Aion ostaa kostomekon
Mitäs av-mammat tuumitte tästä:
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/cfef354a-c47b-4bb9-ba8c-9a519a2f7cf8
Kommentit (10)
Brassit on parhaita! Myös shemalet!
Oletko samoissa mitoissa kuin Gisele? Tuo mekko näyttää aika kamalalta siiderivalaan niskassa
Se mekkoko käy kostamassa exälle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Oletko samoissa mitoissa kuin Gisele? Tuo mekko näyttää aika kamalalta siiderivalaan niskassa
Niin, se kostokroppa ensiks
Penan kanssa ostettiin kosto-Reinot ex-vaimojen kiusaks. Aina kun kylillä nähään heitetään Reinoilla päähän.
Muista ostaa vähintään 3 nroa liian pieni koko.
Vierailija kirjoitti:
Penan kanssa ostettiin kosto-Reinot ex-vaimojen kiusaks. Aina kun kylillä nähään heitetään Reinoilla päähän.
Niiin, miehillä tämä voisi mennä just päinvastoin: kostona on paskaiset pieruverkkarit ja reikäinen t-paita, jotta kaikki ajattelisivat, että naisen on pitänyt olla melko hölmö, kun on tuollaisen kanssa ollut.
Minun pitäis ostaa maritakki. Vituttaa lähtee pakkaseen jointille. Ei viitsis oikein siviili- tai työtakkia ottaa niille tupakkitauoille.
Öö. Kiitos, kuulemiin, ja hyvää illan jatkoa itse kullekin säädylle ja sukupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiin, miehillä tämä voisi mennä just päinvastoin: kostona on paskaiset pieruverkkarit ja reikäinen t-paita, jotta kaikki ajattelisivat, että naisen on pitänyt olla melko hölmö, kun on tuollaisen kanssa ollut.
Nyt on jätkät asian ytimessä. Mulla on jo neljät Reinot, kaiken varalta, ja helvetin mukavat oloasun housut. Ne on mukavat päällä ja ihan hyvät naiskarkottimet.
Ihana!