen 39- vuotias ja säästöt ovat 0 euroa. Olen pitkäaikaistyötön ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki reilut 570 euroa. Tästä ei paljoa pysty säästämään. Joudun asumaankin vanhan ja sairaan sukulaiseni luona. Onneksi tällä tavalla pystyn asumaan ilmaiseksi. Omat menoni, kuten ruokani, hygieeniatarvikkeet, kännykkälasku jne. maksan tietysti itse työmarkkinatuella.
Saisithan sinä omaan asuntoon asumistukea ja ehkä toimeentulotukea?
Minulla 65 v on noin 20000 e. Miehellä on noin 45000 euroa. Lisäksi meillä on velaton omakotitalo ja mökki. Tyttärelle siirretään rahaa 5000 euroa vuodessa pienemmi erissä.
M48
Käteistä kotona n. 1 200€
Pankissa heti nostettavaa rahaa n. 46 000€
On muutakin, mutta rahasta kysyttiin.
Olen m56, ja säästössä kokonaiset 600 e. (eli total turn-off)
7000 euroa, 31-vuotias opiskelija. Aiemmat säästöt menivät terapiaan, nämä hankittu neljässä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vauva.fi:ssä on älyttömän rikasta porukkaa.
Luulisi, että se heijastuisi hieman kirjoitusten tasoonkin.
😬 Niinpä !
Vierailija kirjoitti:
Olen 39- vuotias ja säästöt ovat 0 euroa. Olen pitkäaikaistyötön ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki reilut 570 euroa. Tästä ei paljoa pysty säästämään. Joudun asumaankin vanhan ja sairaan sukulaiseni luona. Onneksi tällä tavalla pystyn asumaan ilmaiseksi. Omat menoni, kuten ruokani, hygieeniatarvikkeet, kännykkälasku jne. maksan tietysti itse työmarkkinatuella.
Olen vuosien mittaan säästänyt työmarkkinatuesta 7000€. Siltä varalta, että jotain yllättävää tapahtuu. Jos asumiskuluja ei ole, pitäisi jäädä säästöön ainakin 300€.
N. 36000€. Nekin menevät tässä lähi vuosina asuntolainan maksuun. N. 42v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vauva.fi:ssä on älyttömän rikasta porukkaa.
Luulisi, että se heijastuisi hieman kirjoitusten tasoonkin.
😬 Niinpä !
En tiennyt että raha tuo kirjoitustaitoa.
n. 190000€, m48
Toki on sijoitettuna eikä tilillä makaamassa.
Mutta kotiutettavissa tarpeen tullen osakkeista, toki joutuisi hiukan veroja maksamaan.
Reilu 20 000 euroa. Ikää 42.