Pitäisi alkaa hinnoittelemaan kirpparitavaroita. Huoh!
Mistä saisin puhtia?
On niin pimeä päiväkin ulkona...
Kommentit (7)
sehän on hyvä et pimee päivä ja huono sää ulkona niin ei harmita et pitää hinnoitella.
laita vaan tarpeeksi valoja päälle sisällä niin kirkastuu! kattolamput, seinälamput, jalkalamput, tai vielä kynttilöitä tunnelmaa luomaan.
musiikkia taustalle ja töihn!
Taidanpa tosiaanki tehdä niin kuin sanoit. Kehtaiskohan sitä ottaa lasin viiniä?[
i]sehän on hyvä et pimee päivä ja huono sää ulkona niin ei harmita et pitää hinnoitella.
laita vaan tarpeeksi valoja päälle sisällä niin kirkastuu! kattolamput, seinälamput, jalkalamput, tai vielä kynttilöitä tunnelmaa luomaan.
[/quote]
Pitää vielä kaivella kaappeja.
Lapset mummilla yötä, että saan vähän lelu- ja pelivarastojakin pienennettyä. ;)
Ei muuta ku hommiin!
Kiitos kannustuksesta! ;)
Mainosta vielä mikä kirppis tulossa (jos pk-seudulla)!
Ja ota lasi viiniä, mutta ei 3-4 lasia tai voi tulla "jännät" hinnat... :-)
2, 3
Taidanpa tosiaanki tehdä niin kuin sanoit. Kehtaiskohan sitä ottaa lasin viiniä?[
i]sehän on hyvä et pimee päivä ja huono sää ulkona niin ei harmita et pitää hinnoitella.
eli olin viikko sitten samassa tilanteessa kuin sinä. Ja itse asiassa musta se on kivaa hommaa. Ehkä mulla on niin vahvasti tuota kauppiaan verta suonissa :)
Muista pitää maltti hinnoittelussa, älä anna ahneudelle valtaa tai jää kamat käsiin.
musta se ois kivaa puuhaa!