Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...

Vierailija
13.12.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...

Kommentit (982)

Vierailija
301/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua, jos tuo lihaksikas 21-vuotias Eemil on ollut neljä vuotta Tinderissä... Ei taida kannattaa paljoa kaljuna, tavallisena 36-vuotiaana olla tuossa palvelussa. Eikä oikeastaan missään kannata näyttää naamaansa. Noh, enpä ole näyttänytkään.

No, hänhän etsii sieltä seikkailuja, ei parisuhdetta. Yksi niistä playereista, joiden takia naiset karttavat sovellusta.

Vierailija
302/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua, jos tuo lihaksikas 21-vuotias Eemil on ollut neljä vuotta Tinderissä... Ei taida kannattaa paljoa kaljuna, tavallisena 36-vuotiaana olla tuossa palvelussa. Eikä oikeastaan missään kannata näyttää naamaansa. Noh, enpä ole näyttänytkään.

Eiköhän teillä ois vähä eri ikäryhmät siel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän teillä ois vähä eri ikäryhmät siel

On, mutta ei se yli 30-vuotiaana ainakaan helpotu.

Vierailija
304/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänköhän tässä ketjussa taas 150 sivuun?

Kirjoitan jälleen sen menestyksen kahdeksikon (naisten keskeisimmät vaatimukset miehille) tähän, joilla Tinderissä pärjää:

1. Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Suora, sopivan valkoinen hammasrivistö 6. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta

Hei hiusrajakki, h a n k i a m m a t t i a p u a.

Se on aivan oikeasti ainoa mahdollisuutesi löytää kumppani, ja paras mahdollisuutesi parempaan elämään.

Vierailija
305/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6.jpg

Tässä selitys.

Kutosen nainen uskoo tykkäilevänsä omantasoisistaan tavismiehistä. Oikeasti tykkäilee top 20% miehistä.

Ja livenä kyseessä on nelosen nainen, kun poistetaan meikki, kuvakulmat, filtterit ja täydellinen valaistus.

Varmasti SADANNEN kerran: tuon saman tutkimuksen datasta käy ilmi, että naiset laittoivat viestiä myös niille ei-komeiksi arvioimilleen miehille, laajasti läpi otoksen. Miehet laittoivat viestejä vain huippukauniille.

Lopetahan siis vääristely.

Kerro sinä miljoonannen kerran, kuka nuo naiset arvioi huippukauniiksi? Sinä vai? Naisten mielestä jokainen nuori nainen, jolla on meikkiä ja pitkät hiukset, ovat huippukauniita. Eivät ole, sadannen kerran.

Vierailija
306/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennäänköhän tässä ketjussa taas 150 sivuun?

Kirjoitan jälleen sen menestyksen kahdeksikon (naisten keskeisimmät vaatimukset miehille) tähän, joilla Tinderissä pärjää:

1. Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Suora, sopivan valkoinen hammasrivistö 6. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta

Hei hiusrajakki, h a n k i a m m a t t i a p u a.

Se on aivan oikeasti ainoa mahdollisuutesi löytää kumppani, ja paras mahdollisuutesi parempaan elämään.

Kerroin vain jokaiselle miehelle, miten siellä Tinderissä alkaa tulla mätsejä. Tuollainen henkilö saa niitä Suomen suurimmissa kaupungeissa helposti lähes 2000.

Vierailija
307/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.

Mies, 28, Helsinki"

Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!

Samoin kuin mitat, tai paino.

Onko ok jos mies kysyy?

Mitkä mitat? Kuppikokoko vsi mikä mitta.

Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.

Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.

Tyypillinen nainen. Hänellä on oikeudet kysyä miehen mitat, mutta miehellä ei naisen mittoja.

Ei ne miehet sun pituuden takia ole lähteneet vaan sun luonteen.

Vierailija
308/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat vaan käyneet epäsosiaalisemmiksi kun eivät enää kohtaa miestä eivätkä pariudu eikä kohtaamista tapahdu edes tinderissä. Tinder alkaa toimia heti paremmin kun mies siirtää itsensä tinderissä ulkomaille.

Miksi naisten velvollisuus olisi olla sosiaalinen miehille? Miksei miehet itse tee mitään sosiaalisille taidoilleen?

Vierailija
309/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hänhän etsii sieltä seikkailuja, ei parisuhdetta. Yksi niistä playereista, joiden takia naiset karttavat sovellusta.

Samalla tämä pleijeri on käynyt kuitenkin yli 10 treffit tänä vuonna. Eli eivät näytä karttavan tätä miestä.

Vierailija
310/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat vaan käyneet epäsosiaalisemmiksi kun eivät enää kohtaa miestä eivätkä pariudu eikä kohtaamista tapahdu edes tinderissä. Tinder alkaa toimia heti paremmin kun mies siirtää itsensä tinderissä ulkomaille.

Miksi naisten velvollisuus olisi olla sosiaalinen miehille? Miksei miehet itse tee mitään sosiaalisille taidoilleen?

Koska niistä ei ole apua, jos ulkonäkö ei ole miesmallin tasoa. Varsinkin tuossa Eemilin ikäluokassa. Eikä paljoa helpotu myöhemminkään.

Vierailija
311/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.

Mies, 28, Helsinki"

Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!

Onko ok jos mies kysyy?

Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.

Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.

No eikö tuo ratkea sillä, että kerrot sen pituutesi?

On kyllä totta myös se, että monet miehet ovat täysin pihalla siitä, mitä nainen voi painaa.

Vierailija
312/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niistä ei ole apua, jos ulkonäkö ei ole miesmallin tasoa. Varsinkin tuossa Eemilin ikäluokassa. Eikä paljoa helpotu myöhemminkään.

Eli naisten pitäisi sosiaalisen oikeudenmukaisuuden nimissä alkaa tehdä aloitteita miehille, jotka eivät kiinnosta heitä ollenkaan? Pitääkö ihan säälipilluun asti mennä?

Juu kiitos ei. Sitten voin harkita, jos vaikka Elon lähettää pari miljardia tililleni oikeudenmukaisuuden nimissä. Mutta vain harkita.

Vierailija
313/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten pitäisi sosiaalisen oikeudenmukaisuuden nimissä alkaa tehdä aloitteita miehille, jotka eivät kiinnosta heitä ollenkaan? Pitääkö ihan säälipilluun asti mennä?

Juu kiitos ei. Sitten voin harkita, jos vaikka Elon lähettää pari miljardia tililleni oikeudenmukaisuuden nimissä. Mutta vain harkita.

Eivät naiset tee aloitteita, kuin siinä tapauksessa, että mies näyttää miesmallilta. Näin olen ainakin Tinderissä huomannut, kun sitä pelaa miesmallin kuvalla.

Vierailija
314/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tämä pleijeri on käynyt kuitenkin yli 10 treffit tänä vuonna. Eli eivät näytä karttavan tätä miestä.

Tuossa ikäluokassa uusia pyöritettäviä riittää.

Vierailija
315/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä selitys.

Kutosen nainen uskoo tykkäilevänsä omantasoisistaan tavismiehistä. Oikeasti tykkäilee top 20% miehistä.

Ja livenä kyseessä on nelosen nainen, kun poistetaan meikki, kuvakulmat, filtterit ja täydellinen valaistus.

Höpöhöpö. Te miehet arvioitte oman tasonne väärin. On tutkittu. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komeampia, ja myös siksi yritätte iskeä itseänne huomattavasti paremman tasoisia naisia. Tämä johtuu testosteronista. Te myös arvioitte naisen tasot väärin. Täällä missi on tavallisen nätti ja huippumalli söpö naapurintyttö.

Kyllähän se pettymys miehille tulee, kun 4 mies yrittää 9 naista. Ja silloin alkaa tämä valitus siitä, miesten naiset on kranttuja ja hypergamisia.

Jos mies ei ryyppää,hakkaa ja petä, on mies miesten mielestä 6, jos vielä käy töissä ja suihkussa 8. Jos harrastaa liikuntaa 3 kertaaviikossa 9 . Vaikka nuo on ihannormaaleja asioita. Nainen on 6 Jos on max 30 vuotias, hoikka, kaunis, lapseton. 8 pitää olla Jos missifinalisti.

Enpä ole koskaan kuullut, että ruma mies pitäisi itseään komeana. Sitäkin enemmän olen kuullut ihan komeiden miesten pitävän itseään rumina. Eiköhän tuo oman tason yliarviointi ole ihan naisten heiniä, kuten nuo tilastotkin osoittavat. Joku lihava viimeisen päälle meikattu pullanaamainen tavisnainen kuvittelee olevansa joku hyväkin saalis, jos on sattunut vaikka opiskelemaan itselleen ammatin tai "tulee omillaan toimeen".

Vierailija
316/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yleinen harhaluulo että ihmisen tykkääminen jostain olisi jotain sisäsyntyistä johon ei mikään muu vaikuta. Oikeasti kauneusihanteet ovat kulttuurisia ja opittuja hyvin pitkälle. Kun jotain pidetään yleisesti kauniina tai komeana niin ihmiset alkavat pitää sitä haluttavana ja ajattelevat että se on ainoa josta he voivat pitää.

Se mikä on se oikea tapa on se että ihminen jättää pois kaikki turhat ennakko-odoutukset ja alkaa katsoa ihmisiä ihmisinä. Ei sekään saa meitä pitämään kaikista vastaantulijoista mutta kummasti se piiri alkaa laajentua kun ei ole fiksoitunut siihen ihan yhteen samaan mies- tai naistyyppiin joka on se ainoa jota katsoo "sillä silmällä".

Vierailija
317/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kovasti yritetään maalata, että parisuhteen voi löytää vain tinderistä tai televisio-ohjelmasta?

mistä muualta? äläkä sano, että kauppajonosta tai kirjastosta. ei o löytyny

Äitini löysi 55-vuotiaana puolisonsa kirjastosta! 🥰

Itsekin olen siellä aikaa viettänyt, ei ole onnistanut niin hyvin.

Minkähän genren hyllyrivi olisi hyvä? Naispuolisen ystäväni puolesta vaan kyselen.

En tiedä, mutta mutsi on neuvonut että mieheltä pitää kysyä neuvoa ja apua johonkin ja siitä juttu lähtee sujuvasti 😁

Tätä olen testannut itsekin ja aika hyvin on toiminut. "Miten tää mikro toimii, kun mulla on ihan erilainen", (no kyllä mä tiesin miten mikro toimii, mutta en keksinyt muuta kun mies oli vieressä siinä hetkessä) heti nousi auttamaan, puheltiin ruuasta ja siitä se lähti.

Ehkä voisit mennä kysymään suosituksia, onkohan tämä kirjailija kirjoittanut muuta, oisko toi hyvä, mitä mieltä tästä jne. Kai siinä voi kahvikutsun esittää sivulauseessa "oispa kiva jutella näistä jonkun kanssa".

Viehättääkö naisia esim ompelussa apua kysyvä mies? Että ovatko naiset valmiita auttamaan ongelman kanssa?

Ei toimi näin päin, kun naiset haluaa pysyä kaukana passattavista miehistä. Tarjoa ennemmin apuasi, jos olet mies.

Vierailija
318/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 28, Helsinki"

Onko ok jos mies kysyy?

Tyypillinen nainen. Hänellä on oikeudet kysyä miehen mitat, mutta miehellä ei naisen mittoja.

Ei ne miehet sun pituuden takia ole lähteneet vaan sun luonteen.

ERI: ai niinku 'h-tto se ei ollutkaan valehtelija vaan olikin oikeasti pitkä, enhän mä osaa totuuksia puhuvan ihmisen kanssa olla, onhan se noloa jos se huomaa mun valehdelleen'.

Vierailija
319/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois nämäkin incel-miehet lakata ruikuttamasta ja hankkia munat

Jutun miehet incel-miehiä?

Vitosen naiset etsivät ja antavat likejä vain 8-10 miehille; et näe ongelmaa tässä?

Vapaassa maassa jokainen saa hakea aivan sellaista kumppania kuin haluaa. Kenellekään ei ole takuita ,että sellaisen saa ja sitten vaan pitää elää sen tosiasian kanssa sinkkuna. Kenenkään ei myöskään voida velvoittaa olemaan jonkun luuserina kanssa.

Vierailija
320/982 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä selitys.

Varmasti SADANNEN kerran: tuon saman tutkimuksen datasta käy ilmi, että naiset laittoivat viestiä myös niille ei-komeiksi arvioimilleen miehille, laajasti läpi otoksen. Miehet laittoivat viestejä vain huippukauniille.

Lopetahan siis vääristely.

Kerro sinä miljoonannen kerran, kuka nuo naiset arvioi huippukauniiksi? Sinä vai? Naisten mielestä jokainen nuori nainen, jolla on meikkiä ja pitkät hiukset, ovat huippukauniita. Eivät ole, sadannen kerran.

Naiset laittoivat viestiä miehille laajasti, miehet top 20 prossalle tai vieläkin harvemmille. Katso se data.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän