Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?

Vierailija
13.12.2022 |

Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.

Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.

Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.

Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.

Kommentit (579)

Vierailija
521/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelevat seksikumppanien määrän ja myös maksullisissa käymisestä joten olen päättänyt, että en halua parisuhdetta enkä seksiä miesten kanssa, olkoot pitkiä tai lyhyitä miehiä.

Miesten ei kannata ihmetellä, kun ei tule suhteita. Itse pilaatte kaikki jutut.

Omituinen miesvihaaja.

Oletko koskaan miettinyt että saatat itse olla se joka valitsee niitä valehtelijoita? Minkälainen on isäsuhteesi?

Tai ehkä että käyttäydyt niin että sinulle valehdellaan?

Minulle on oikeastaan sattunut ainoastaan vähintään hyviä miehiä kohdalleni, joitain tosi hienojakin tapauksia. Ehkä oli yksi joka vähän oli höh mutta kuitenkin ihan kiva ja mukava,meni liikaa kaverisuuntaan.

Tsemppiä sekä kaikille miehille että naisille haukkujen keskellä. Suurin osa meistä on kuitenkin ihan kivaa porukkaa.

Nämä naapurirapussa huutavat eivät kuitenkaan ole sitä tavallista sakkia.

Kukaan ei käyttäydy niin, että hänelle pitää valehdella. Ainakaan omalle kohdalleni ei ole tullut sellaista ihmistä.

Vierailija
522/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Mikä ihmeen viivapimppi? Eihän sellaisia ole kuin pikkulapsilla jos nyt oikein ymmärsin mitä hait takaa. 

Kukaan nainen joka seksiä haluaa harrastaa ei mene leikkelemään alapäästään hermoja poikki, seksikästä on se kun nainen ottaa osansa seksistä ja nauttii siitä! 

Vaikeillekin fantasioille saa kyllä hoitoa kun rohkeasti menee sitä pyytämään. Parempi ajoissa kuin liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelevat seksikumppanien määrän ja myös maksullisissa käymisestä joten olen päättänyt, että en halua parisuhdetta enkä seksiä miesten kanssa, olkoot pitkiä tai lyhyitä miehiä.

Omituinen miesvihaaja.

Oletko koskaan miettinyt että saatat itse olla se joka valitsee niitä valehtelijoita? Minkälainen on isäsuhteesi?

Minulle on oikeastaan sattunut ainoastaan vähintään hyviä miehiä kohdalleni, joitain tosi hienojakin tapauksia. Ehkä oli yksi joka vähän oli höh mutta kuitenkin ihan kiva ja mukava,meni liikaa kaverisuuntaan.

Tsemppiä sekä kaikille miehille että naisille haukkujen keskellä. Suurin osa meistä on kuitenkin ihan kivaa porukkaa.

Kukaan ei käyttäydy niin, että hänelle pitää valehdella. Ainakaan omalle kohdalleni ei ole tullut sellaista ihmistä.

kyllä valitettavasti sellaisia tyyppejä on aika hurjia määriä

jos ei toimi niin kuin nämä haluaa niin sitten lytätään ja paheksutaan... jopa käydään väkivaltaisiksi ihan sukupuoleen katsomatta

Vierailija
524/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla luku on samaa luokkaa. En koe että olisin mitenkään erityisen paljoa seksiä harrastanut. Hyviä kokemuksia ollut enimmäkseen.

Ei ole yhtään liikaa. Sopiva on jokaiselle se minkä itse sopivaksi tuntee.

Kunhan kertoo kumppanimäärän rehellisesti uudelle kumppanille, jotta hän saa itse päättää onko se ok vai ei.

Niin, ehkäpä se uusi kumppani osaa itse kertoa, mikä hänelle on suhteessa tärkeää.

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, ja pitäisin vähän outona, jos joku alkaisi papattaa jotain lukuja.

Eipä sillä, pitkässä suhteessa olen.

Ei tietenkään se sinua haittaa, koska olet jakorasia, mutta kaikki ei ole.

Vastasit väärälle. Minä se jolla viitisenkymmentä. En näe seksin harrastamista mitenkään jakamisena, se on molemminpuoleista toimintaa, ja mukavaa sellaista. Yhdessä otetaan ja annetaan, aivan tasa-arvoisina.

Enpä edes ajatellut että joku vielä nykypäivänä ajattelisi että seksistä pitävä nainen on joku jakorasia. 😅

Mielenkiintoista nähdä että ihmisiä näköjään on todella moneen junaan.

No, jakorasia olet eikä siitä mihinkään pääse. Mutta ehkä joku naistenmies voi ottaa sut, hän voi sitten riitatilanteessa sanoa, että Helena oli parempi ottamaan suihin kuin sinä.

Olen toki naisenmiehen (eli minun miehen) kanssa pitkäaikaisessa suhteessa (10v) jolle toki jaan hyvinkin avoimesti. On kertonut mistä pitää ja opettanut niin kuin aikuiset ihmiset tekee ja seksi sujuu loistavasti. Meillä on hauskaa kun seksiä harrastamme. Jos nyt vaikka joku Helena olisikin joskus ollut parempi ottamaan suihin kuin minä niin mitäs sillä väliä, meillä on sitten muuten selkeästi hänen mielestä asiat paremmin kun minut on valinnut omakseen. Ja minä hänet. 

Vierailija
525/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ymmärtää, että sinkkuaika on ollut 50 suhdetta, mutta kuka idiootti säilyttää yhteistietoja  ollessaan jo parisuhteessa.  Kännyyn tai tietokoneelle ei laiteta mitään tietoja, mitkä halutaan pysyvän salassa. Ovat yleistä tietoa niille, jotka sinne osaa murtautua. Toisekseen känny pitää olla siinä kunnossa, että sitä voi vaimokin selata jos joskus tarvis. Jos ei ole,niin on jotain salattavaa mitä puoliso ei saa tietää.  Pidemmän päälle tyhmyyttä, koska ennemmin tai myöhemmin jää kiinni. 

Vaikka sinkkuna olisi paljonkin panoja, niin harvemmalla taitaa olla niin paljon kun suhteessa nuorempana, jolloin naidaan helpostikin 3 krt viikko, joka viikko joka vuosi.  Eikä pillu tai kalu kulu siinäkään. 

"Tiukkapipon" näkökulma:

- kyllä se kuluu -> saa tauteja

- jos ihminen pystyy irrottamaan seksin vain pillun tai kalun käyttämiseksi toisessa ihmisessä, meillä ei ole mitään yhteistä seksuaalisesti

Voi jeesus teitä tautipelottelijoita. Jopa seksibileissä voi käydä täysin terveysturvallisesti.

Useita kumppaneita voi pitkässä elämässä kertyä muutenkin kuin genitaaliaerobiccaamalla. Joillakuilla lähtökohdat ovat jopa hengellis-filosofiset, kuten tantrikoilla.

Ja juu en kehota enkä painosta ketään mihinkään, mitä ei itse halua. Paitsi ehkä silmien avaamiseen niin, että voi tarkastella omia ennakkoluulojaan.

Vierailija
526/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies jolla on ollut paljon kumppaneita ajattelee, että onpas nykyisellä naisella huono vartalo, edellisillä oli parempi iho ja isommat rinnat ja viivapimppi.

Aiheesta poiketen niin eikai kenenkään mielestä viivapimppi ole kiihottava, kaunis tms?

Isoja häppäreitä käydään leikkauttamassa.

Kyllä juu. Mari 45 v, avioliitossa 18 vuotta, kaksi lasta, asiakaspäällikkö. Käy leikkauttamassa häpyhuulensa, että ne näyttäisivät paremmilta. Sitten heräsit ja menit jääkaapille.  

Kannattaisi varmaan lukea lehtiä ja häppärit ei kyllä suurene, kun saa lapsen. Isoja häppäreitä on jo 18-vuotiailla.

Väännetään nyt sitten rautalangasta. Keskivertoa suomalaista naista ei huvita käydä leikkauttamassa häpyhuuliaan. Jos joku 0,03 promillea näin tekee niin kivat heille. Varmaan työskentelevät alalla tai muuten esittelevät itseään henkilöille, joille on tärkeää se, että naisella on pienet häpyhuulet. 

Kyllä on taas mennyt elämä ja seksin harrastaminen vaikeaksi. 

Miehet tykkäävät viivapimpistä, niitä on noissa tietyissä elokuvissakin.

Juu juu, ihan sama. Naiset EIVÄT SILTI mitenkään ilmiönä käy leikkuuttamassa itseään. On itselläkin tietty ihanne koko ja muoto penikselle, mutta se nyt vaan on voi voi, ettei sitä miehellä ole. 

Kyllä moni käy leikkauksessa.

no eikä käy...

jotain todellisuudentajua, pliis

Vierailija
527/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen viivapimppi? Eihän sellaisia ole kuin pikkulapsilla jos nyt oikein ymmärsin mitä hait takaa.

44% suomalaisnaisista sisemmät häpyhuulet ovat kokonaan ulompien häpyhuulien peittämät, aivan normaalia ja yleistä. Tällöin häpyrako näkyy viivana.

56%:lla ulommat häpyhuulet eivät mene kiinni ulkonevien huulten vuoksi.

Vierailija
528/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, joilla on ollut paljon miehiä ovat myös juorujen kohteena. Miehen kaverit juoruavat millainen värkki jollakin naisella on ollut ja kuinka huono seksissä oli.

Normaali mies ei näin tee. 

Ja normaalia naista ei kiinnosta vaikka niin tekisikin.

Vierailija
529/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44% suomalaisnaisista sisemmät häpyhuulet ovat kokonaan ulompien häpyhuulien peittämät, aivan normaalia ja yleistä. Tällöin häpyrako näkyy viivana.

Oivoi, näytäpäs tästä tutkimus. ;D

Kukaan sinua ei usko.

Vierailija
530/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja 44 % naisista niissä ulommissa on jotain vikaa niissäkin. On se vaikeaa olla mies. Onneksi naisena olo ei ole niin vaikeaa, eikä sitä intiimialuettaan tarvitse leikellä. 

Vierailija
531/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen miesvihaaja.

jos ei toimi niin kuin nämä haluaa niin sitten lytätään ja paheksutaan... jopa käydään väkivaltaisiksi ihan sukupuoleen katsomatta

Enpä nyt edelleenkään keksi, että missä tuollaisen kohtaisi. Jos joutuisin yllättävän väkivallantekiän kohteeksi, toki voisin puhua ihan mitä tahansa, että saisin vältettyä tilanteen eskaloitumisen, mutta tässä keskustelussa puhuttiin parisuhteessa valehtelusta. 

Vierailija
532/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan sinua ei usko.

Toki väitteen esittäjällä on todistustaakka, enhän muuten olisi tuota maininnut.

https://yle.fi/aihe/a/20-10001250

https://www.researchgate.net/publication/315777083_The_Size_of_Labia_Mi…

M48, guru

Vierailija
533/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Järvi soutamal kulu.

Saral on 114.

https://suomiredpill.wordpress.com/2022/10/20/sara-harrastaa-seksia/

Mikä on saral? Entä soutamal? 

Saral = 114

Aivan suoraan tuossa niin sanotaan!

2xSaral = 228 siis!

soutamal en valitettavasti osaa vastata mitä on 

Vierailija
534/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen miesvihaaja.

Enpä nyt edelleenkään keksi, että missä tuollaisen kohtaisi. Jos joutuisin yllättävän väkivallantekiän kohteeksi, toki voisin puhua ihan mitä tahansa, että saisin vältettyä tilanteen eskaloitumisen, mutta tässä keskustelussa puhuttiin parisuhteessa valehtelusta. 

Oikeasti uskot että suomalaisissa kodeissa ei tapahdu henkistä tai fyysistä väkivaltaa parisuhteissa? 

Mukava kupla. :)

Vierailija
535/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan sinua ei usko.

Toki väitteen esittäjällä on todistustaakka, enhän muuten olisi tuota maininnut.

M48, guru

60% vulvallisista sisemmät häpyhuulet ovat pidemmät kuin ulommat ei tarkoita yhtään mitään sinnepäin kuin mitä sanoit. 

"44% suomalaisnaisista sisemmät häpyhuulet ovat kokonaan ulompien häpyhuulien peittämät, aivan normaalia ja yleistä. Tällöin häpyrako näkyy viivana.

56%:lla ulommat häpyhuulet eivät mene kiinni ulkonevien huulten vuoksi."

Samanmittaiset eivät peity viivaksi mitenkään yrittämällä, eivätkä pienemmätkään sen enempää kuin big macin pihvi mainoskuvissa peittyy sämpylän sisään. 

Eli etsihän parempaa tietoa siitä viivapimpasta jossa sisemmät peittyy piiloon. Vaatinee aivan nysät sisemmät jotta viivaksi saa, tai sitten liimaa ja teippiä. 

Kiitos yrityksestä toki. 

Vierailija
536/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja 44 % naisista niissä ulommissa on jotain vikaa niissäkin. On se vaikeaa olla mies. Onneksi naisena olo ei ole niin vaikeaa, eikä sitä intiimialuettaan tarvitse leikellä. 

Mitä vikaa ulommissa häppäreissä ylipäänsä on? Tarkoitatko nyt talirauhasen tukkeutumaa tai karvojen sisäänkasvua?

M48, osaaja

Vierailija
537/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks 48 vuotias osaaja vanhene ollenkaan..

Vierailija
538/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, Allu täällä esittämässä naista tai ehkä jopa olemassa omana itsenään? Näitä samantasoisia jankkaavia ja tyhmiä viestejä tullut ketjuun jo niin monta että epäilin jo aiemmin mutta tämä viesti kyllä varmisti! ;D

Vierailija
539/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks 48 vuotias osaaja vanhene ollenkaan..

Taitaa olla syntymävuosi.

Vierailija
540/579 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan sinua ei usko.

M48, guru

60% vulvallisista sisemmät häpyhuulet ovat pidemmät kuin ulommat ei tarkoita yhtään mitään sinnepäin kuin mitä sanoit. 

"44% suomalaisnaisista sisemmät häpyhuulet ovat kokonaan ulompien häpyhuulien peittämät, aivan normaalia ja yleistä. Tällöin häpyrako näkyy viivana.

56%:lla ulommat häpyhuulet eivät mene kiinni ulkonevien huulten vuoksi."

Samanmittaiset eivät peity viivaksi mitenkään yrittämällä, eivätkä pienemmätkään sen enempää kuin big macin pihvi mainoskuvissa peittyy sämpylän sisään. 

Eli etsihän parempaa tietoa siitä viivapimpasta jossa sisemmät peittyy piiloon. Vaatinee aivan nysät sisemmät jotta viivaksi saa, tai sitten liimaa ja teippiä. 

Kiitos yrityksestä toki. 

Älä selitä vaan linkkaa artikkeliin tai tutkimukseen jossa oma väittämäsi on todistettu. Kiitos.

M48, osaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi