Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on rahaa säästössä ja paljonko ikää?

Vierailija
15.12.2022 |

Paljonko teillä on rahaa säästössä ja paljonko ikää?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 vuotta. Sata euroa säästössä. Koko ikäni olen ollut varaton ja elänyt kädestä suuhun. Kotiäitinä ja työttömänä yli 25 vuotta. Annan kaikki rahani aikuisten lasteni käyttöön, maksan kaiken; synttärilahjat, ruuat, joulun menot. Niin, ja myös ruokajutut maksam minä. Säästöä ei kertynyt kotiäitinä. Tiedän jo nyt että olen tulevaisuudessa hyvin köyhä. Onneksi kaksi lastani, vähän päälle parikymppistä, ovat osanneet säästää tuhansia euroja. Minä kustannan heidän elämäänsä yhä.

Vierailija
82/87 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä 19 000e. Velaton okt ja edulliset asumiskustannukset (sähkö, lämmitys, jäte, kotivakuutus, vesi, tonttivuokra) 300-350e/kk. Viime vuoden bruttotulot reilut 59 000e. Lapsilisät+elarit 876e/kk.

Kahden lapset yh äiti.

N35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljonko hyödyt näistä tuntemattomien tiedoista. Laitoitko kaikki ylös jos oli hyötyä. Ilmoittikohan jokainen rehellisesti. Itse en viitsi kertoa.

Vierailija
84/87 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuuden velaton arvo n. 500000+käteistä n. 30000+rahastot n. 60000, 45 vuotta ikä. Tavallinen palkansaaja, mutta saanut kauan sitten perintöä.

Vierailija
85/87 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ säästäminen on tehty kohdallani mahdottomaksi. Tulojen nousu esim.1000eurolla ei vaikuta käytettävissä oleviin tuloihini. Kaikki menisi tulonsiirtoina lapsille.

Joudun elämään köyhänä vielä pitkään teen mitä tahansa käytettävä raha on aina 500-600€kk. Siitä mahdoton säästää.

Myöskään halvempaan asuntoon muuttaminen ei auta. Mikään ei oikein auta . Jos oikein pinnistäisi ja kaurapuuroa jatkuvasti söisi, muutaman kympin säästöön saisi, mutta se olisi ihan tyhjän kanssa.

Ei rahaa köyhälle tule, on niin paljon mihin se ylimääräinen raha laitettava jos sattuu saamaan esim.hammaslääkäri, uudet silmälasit , lapsille lahjat jne ....

Ei oikeasti köyhän kannata säästää, terveys siinä vaan menee. Kamalinta tässä, ettei voi vaikuttaa tilanteeseen mitenkään teoillaan.

M50

Vierailija
86/87 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54 vuotta. Sata euroa säästössä. Koko ikäni olen ollut varaton ja elänyt kädestä suuhun. Kotiäitinä ja työttömänä yli 25 vuotta. Annan kaikki rahani aikuisten lasteni käyttöön, maksan kaiken; synttärilahjat, ruuat, joulun menot. Niin, ja myös ruokajutut maksam minä. Säästöä ei kertynyt kotiäitinä. Tiedän jo nyt että olen tulevaisuudessa hyvin köyhä. Onneksi kaksi lastani, vähän päälle parikymppistä, ovat osanneet säästää tuhansia euroja. Minä kustannan heidän elämäänsä yhä.

Miksi?

Vierailija
87/87 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v, säästössä 85 000 ja velkaa 170 000.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi