Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin aikaisemmin paljon mukavampi ihminen

Vierailija
18.02.2025 |

En enää jotenkin osaa olla mukava, vaikka yritän. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. 

Vierailija
2/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin. 

Mitä sanon oireiksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen käyttö tekee ihmisistä epämukavia. Oikeassa elämässä on mukavampaa.

Vierailija
4/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös. Olin toiveikas, rohkea, määrätietoinen ja mukava. Sitten tiettyjen tapahtumien johdosta pääsyin lähelle neuvovaa, lyttäävää ja kyttäävää lähisukulaista, joka vuosien nakertamisella sai itsetuntoni lähes tuhottua ja minut muutenkin epäilemään itseäni, tämä vaikutti siihen mukavuuteeni kun opin olemaan varuillani ja ainaisessa hyökkäys on paras puolustus mentaliteetissa. No nyt onsekin kaava onneksi tajuttu ja suunnitelmissa kehittyä taas paremmaksi itsekseen, tai siis entiseksi itsekseen oikeastaan. Tsemppii sullekin, mistä sitten johtuukin sun kohdalla.

Vierailija
5/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin mutta ihmiset on potkineet mua niin paljon että olen alkanut ihmisvihaajaksi. 

Vierailija
6/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkän elämäni aikana jotenkin kyynistynyt ja turtunut. Kaipaan nuoruuden intoa ja toiveikkuutta. Toisaalta minulla on monta perussairautta ja liikuntakyky mennyt. 

Vierailija
7/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin mutta ihmiset on potkineet mua niin paljon että olen alkanut ihmisvihaajaksi. 

Sama. Maailma on täynnä hirveitä ihmisiä.

Vierailija
8/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla, tätä maata kun on katsellut 20v työelämässä, loppuu mukavuudet, iloitseminen, positiiviset asenteet!

Vierailija
9/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot lääkärille tuon mitä aloitukseen kirjoitit. Jokin piilevä perussairaus voi aiheuttaa ongelmia mielialoissa tai kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Saisi suljettua terveydelliset syyt pois.

Vierailija
10/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa silti yritettäisi saada parempi maailma. Jotenkin. 

Vierailija
11/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, tätä maata kun on katsellut 20v työelämässä, loppuu mukavuudet, iloitseminen, positiiviset asenteet!

Minä olen myös ollut yli 20 vuotta työelämässä ja vaikka ikää tulee lisää niin tahti vaan kiihtyy.  Luulen että tällä on hyvinkin vaikutusta asiaan. Ap.

Vierailija
12/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka tässä maassa olisi iloinen?! kun katsoo tätä maata " on kylmää " " on pimeää AINA " " on kallista asuminen ruoka kaikki maksaa " " matalat palkat " " täällä ei nautita mistään " 

Jee kun on kallista Jee kun on kylmää ja pimeää jatkuvasti 

Vierailija
13/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot lääkärille tuon mitä aloitukseen kirjoitit. Jokin piilevä perussairaus voi aiheuttaa ongelmia mielialoissa tai kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Saisi suljettua terveydelliset syyt pois.

Eli soitan terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja pyydän päästä lääkärille, kun en ole enää mukava ihminen?

Vierailija
14/14 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudesta ei ole mitään hyötyä. Kyynisyydellä säästää itseään paljolta paskalta ja loppuviimein on onnellisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi