Olin aikaisemmin paljon mukavampi ihminen
En enää jotenkin osaa olla mukava, vaikka yritän.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin.
Mitä sanon oireiksi?
Somen käyttö tekee ihmisistä epämukavia. Oikeassa elämässä on mukavampaa.
Mä olin myös. Olin toiveikas, rohkea, määrätietoinen ja mukava. Sitten tiettyjen tapahtumien johdosta pääsyin lähelle neuvovaa, lyttäävää ja kyttäävää lähisukulaista, joka vuosien nakertamisella sai itsetuntoni lähes tuhottua ja minut muutenkin epäilemään itseäni, tämä vaikutti siihen mukavuuteeni kun opin olemaan varuillani ja ainaisessa hyökkäys on paras puolustus mentaliteetissa. No nyt onsekin kaava onneksi tajuttu ja suunnitelmissa kehittyä taas paremmaksi itsekseen, tai siis entiseksi itsekseen oikeastaan. Tsemppii sullekin, mistä sitten johtuukin sun kohdalla.
Minäkin olin mutta ihmiset on potkineet mua niin paljon että olen alkanut ihmisvihaajaksi.
Mä olen pitkän elämäni aikana jotenkin kyynistynyt ja turtunut. Kaipaan nuoruuden intoa ja toiveikkuutta. Toisaalta minulla on monta perussairautta ja liikuntakyky mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin mutta ihmiset on potkineet mua niin paljon että olen alkanut ihmisvihaajaksi.
Sama. Maailma on täynnä hirveitä ihmisiä.
Sama minulla, tätä maata kun on katsellut 20v työelämässä, loppuu mukavuudet, iloitseminen, positiiviset asenteet!
Sanot lääkärille tuon mitä aloitukseen kirjoitit. Jokin piilevä perussairaus voi aiheuttaa ongelmia mielialoissa tai kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Saisi suljettua terveydelliset syyt pois.
Jospa silti yritettäisi saada parempi maailma. Jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, tätä maata kun on katsellut 20v työelämässä, loppuu mukavuudet, iloitseminen, positiiviset asenteet!
Minä olen myös ollut yli 20 vuotta työelämässä ja vaikka ikää tulee lisää niin tahti vaan kiihtyy. Luulen että tällä on hyvinkin vaikutusta asiaan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
kuka tässä maassa olisi iloinen?! kun katsoo tätä maata " on kylmää " " on pimeää AINA " " on kallista asuminen ruoka kaikki maksaa " " matalat palkat " " täällä ei nautita mistään "
Jee kun on kallista Jee kun on kylmää ja pimeää jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Sanot lääkärille tuon mitä aloitukseen kirjoitit. Jokin piilevä perussairaus voi aiheuttaa ongelmia mielialoissa tai kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Saisi suljettua terveydelliset syyt pois.
Eli soitan terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja pyydän päästä lääkärille, kun en ole enää mukava ihminen?
Mukavuudesta ei ole mitään hyötyä. Kyynisyydellä säästää itseään paljolta paskalta ja loppuviimein on onnellisempi.
Mene lääkäriin.