Oon varmasti ainut ihminen maailmassa ketä ärsyttää kun
otan esim jäätelöä kuppiin ja menen katsomaan telkkaria ja mies ottaa myös jäätelöä ja tulee viereen istumaan. Siinä sitten molemmat syödään vierekkäin kulhoista jäätelöä. Tämä ärsyttää mua yhtä paljon kuin yhdessä lenkkeilevät pariskunnat, jotka pukeutuu kuin kaksi marjaa. Tulee tunne että ollaan mukauduttu siihen toiseen ihmiseen ja unohdettu oma persoona.
Kommentit (30)
Ärsyttääkö se siksi, että tämä todellakin on se mitä sinulle on tapahtunut? Siis että olet liikaa mukautunut parisuhteen kautta ja kaipaat itsenäisyyttä/omaa tilaa jne.
Joo, ei saa miehen syödä jäätelöä. Se ei muuten ole oma persoona. On varastanut sun identiteetin ja käyttää sitä.
Syökö se kaikkea muutakin samaa ruokaa kuin sä? Ja yhtäaikaa? Mielenterveyshän tuossa on koetuksella, äkkiä eri pöperöt sille ja eri aikaan että parisuhde säilyypi.
Miksi et kerro, ketä ärsyttää? Otsikossahan oli kysymyspronomini.
Mä oon samanlainen. Mua oksettaa, kun näen pariskuntia, jotka pukeutuneet esim.samanlaisiin t-paitoihin. Jotenkin se vaan tuntuu liian imelältä. Ja en oo ikinä tykännyt kulkea kaupungilla käsi kädessä miehen/poikaystävän kanssa. En myöskään halua nukkua koko yötä kiinni toisessa. Alkaa ahistaa. Mutta jokainen tyylillään, mä oon tällainen ja ylpeä siitä 😁
Miksi edes olet sen miehen kanssa jos sinua ärsyttää tehdä asioita hänen kanssa?
Kyllähän se ärsyttää jos toinen tekee samaa kun haluaisi että toinen vain katselee kateellisena vieressä
Eli vaikka miehenkin tekee mieli jäätelöä hän ei saa sitä ottaa tai hänen pitää mennä pöydän ääreen syömään se?
Joko mies oikeasti matkii sinua niin paljon, että se ärsyttää sinua tai sitten olet niin kyllästynyt mieheen, että hän ärsyttää sinua. Olisiko aika erota?
Me syödään usein samoja asioita samassa paikassa. Ihan jopa kysytään toiselta "halutko myös jätskiä" ja syödään telkan ääressä. Lisäksi valitaan ohjelma mitä molemmat haluaa katsoa. Aika hankalaa ois, jos ei sais ikinä tehä samoja asioita toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samanlainen. Mua oksettaa, kun näen pariskuntia, jotka pukeutuneet esim.samanlaisiin t-paitoihin. Jotenkin se vaan tuntuu liian imelältä. Ja en oo ikinä tykännyt kulkea kaupungilla käsi kädessä miehen/poikaystävän kanssa. En myöskään halua nukkua koko yötä kiinni toisessa. Alkaa ahistaa. Mutta jokainen tyylillään, mä oon tällainen ja ylpeä siitä 😁
Ja sun miehes ei saa syödä jäätelöä samaan aikaan kuin sä?
Voi taivahan talikynttilät! Jos epäilet olevasi jollain tavalla hullu niin tässä päätös: OLET HULLU,
Normaali ihminen kysyy muilta, että haluaako hekin jäätelöä, jos itse on ottamassa.
Minä ymmärrän mitä ap tarkoittaa.
Tarvitset lisää yksinoloa.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen kysyy muilta, että haluaako hekin jäätelöä, jos itse on ottamassa.
Juuri näin! Ainoa asia, joka minua ärsyttäisi, oli tuossa se, että jäätelöpaketin avaaja ei kysy siltä kumppanilta, ottaisiko tämäkin jäätelöä! Tosi epäkohteliasta. Mutta ehkä teiltä muutenkin puuttuu sellainen perushuomaavaisuus parisuhteesta? Silloin varmaan vaikka mikä ärsyttää ennen pitkää.
Auttaako jos mies söisi sen jäätelönsä lautaselta tai jäisi keittiön syömään?
Entä jos pariskunta on samassa urheiluseurassa ja heillä on seuran lenkkivaatteet? Pitääkö heidän lenkkeillä eri aikoina, ettei ap:tä ärsytä?
Aloittaja ei rakasta kumppaniaan. Parempi lopettaa tuo vielä kun olette nuoria ja ehditte löytää sopivammat kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Mua ärsyttää se, kun kysyn mieheltä haluaako hänkin jotain, lämppärin tms. syötävää, ja ei, se ei halua. Teen itselleni sopivan määrän, ja sitten se ilmestyykin syömään minun annoksestani.
Voi j u mankauta, se on vielä yleensä päivän ainoa ateria minulla, niin olisi nyt sanonut ennakkoon niin olisin tehnyt hänelle oman annoksen.
Tosi kauheeta