Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffimies ei suostu järjestämään tapaamista esim. kahvilaan kaupungille

Vierailija
15.12.2022 |

Olen kaupunkilaisnainen ja etsin nettitreffeissä miestä. Mieluummin kaupunkilaista, koska en ole maalle muuttamassa. Tuttu kohtaanto-ongelma siis.

Jos bongaan mielenkiintoisen miehen, yritän kartoittaa jo ennen tapaamista, mikä hänen suunnitelmansa on jatkoa ajatellen jos asuu maaseudulla. Kerron että itse olen kaupunkilainen henkeen ja vereen, itselläni ei ole ajokorttiakaan. Keski-iässä olen.

Mies ei yleensä vastaa tuohon kyssäriin (!) vaan alkaa jankkauksen että koska nähdään hänen luonaan? Vastaan että täytyy nyt ensin kirjotella puolin ja toisin, niin nähdään isoissa linjoissa, kannattaako edes tavata? Mies saattaa taas todeta että koska tuut mun luo kahville, osa jopa ehdottaa saunaa. Totean että kahvilassa nähtäisiin ja voisitko nyt vastata tähän kaupunki/maaseutukysymykseen. Järjestään mies lopettaa koko yhteydenpidon tässä vaiheessa.

Tulkintani on että hän haluaisi tilata sinne maalle ilmaista p...seuraa, ei viitsi edes vaivautua kahvilaan näön vuoksi 1-treffeille. En todellakaan lähde kenenkään luo maaseudulle kahville tai saunomaan. Autottomuuteni tuo lisähaasteen vielä, tuskin edes onnistuisi. Ja siihen en suostu että mies hakee omalla autollaan, kaikki tietää miksi en.

Tässäpä dilemma? En nyt viitsisi laittaa profiiliin että etsin kaupunkilaismiestä, tai miestä joka on valmis muuttamaan kaupunkiin :) En siis etsi pelkkää p..seuraa.

Kommentit (468)

Vierailija
141/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirrät vaan tuollaiset jankkaajat kierrätyskoriin. Voit tietysti ilmoittaa, miksi et lähde tuollaisille maakuntakierroksille, mutta jos tyyppi vain jatkaa vänkäämistä, pistä estoon. Turha siitä on itselle murhetta ottaa.

Maakuntakierroksille :D

Lähteekö joku muidu näihin, saunomaan tuntemattomalle äijälle johonkin maaseudulle, ollen vielä täysin äijän kyytimisten varassa? Ja nyt puhutaan keski-ikäisistä, kyllähän sitä nuorena tuli lähdettyä vaikka mihin mutta ei maailma ja nuoret miehet ollut ysärillä niin hulluja. Kyllä viiskymppisen äijän pitäisi jo tajuta mitä ehdottaa naiselle, parikymppiseltä vielä ymmärränkin tuon. 

Ne ysärin ihanan viattomat pojat ovat nyt viiskymppiä ukkoja. :D Kaava kotiin kutsumisesta jäänyt päälle? Arvuuttelee viiskymppinen nainen.

Vierailija
142/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirrät vaan tuollaiset jankkaajat kierrätyskoriin. Voit tietysti ilmoittaa, miksi et lähde tuollaisille maakuntakierroksille, mutta jos tyyppi vain jatkaa vänkäämistä, pistä estoon. Turha siitä on itselle murhetta ottaa.

Maakuntakierroksille :D

Lähteekö joku muidu näihin, saunomaan tuntemattomalle äijälle johonkin maaseudulle, ollen vielä täysin äijän kyytimisten varassa? Ja nyt puhutaan keski-ikäisistä, kyllähän sitä nuorena tuli lähdettyä vaikka mihin mutta ei maailma ja nuoret miehet ollut ysärillä niin hulluja. Kyllä viiskymppisen äijän pitäisi jo tajuta mitä ehdottaa naiselle, parikymppiseltä vielä ymmärränkin tuon. 

Ne ysärin ihanan viattomat pojat ovat nyt viiskymppiä ukkoja. :D Kaava kotiin kutsumisesta jäänyt päälle? Arvuuttelee viiskymppinen nainen.

*viiskymppisiä ukkoja (kun ei hinnoista ollut puhe)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty juttu. Miksi kukaan vänkäisi tällaisia? Ei se ukko sinun takiasi kaupunkiin muuta. Miksi asetukseksi ylipäätään ovat sellaiset että matchaat myös kaikki rehupuntit?

Eli kun toimintatapa on sinunlaisellesi citykanille vieras, niin on mahdotonta, että kukaan muukaan voisi toimia niin?

Vierailija
144/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on asuinpaikan suhteen tutkitusti joustamattomampia kuin naiset. Hölmö strategia tykkäillä jostain syrjäkylien peräkammarin pojista ja olettaa, että ne siitä muuksi muuttuu.

Näiden lisäksi löytyy kevyempi, mutta yhtä mahdoton alalaji: Mies joka asuu entisen perheensä kodissa. On maksanut eksänsä siis ulos siitä, eivät asu siis äitinsä helmoissa enää, vaan esim. jossain Karkkilassa tai Vöyrissä siinä omakotitalossa. Voi asua ihan Turussakin, eli on ns. kaupunkilaismies. Siitä talosta hän ei lähde. Uuden naisen pitäisi sopeutua tähän kaikkeen:

- Eksän mukaan sisustettu+rakennettu koti, eksän kädenjälki näkyy kaikessa ja mitään ei saa muuttaa. Taannoinen hääkuva on kirjahyllyn päälle nostettu naamapuoli alaspäin. Sentään poistettu kirjahyllystä esiltä. Kylppärin kaapissa voi olla vielä eksän kasvovoide ja terveyssiteet.

- Miehen aikuiset lapset tulevat entiseen kotiinsa omin avaimin milloin vain ja odottavat ylläpitoa. Tyypillinen ajankohta on lauantai klo 17:00. Silloin ilmoittavat isälle että pistäs sauna lämpiämään, mennään miehissä saunaan kaljoitellen. Uuden naisen osa on katsoa hommaa sivusta, tehdä pientä suolaista iltapalaa  ja mennä hikiseen saunaan yksin miesten jälkeen. Miehet olivatkin jo saunan jälkeen syöneet kaiken iltapalan, nainen lämmittää mikrossa pakkasesta jotain nälkäänsä. Aikuiset pojat voivat jäädä vielä yöksikin, ta olla jäämättä. Mitään ei voi suunnitella tällaisen miehen kanssa koska "lapset ensin". 

- Monesti miehen äidilläkin on oma avain ja kulkee pojalleen kuin kotiinsa, tuosta vaan.

- Optiona voi olla vielä eksälläkin yksi nyckla. Tää on jo hc-sarjaa mutta näitäkin on!

Ehkä se peräkammarin uuninpankkopoikakin on parempi loppujen lopuksi kuin tämä eroisä. 

Ehkä kuitenkin mieluummin otan sen kerrostalomiehen, jolla ei ole tuota taakkaa niskassaan. 

Wau, mikä kuvaus. En tiennyt tällaista olevankaan!

Vierailija
145/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Olen kaupunkilainen. tavataanko jossain kahvilassa. Asun raumalla. Minä en maalle muttaisi. Ei ole autoakaan. 

No niin tämähän kuulostaa jo lupaavalta! Rauma on kaunis kaupunki, mikäs siellä kahvitellessa. Sata pistettä heti siitä ettet ole saunaan kutsumassa. Sinun on helppo erottua eduksesi nettitreffipalstalla!

Kyllä olen asunut täällä pitään. Meri on lähellä ja veneilen myös usein. Minulla on oieni moottori vene ja kalastan ja veneilen usein kesällä.

Voi. Tuosta tulikin reippaat miinukset. Sä oot siis todella usein kalassa siellä merellä ;(  Näitä ei voi suunnitella etukäteen koska tiedän että säätilat vaikuttavat. Voi kyynel, ei meistä tullutkaan paria. En ala sinua vaatimaan vähentämään harrastustasi koska se ei ole reilua, meistä vaan ei ole pariksi ;( 

Minä kalastan aamu 05.00-12.00 välillä. Aikaa siis jää iltapäivällä muuhunkin.

Mutta ei me voida viikonloppuisin lähteä esim. matkalle tai vuokrata mökkiä/mennä 2-3 pv festareille kun ollaan sidottu kotiin sun kalastuksen/kalastusmahkun takia.

Tai vaikka joskus olisi kiva lähteä pitkän kaavan mukaan rilluttelemaan niin ei sekään onnistu kun sulla täytyy olla valmius lähteä kalastamaan aamuviideltä. 

Sun täytyy etsiä nainen joka on myös kalastushenkinen. Se on sulla elämäntapa. 

Minua ei ole sidottu mihinkään. Minä olen käynyt festareilla ja olen rakentanut työkseni festareita ja niitä esiintymislavoja. RMJ festareita olin rakentamassa 10 kesänä. Tuossa ne on ihan 6 kilsan päässä juhannuksena. Siellä olen monta kertaa käynyt vuodesta 2001 saakka.

Jos puhutaan kesä-elokuusta, niin monenako viikonloppuna olet "kiinni" kalastusharrastuksessasi? 

Olen ehkä kiinni aamuisin mutta en iltapäivällä. Eikö ihmiset ole muutenkin kiinni töissä iltapäivä 16.00 saakka joten onko tää mun kalastus nyt niin huono juttu. Olen työtön. Kalastan ja myyn kalaa mutta ei mun olisi pakko kalastaa. Kyllä minä periaatteessa joka aamu tai 25 päivänä kuukaudesta lähden kalaan jos ei ole muuta tekemistä ja jos sää sallii.

Sinun pitää kertoa tämä asia naisille. Ne joita asua haittaa, eivät halua kanssasi. En ymmärrä tätä miesten " kusetustaktiikkaa", ei kerrota kaikkea,valehdellaan( pituus, ikä ym) että saadaan huijattua nainen treffeille. Luuletteko, että se totuus ei tule ilmi? Miksi vielä ihmettelette, kun naiset eivät halua teitä tavata?

Miten tämä Sinkkumies47 tässä on nyt jotain salaillut tai valehdellut? Mun nähdäkseni hän on ihan asiallisesti vastannut kysymyksiin.

No toi kalastuksen laajuus. Sehän on miehelle elämäntapa. Täytyisi siitä nipistää niin voisi löytyä nainen.

Millä tavalla hän on salannut kalastuksensa laajuutta taikka valehdellut siitä?

Vierailija
146/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Olen kaupunkilainen. tavataanko jossain kahvilassa. Asun raumalla. Minä en maalle muttaisi. Ei ole autoakaan. 

No niin tämähän kuulostaa jo lupaavalta! Rauma on kaunis kaupunki, mikäs siellä kahvitellessa. Sata pistettä heti siitä ettet ole saunaan kutsumassa. Sinun on helppo erottua eduksesi nettitreffipalstalla!

Kyllä olen asunut täällä pitään. Meri on lähellä ja veneilen myös usein. Minulla on oieni moottori vene ja kalastan ja veneilen usein kesällä.

Kuullostaa mahtavalta! Kuinka pitkä olet?

166cm

Onko sulla long covid, kun pituus kasvoi 2 cm kahdessakymmenessä minuutissa? -sivusta

Vierailija
147/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitty juttu. Miksi kukaan vänkäisi tällaisia? Ei se ukko sinun takiasi kaupunkiin muuta. Miksi asetukseksi ylipäätään ovat sellaiset että matchaat myös kaikki rehupuntit?

Eli kun toimintatapa on sinunlaisellesi citykanille vieras, niin on mahdotonta, että kukaan muukaan voisi toimia niin?

Toimintatapa on jokaiselle täysijärkiselle vieras.

Vierailija
148/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa kaupungissa asuvat naisetkin asuisi semmosessa paikassa missä omat rahat riittää asumiseen ja elämiseen eikä näin nykyisellä tavalla että pakko asua kaupungissa palveluiden ääressä mutta yhteiskunnan on maksettava se asuminen kun hänen omat rahat ei riitä siihen mitä itse vaatii

Vierailija
149/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa kaupungissa asuvat naisetkin asuisi semmosessa paikassa missä omat rahat riittää asumiseen ja elämiseen eikä näin nykyisellä tavalla että pakko asua kaupungissa palveluiden ääressä mutta yhteiskunnan on maksettava se asuminen kun hänen omat rahat ei riitä siihen mitä itse vaatii

Kertoo ehkä enemmän sinusta ja viiteryhmästäsi, jos käsityksesi asumisesta on tuettu asuminen.

Vierailija
150/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metka juttu tuo sauna ja maaseutu. Mulla on keski-ikäinen mies, joka todella asuu käytännössä maaseudulla vaikka nimellisesti kaupunkia. Todella fiksu mies, joka osaa kohdella naista kuin prinsessaa (hakee vain viikonloppuseuraa). Osa naisista menee sinne jo ekoilla treffeillä loput viimeistään toisilla. Välillä siellä on jopa ruuhkaa, kun yksi deitti lähtee ja toinen jo matalla paikalle. Mies ajaa siis välillä kuin taksia. Kaikki lähtevät tyytyväisenä pois, mitään liikoja lupauksia ei siis tehdä. 

Valtavasta suosiosta päätellen keski-ikäisillä naisilla on aivan valtava läheisyyden, hellyyden ja fiksun keskustelevan seuran kaipuu ihan vaan lyhytaikaisestikin. Sauna on siellä aina lämpimänä.  Osa menee sinne ihan ekoillakin treffeillä, mutta ei siitä sinänsä tehdä mitään numeroa.

Aika moni täällä kirjoittanut on ihan pihalla modernista ajasta ja elää jotain 50-luvun maalaisromantiikan aikaa. Varsinkin monilla naisilla ei tunnu olevan mitään tietoa siitä mitä kanssasisaret tekevät. Ehkä on niin, että naiset pitää toisilleenkin kulissia yllä siihen mitä oikeasti tekevät.

On siis naisia, jotka menevät päätyyn asti vain haaveillen loppuelämän prinssistään, joka ei koskaan ilmaannu. Sitten on naisia, jotka uskaltavat elää tässä hetkessä.

Vierailija
151/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimintatapa on jokaiselle täysijärkiselle vieras.

Niin? Meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

Vierailija
152/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metka juttu tuo sauna ja maaseutu. Mulla on keski-ikäinen mies, joka todella asuu käytännössä maaseudulla vaikka nimellisesti kaupunkia. Todella fiksu mies, joka osaa kohdella naista kuin prinsessaa (hakee vain viikonloppuseuraa). Osa naisista menee sinne jo ekoilla treffeillä loput viimeistään toisilla. Välillä siellä on jopa ruuhkaa, kun yksi deitti lähtee ja toinen jo matalla paikalle. Mies ajaa siis välillä kuin taksia. Kaikki lähtevät tyytyväisenä pois, mitään liikoja lupauksia ei siis tehdä. 

Valtavasta suosiosta päätellen keski-ikäisillä naisilla on aivan valtava läheisyyden, hellyyden ja fiksun keskustelevan seuran kaipuu ihan vaan lyhytaikaisestikin. Sauna on siellä aina lämpimänä.  Osa menee sinne ihan ekoillakin treffeillä, mutta ei siitä sinänsä tehdä mitään numeroa.

Aika moni täällä kirjoittanut on ihan pihalla modernista ajasta ja elää jotain 50-luvun maalaisromantiikan aikaa. Varsinkin monilla naisilla ei tunnu olevan mitään tietoa siitä mitä kanssasisaret tekevät. Ehkä on niin, että naiset pitää toisilleenkin kulissia yllä siihen mitä oikeasti tekevät.

On siis naisia, jotka menevät päätyyn asti vain haaveillen loppuelämän prinssistään, joka ei koskaan ilmaannu. Sitten on naisia, jotka uskaltavat elää tässä hetkessä.

Siis olen nainen ja olen sillä käynyt ja asiasta avoimesti jutellut.

Vierailija
153/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu menemään kahviloihin. Etsin niin kauan kuin löydän naisen, joka suostuu tapaamaan jomman kumman kotona. Sellaisia onneksi löytyy.

Miksi et?Haetko vain seksiseuraa?

Kahvilassa käynti on pinnallisen ihmisten hommaa. Paljon parempi on tutustua videochatiillä ensin toisiinsa pidemmällä aikavälillä ja jättää kokonaan kahvilatreffit väliin.

Vierailija
154/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Voi. Tuosta tulikin reippaat miinukset. Sä oot siis todella usein kalassa siellä merellä ;(  Näitä ei voi suunnitella etukäteen koska tiedän että säätilat vaikuttavat. Voi kyynel, ei meistä tullutkaan paria. En ala sinua vaatimaan vähentämään harrastustasi koska se ei ole reilua, meistä vaan ei ole pariksi ;( 

Minä kalastan aamu 05.00-12.00 välillä. Aikaa siis jää iltapäivällä muuhunkin.

Mutta ei me voida viikonloppuisin lähteä esim. matkalle tai vuokrata mökkiä/mennä 2-3 pv festareille kun ollaan sidottu kotiin sun kalastuksen/kalastusmahkun takia.

Tai vaikka joskus olisi kiva lähteä pitkän kaavan mukaan rilluttelemaan niin ei sekään onnistu kun sulla täytyy olla valmius lähteä kalastamaan aamuviideltä. 

Sun täytyy etsiä nainen joka on myös kalastushenkinen. Se on sulla elämäntapa. 

Minua ei ole sidottu mihinkään. Minä olen käynyt festareilla ja olen rakentanut työkseni festareita ja niitä esiintymislavoja. RMJ festareita olin rakentamassa 10 kesänä. Tuossa ne on ihan 6 kilsan päässä juhannuksena. Siellä olen monta kertaa käynyt vuodesta 2001 saakka.

Jos puhutaan kesä-elokuusta, niin monenako viikonloppuna olet "kiinni" kalastusharrastuksessasi? 

Olen ehkä kiinni aamuisin mutta en iltapäivällä. Eikö ihmiset ole muutenkin kiinni töissä iltapäivä 16.00 saakka joten onko tää mun kalastus nyt niin huono juttu. Olen työtön. Kalastan ja myyn kalaa mutta ei mun olisi pakko kalastaa. Kyllä minä periaatteessa joka aamu tai 25 päivänä kuukaudesta lähden kalaan jos ei ole muuta tekemistä ja jos sää sallii.

Sinun pitää kertoa tämä asia naisille. Ne joita asua haittaa, eivät halua kanssasi. En ymmärrä tätä miesten " kusetustaktiikkaa", ei kerrota kaikkea,valehdellaan( pituus, ikä ym) että saadaan huijattua nainen treffeille. Luuletteko, että se totuus ei tule ilmi? Miksi vielä ihmettelette, kun naiset eivät halua teitä tavata?

Saatetaan valehdella siitäkin ettei muka ole lapsia, vaikka onkin. Palstalle ilmestyi aamulla lyhyeksi jäänyt ketju jossa ihmeteltiin kun velanainen hakee lapsettomia miehiä, ja  hänelle vastaa isoisä-miehet. 

He kyllä tuovat esiin isoisyytensä mutta häh, logiikka? 

En usko että kukaan mummo-ihminen (eli naisversio samasta asiasta) sanoisi olevansa lapseton! 

velana etsin lapsetonta miestä ja huomasin, että jos lapset ovat ISOJA (=aikuisia), se tarkoittaa monelle miehelle, että he ovat lapsettomia. Ja lapsenlapsia ei tokikaan laskettu.

sain paljon kiukkuista palautetta kun tällaiset miehet eivät kelvanneet.

Kiukkuista palautetta en ymmärrä, mutta onhan siinä tietty logiikka, että aikuisten lasten vanhempi ottaa yhteyttä - moni lapsetonta hakeva voi nimenomaan tarkoittaa sitä, että ei halua toisella olevan pikkulapsia tai teinejä, eli pointti on se, miten lapset vaikuttavat elämään. Jotkut lapsetonta hakevat hyväksyvät kuitenkin sellaiset, joiden lapset ovat jo isoja.  Ikävää tietysti, jos sinun kohdallasi näin ei ole ja saat nyt turhia yhteydenottoja, mutta eiväthän ne ihmisetkään mitään ajatuksenlukijoita ole. Toki heidänkin pitäisi ymmärtää sitten kun kerrot, että toivot toista velaa/lapsetonta, etkä halua edes sellaista, jolla on lapset jo aikuisia. Tottakai se pitää myös vastapuolen hyväksyä.

Mietin tässä, että missä vaiheessa ja kielessä lapsia hankkinut ihminen muuttuu lapsettomaksi, kun lapset ovat aikusia? Lapsiahan ne silti ovat. Minäkin olen vanhempieni lapsi keski-ikäisenäkin.

Vierailija
155/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu menemään kahviloihin. Etsin niin kauan kuin löydän naisen, joka suostuu tapaamaan jomman kumman kotona. Sellaisia onneksi löytyy.

Miksi et?Haetko vain seksiseuraa?

Kahvilassa käynti on pinnallisen ihmisten hommaa. Paljon parempi on tutustua videochatiillä ensin toisiinsa pidemmällä aikavälillä ja jättää kokonaan kahvilatreffit väliin.

Aiemmin sanoit haluavasi tavata jommankumman kotona...?

Millä perusteella kahvilassa tapaaminen olisi pinnallista? Turvallisuussyistähän sitä tapaamista julkiselle paikalle toivotaan alkuun.

Vierailija
156/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tervepäinen nainen antaisi jonkun tuntemattoman äijän kyyditä itseään maaseudulle saunomaan. Ei tod. Mistä noista tietää mikä hullu kyseessä on, menee hyvässä lykyssä henki. Varmaa on, että ilman sietämätöntä painostusta seksiin sieltä ei selviä pois. 

Kyllä tuo juttu noin menee.

Pelkkä kirjoittoittelu "tuttu"..

Ei siis tuttu olenkaan. Kirjoittaa voi mitä tahansa , velat saataviksi tai mökkiröttelö kartanoksi.

Mies voi huonolla tuurilla olla todella vaarallinen.

Tai, ainakin seksiä haluaa.

Pitää nähdä ja jutella kasvotusten muutamia kertoja.

Kyllä siinä hoksottimet yleensä toimii, että mikä on mies todellisuudessa.

Alussa turvallisuuden vuoksi tavattava yleisillä paikoilla ja sitten ( ehkä) jos tapailu jatkuu, niin naisen kotona.

Tosin, jos on huijari-mies hän todellakin ON sitä niin hyvin, että sen huomaa vasta kun on liian myöhäistä.

Syrjäisellä maaseudulle ei pitäisi lähteä ollenkaan yksin. Siis kannattaa ottaa vaikka ystävä mukaan JOS mies sinne pyytelee.

Vierailija
157/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin suosiolla kilometrihaun kaupunkisi kokoiseksi ja alleviivaisin tätä vielä profiilissa.

Vierailija
158/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulosti siltä, että ei deitti Jakomäestäkään herättäisi kemioita

Vierailija
159/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tajua pointtiasi. Juu, jotkut naisetkin haluavat pelkkää seksiä - entä sitten? Miten se liittyy tähän ketjuun? Ei se ole mitään 50-lukua, jos haluaa tavata tuntemattoman ensi kerran kahvilassa. Itse olen juuri tuollainen keski-ikäinen nainen, joka halusin ensisijaisesti seksiä - päädyin sitten tapailemaan seksin merkeissä tutun miehen kanssa, jonka kanssa oli ollut jo aiemmin kemiaa. En minäkään silti olisi lähtenyt jonkun randomin luo saunomaan maaseudulle. Olisin toki voinut tavata ensin sen maaseudulla asuvan miehen jossain, ja olisin voinut mennä hänen luokseen sitten "saunaan" tai ihan vaan ilman saunaakin harastamaan seksiä. Mutta silti olen tässä ketjussakin ollut sitä mieltä, että ap:n kannattaa vain skipata mies, jonka kanssa ei pysty sopimaan edes tapaamisesta, ja joka selvästi hakee eri asiaa mitä ap. 

Vierailija
160/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapee täällä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tämä "fiksunboloinen" nainen kirjoitti jo toisen vuodatuksen samasta aiheesta.

Ei kun mä olen eri, mutta kieltämättä saman aiheen äärellä. Toisessakin ketjussa joku epäili että me ollaan sama henkilö :) Ei olla. 

Saunottelu/maalaismiesongelma siis laajempikin, ja onhan se. 

Kohtaanto-ongelma. Yksinäiset naiset kaupungissa ja yksinäiset miehet maalla eivät kohtaa.

Enkä ole edes mikään tohtoris/maisterisnainen vaan ihan amispohjalta mutta haluan asua kaupungissa. Voin kuvitella miten suuri ongelma tää on Helsingissä näillä tohtorisnaisilla kun joku vakaumuksellinen maaseudun kasvatti Mäntsälästä kirjuuttelee. Ei kannata mennä kahville. Saunasta puhumattakaan. 

Miksei hesalainen tohtorisnainen voisi asua maalla?