Oletko löytänyt lähiaikoina kivoja talvimekkoja, kerro mistä
Eli talvimekko minulle on pitkähihainen, paksumpaa materiaalia, helma polveen tai alle polven. Mielellään a-mallinen, siis tyköistuvampi yläosa ja leveämpi helma. Mulle ei sovi esim suorat neulemekot, edes vyön kanssa, olen kapeahkolanteinen. Tulee tasapaksu vaikutelma :(
Kommentit (15)
Alpa.fi tai classy.fi, alpakan villaisia mekkoja. North Outdoor, merinovillaisia mekkoja.
Espritiltä olen löytänyt kaksi ihanaa talvimekkoa, 3/4-osahihoilla ja kellohelmalla. Tosin siitä on vuosia aikaa mutta ehkä kys. merkillä on vieläkin samantyyppisiä myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Alpa.fi tai classy.fi, alpakan villaisia mekkoja. North Outdoor, merinovillaisia mekkoja.
Kiitos, tuolla alpalla voisi olla ehkä sellainen jonka voisi tilata edes kokeiluun! Ap
Vierailija kirjoitti:
Espritiltä olen löytänyt kaksi ihanaa talvimekkoa, 3/4-osahihoilla ja kellohelmalla. Tosin siitä on vuosia aikaa mutta ehkä kys. merkillä on vieläkin samantyyppisiä myynnissä.
Tuollaisia kun löytäisikin jostain. Paksummassa materiaalissa varsinkin valikoima on eioota. Pitääkin katsoa esprit, ostan sieltä jonkin verran vaatetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla classyssa ollut ollenkaan mekkoja? Minä ainakin löysin pelkkiä neuleita.
Stokkalla oli just tuollainen, tuli kuva nettisivuille kun olin etsinyt villamekkoa. Tuo kuvan mekko oli ylhäältä istuva ja vyötäröstä leveni. Kuvassa oli vihertävä. Kivan näköinen, mutta ei mulle kun oon ylipainoinen.
Katsoin stoccalta ja on monta vastaavaa mekkoa. Hilfigerillä muutama kiva. Tosin hinta n.150e. Liian kallis?
Vierailija kirjoitti:
Stokkalla oli just tuollainen, tuli kuva nettisivuille kun olin etsinyt villamekkoa. Tuo kuvan mekko oli ylhäältä istuva ja vyötäröstä leveni. Kuvassa oli vihertävä. Kivan näköinen, mutta ei mulle kun oon ylipainoinen.
Ok, kiitos. Paljon mekkoja tuolla stokkalla ja vähän huonosti pystyy laittamaan hakuehtoja. Haluaisitko linkata mekon tai muistatko merkkiä? Pitää selata mitä siellä löytyyAp
Vierailija kirjoitti:
Katsoin stoccalta ja on monta vastaavaa mekkoa. Hilfigerillä muutama kiva. Tosin hinta n.150e. Liian kallis?
150€ mahtuu budjettiin kyllä jos on kiva.
Oikein on VIIME AIKOINA! Se viittaa menneisyyteen.
LÄHIAIKOINA viittaa tulevaisuuteen.
^