Oon varmasti ainut ihminen maailmassa ketä ärsyttää kun
otan esim jäätelöä kuppiin ja menen katsomaan telkkaria ja mies ottaa myös jäätelöä ja tulee viereen istumaan. Siinä sitten molemmat syödään vierekkäin kulhoista jäätelöä. Tämä ärsyttää mua yhtä paljon kuin yhdessä lenkkeilevät pariskunnat, jotka pukeutuu kuin kaksi marjaa. Tulee tunne että ollaan mukauduttu siihen toiseen ihmiseen ja unohdettu oma persoona.
Kommentit (30)
Mua ärsyttää se, kun vaimoa ärsyttää se, että syödään jäätelöä samaan aikaan sohvalla. Oon varmaan ainoo jota ärsyttää tää??
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, kun vaimoa ärsyttää se, että syödään jäätelöä samaan aikaan sohvalla. Oon varmaan ainoo jota ärsyttää tää??
Naisen tunteet ovat silti arvokkaampia, ne ovat hämmästyttävän usein faktoja.
Yhtenäiset tuulipuvut on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenäiset tuulipuvut on ihan parasta.
Pakko olla provo. Ensin haetaan jäätelöä kuppiin, sitten se muuttuu kulhoksi 😂
Ja tosielämässä normaali aviossa oleva ihminen hakisi jäätelöä automaattisesti myös sille miehelleen, eikä rupeaisi itsekkäästi syömään yksin jotain herkkua?
Miksi ei olisi saanut syödä jäätelöä?
Minulle tapahtui näin vuosia sitten: Ostin kalliin suomalaisen miesten toppatakin itselleni (nainen). Parin päivän päästä poikaystävä tuli yllään samanlainen takki, erivärinen. Annoin olla.
Hankin lukulasit: Parin päivän päästä poikaystävä tuli samankaltaiset silmälasit päässä kotiin.
Mistä tästä sanotte????
Voi ei, vaimo pesee hampaita, nyt en voi pestä hampaita koko iltana, koska vaimo luulee että matkin häntä. En voi käydä suihkussa, kun vaimo kävi. Seksiäkään ei voi harrastaa samanaikaisesti, täytyy kai käydä naapurissa sitten.
Kuka muka hakee jäätelöä vain itselleen eikä kysy toiselta haluatko sinäkin jäätelöä? En kehtaisi syödä yksin.
Ärsyttääkö se jos imuroit ja mies tulee omalla imurillaan imuroimaan myös? :D noin niin kuin että pitääkö kaikista miehen toiminnoista olla konkreettista hyötyä sinulle?