"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html
Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.
Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on joillakin alueilla enää vain 10 % naisia. Eli epäsuhta on valtava. Lisäksi kaikista tykkäämällä miehet aiheuttavat naisille vain tilanteen, jossa kaikille ei voi vastata ja tulee ahdistus. Olin eräässä toisessa treffipalvelussa ja sain ensimmäisen kahden tunnin aikana niin paljon vastauksia, että ahdistuin ja poistin profiilini. Fiksuinta olisi, jos yhteyttä otettaisiin vain muutamaan, jotka todella kiinnostavat. Miehet aina syyttävät naisia, jotka ovat itse pelottaneet pois käytöksellään.
Tinderiä vähän aikaa käyttäneenä ja sieltä poistuneena naisena en yhtään ihmettele sovelluksen naiskatoa. Miehet kohtelevat naisia siellä todella törkeästi. Härskejä viestejä lähettelevät eivät edes ole pahimpia, koska heidät voi poistaa listalta ja asia on sillä hoidettu. Pahimpia ovat naisia vedättävät pelailevat kusipäät. En varmasi ole ainoa joka on jättänyt sovelluksen tällaisen kokemuksen takia.
Sellainen peli se tinder on.
Ja sitten kitistään kun naiset eivät sinne halua tulla pelinappuloiksi.
No se on niiden kitisijöiden ongelma.
Ghostaaminen on tuon pelin suola.
Vierailija kirjoitti:
"lähinnä negatiivisia kokemuksia. Se on aiheuttanut stressiä, ahdistusta sekä omakuvan ja itsetunnon horjumista. ".
Eikö tuo ole ollut naisille ihan arkipäivää ihan ilman tinderiäkin?
Otetaanpa taas marttyyrinviitta pois, ei sovi kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin kovasti yritetään maalata, että parisuhteen voi löytää vain tinderistä tai televisio-ohjelmasta?
Koska muualla se on rikos eli häirintää.
Fiksu ja asiallinen lähestyminen on eri asia kuin häirintä.
Ihmiset muodostaa pareja mm yhteisten harrastusten, työpaikan, koulun, kaveripiirin jne kautta. Ei ne suhteet ala sillä, että klikataan ja aletaan heti vonkaamaan sitä ressukkaa joka syöttiin tarttuu.
Sä olet pihalla. Pitäiskö sunkin tulla tänne 2020-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
"lähinnä negatiivisia kokemuksia. Se on aiheuttanut stressiä, ahdistusta sekä omakuvan ja itsetunnon horjumista. ".
Naisilla se on ollut lähinnä toisten naisten aiheuttamaa.
Väitän kyllä myös, että nämä heruhorot ole ketään ettimässä, vaan pönkittämässä narsistista itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.
Mies, 28, Helsinki"
Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!
Samoin kuin mitat, tai paino.
Onko ok jos mies kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on ollut lähinnä toisten naisten aiheuttamaa.
Ei ole, vaan miesten. Miehet näkevät oikeusekaeen kommentoida naisten ulkonäköä, jopa tuntemattomien. Kukaan nainen ei ole minulle eikä ystävilleni koskaan tehnyt niin, vain ja ainoastaan miehet. Ylipainosta huomautellaan sekä ystävälleni että minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.
Mies, 28, Helsinki"
Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!
Onko ok jos mies kysyy?
Tätä voi miettiä jokainen pituustenttaaja. Minusta on kaksinaismoralismia, että miesten pitäisi lyödä kortit pöytään, mutta naisen painoa ei saa kysyä.
T. Pullukka nainen
https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6.jpg
Tässä selitys.
Kutosen nainen uskoo tykkäilevänsä omantasoisistaan tavismiehistä. Oikeasti tykkäilee top 20% miehistä.
Ja livenä kyseessä on nelosen nainen, kun poistetaan meikki, kuvakulmat, filtterit ja täydellinen valaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 28, Helsinki"
Onko ok jos mies kysyy?
Mitkä mitat? Kuppikokoko vsi mikä mitta.
Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.
Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.
Isäni lausui lapsena viisauden joka on pitänyt tähän päivään asti paikkansa: "naiset eivät rakasta lihavia miehiä". Tottahan tuo on: koskaan ei ole yksikään nainen lähestynyt mistä päätteloin etten ole tarpeeksi kelvollinen ulkonäöllisesti parisuhteeseen. Tämän myötä ymmärsin, että naisia ei edes tule yrittää lähestyä (ainakaan netin ulkopuolella) ellet ole komea, treenattu ja hyvännäköinen mies.
Kehopositiivisuudesta kyllä kovasti huudellaan, mutta miehiä se ei näytä koskaan koskevan. Tämä on maailman laki ja se on vain hyväksyttävä.
En ole koskaan kokeillut tinderiä, enkä kokeile. Pelkkä ajatus siitä, että seuraa etsitään kuvan perusteella tuntuu kauhealta. Olemme kuitenkin ihmisiä, emme tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä selitys.
Kutosen nainen uskoo tykkäilevänsä omantasoisistaan tavismiehistä. Oikeasti tykkäilee top 20% miehistä.
Ja livenä kyseessä on nelosen nainen, kun poistetaan meikki, kuvakulmat, filtterit ja täydellinen valaistus.
Höpöhöpö. Te miehet arvioitte oman tasonne väärin. On tutkittu. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komeampia, ja myös siksi yritätte iskeä itseänne huomattavasti paremman tasoisia naisia. Tämä johtuu testosteronista. Te myös arvioitte naisen tasot väärin. Täällä missi on tavallisen nätti ja huippumalli söpö naapurintyttö.
Kyllähän se pettymys miehille tulee, kun 4 mies yrittää 9 naista. Ja silloin alkaa tämä valitus siitä, miesten naiset on kranttuja ja hypergamisia.
Jos mies ei ryyppää,hakkaa ja petä, on mies miesten mielestä 6, jos vielä käy töissä ja suihkussa 8. Jos harrastaa liikuntaa 3 kertaaviikossa 9 . Vaikka nuo on ihannormaaleja asioita. Nainen on 6 Jos on max 30 vuotias, hoikka, kaunis, lapseton. 8 pitää olla Jos missifinalisti.
Suomalaiset naiset ovat vaan käyneet epäsosiaalisemmiksi kun eivät enää kohtaa miestä eivätkä pariudu eikä kohtaamista tapahdu edes tinderissä. Tinder alkaa toimia heti paremmin kun mies siirtää itsensä tinderissä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Isäni lausui lapsena viisauden joka on pitänyt tähän päivään asti paikkansa: "naiset eivät rakasta lihavia miehiä". Tottahan tuo on: koskaan ei ole yksikään nainen lähestynyt mistä päätteloin etten ole tarpeeksi kelvollinen ulkonäöllisesti parisuhteeseen. Tämän myötä ymmärsin, että naisia ei edes tule yrittää lähestyä (ainakaan netin ulkopuolella) ellet ole komea, treenattu ja hyvännäköinen mies.
Kehopositiivisuudesta kyllä kovasti huudellaan, mutta miehiä se ei näytä koskaan koskevan. Tämä on maailman laki ja se on vain hyväksyttävä.
Täällä joka palstalla huudellaan, miten 95% miesten mielestä läski nainen on vastenmielinen. Miksi naisten pitäisi pitää myöskään läskeistä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 28, Helsinki"
Onko ok jos mies kysyy?
Mitkä mitat? Kuppikokoko vsi mikä mitta.
Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.
Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.
Riittää tieto että on normaalipainoinen. Ok.
Ja sekö riittää jos mies kertoo olevansa normaalipituinen?
Ei kun niin, pitää olla pitkä.
Ja ihan turha selitellä omalla pituudellasi, keskipituiset ja lyhyet naiset haluavat pitkiä miehiä yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä selitys.
No mitä se oman tason tietäminen auttaa? Edelleen hänen miesmakunsa olisi se, mikä on. Jos minulle nyt kerrottaisiin, että tykkään liian tasokkaista, enkä ikinä voi sellaista saada, niin olisihan se varmaan pettymys. Mutta ei siitä seuraisi se, että alkaisi "tykkäämään" joistain sellaisista, jotka nyt koen epäkiinnostaviksi. Toteaisin sitten vain, ettei minun ilmeisesti ole mahdollista saada sellaista miestä, josta olisin kiinnostunut, ja varmaan alkaisin keskittyä elämässä yhä enemmän muihin asioihin. Unohtaisin miehet kokonaan.
Mennäänköhän tässä ketjussa taas 150 sivuun?
Kirjoitan jälleen sen menestyksen kahdeksikon (naisten keskeisimmät vaatimukset miehille) tähän, joilla Tinderissä pärjää:
1. Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Suora, sopivan valkoinen hammasrivistö 6. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta
Aika karua, jos tuo lihaksikas 21-vuotias Eemil on ollut neljä vuotta Tinderissä... Ei taida kannattaa paljoa kaljuna, tavallisena 36-vuotiaana olla tuossa palvelussa. Eikä oikeastaan missään kannata näyttää naamaansa. Noh, enpä ole näyttänytkään.
Olen tuon kommentin kirjoittaja ja en minäkään. Koko elämäni aikana olen yhden kerran nähnyt niin ihanan tuntemattoman miehen, että vähän jopa ihastuin heti ensimmäisessä kohtaamisessa. En kuitenkaan usko että olisin lähestynyt, vaikka tilanne olisi ollut otollinen.