Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako käydä Specsaversillä?

Vierailija
13.12.2022 |

Kauanko laseja pitää odottaa yleensä ja millaista palvelu on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu optikko sanoi että ei ole samaa tasoa kuin esim. Instru ja muut "vanhat" liikkeet. Ja mä en siis tarvitse laseja eli ei yrittänyt markkinoida omaa liikettään.

Vierailija
22/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan sama minkä silmälasikaupan valitset, loppusumma on joka tapauksessa 600-1000 euroa monitehoista joita joudut odottelemaan 2-3 viikkoa.

Yksi tuottoisimpia bisneksiä on silmälasien myynti, pelkästään kehyksissä on noin 70% katteet.

Kuulemma Tallinnassakin jo kallistuneet, netistä yhä halvempia. Samoja linssejä ja vastaavia ne kehykset on mistä tahansa ostaakin. Ulkomaisia liikkeet kuitenkin kaikki ketjut suomessakin.

Eivät ole. Halvat linssit hiotaan ulkomailla koneella.

Hyvät, laadukat linssit hiotaan käsin Suomessa, siksi ne ovat kalliimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen asioinut ja päätin, etten asioi enää ikinä, enkä ole asioinut. Sain sellaiset lasit, joita ei voinut käyttää ja kehtasivat vielä syyttää minua siitä ja omista ammattitaidonpuutteistaan. Sanoin monta kertaa, että haluan ja tarvitsen linssien ohennuksen (joka oli tarjouksena), mutta eivät suostuneet tekemään sitä. Kun lasit tulivat, linssit olivat niin paksut, että osuivat silmäluomiini. Eivät meinanneet suostua korjaamaan ja moittivat minua siitä, miksen ollut pyytänyt linssien ohennusta. Lopulta pitkin hampain suostuivat tekemään uudet, asiakaspalvelu oli todella töykeää.

Vierailija
24/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolme vuotta koettanut säästää kaksitehoihin rahaa, ei ole onnistunut, sairauksia sen verran ettei eläkeläinen uusia laseja saa.  Vanhan lukulasit ja suurennuslasi niillä mennään, liikenteessäkin:).

Lahjoittavat afriikkaan laseja, jospa edes kymmenet arvottaisiin suomen köyhille joskus.

Omistan hyvä kehykset joihin kysyin linssejä hinta vain nousi.

Piilarit? Irtoaa kai 20 egee kuussa. Tarkastulsista en tiedä paljon maksaa. Lasit on kyllä kalliit. Ensin muut, sitten lasit jos varaa.

Vierailija
25/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulla oli vain aurinkolasit vahvuuksilla. Ajoin tuolla kun Stevie Wonder pilvisellä säällä.

Vierailija
26/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran olen asioinut ja päätin, etten asioi enää ikinä, enkä ole asioinut. Sain sellaiset lasit, joita ei voinut käyttää ja kehtasivat vielä syyttää minua siitä ja omista ammattitaidonpuutteistaan. Sanoin monta kertaa, että haluan ja tarvitsen linssien ohennuksen (joka oli tarjouksena), mutta eivät suostuneet tekemään sitä. Kun lasit tulivat, linssit olivat niin paksut, että osuivat silmäluomiini. Eivät meinanneet suostua korjaamaan ja moittivat minua siitä, miksen ollut pyytänyt linssien ohennusta. Lopulta pitkin hampain suostuivat tekemään uudet, asiakaspalvelu oli todella töykeää.

Minulle lasien metalli (kuparin värinen) aiheutti ihoallergiaa ja melkein haavan kasvoihin aina, mutta eivät halunneet auttaa, ehkä se olisi tullut liian kalliiksi. Ja Suomessa sallitaan allergisoiva metalli materiaalina, ellei ole tullut muutosta. Yritin pitää muovisia teippejä siinä, jotka meinasivat aina irrota. Ymmärsin että olisin hankala asiakas, jos he joutuisivat vielä vaihtamaan lasit, en siksi mennyt sinne. 

Vierailija
27/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin kerran tarjoukseen. Enpä usko, että menen enää. Lasit ihan ihan perussettiä, mutta otin ne pinnoitteet lisäksi. Molemmista laseista alkoi reunoista pinnoitteet rispautua ja näyttää sateenkaaren värejä vajaan vuoden käytöllä. Jos olet ihminen, joka haluaa aina viimeisintä muotia, silloin lasien kestävyydellä ei kai ole niin merkitystä. Minulla lasit saavat kestää vuosia, joten jatkossa ostan vähän kalliimmat jostain hyvämaineisesta paikasta, kuten Silmäasemalta tms. 

Vierailija
28/28 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle lasien metalli (kuparin värinen) aiheutti ihoallergiaa ja melkein haavan kasvoihin aina, mutta eivät halunneet auttaa, ehkä se olisi tullut liian kalliiksi. Ja Suomessa sallitaan allergisoiva metalli materiaalina, ellei ole tullut muutosta. Yritin pitää muovisia teippejä siinä, jotka meinasivat aina irrota. Ymmärsin että olisin hankala asiakas, jos he joutuisivat vielä vaihtamaan lasit, en siksi mennyt sinne. 

Samaa vaivaa. En osannut heti kysyä nikkelittömiä ja allergisoimattomia malleja. Oppirahat piti maksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan