Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimiehen salasuhde alaiseen

Vierailija
12.12.2022 |

Tiedän varmaksi, että naimisissa oleva perheenisä (esimies) alkoi salasuhteeseen naispuolisen alaisen kanssa isossa sairaalassa. Tämän salasuhteen myötä myös perheenisä erosi ja alkoi suhteeseen tämän alaisen kanssa. Mitä mieltä olette näistä esimiehen ja alaisen seurustelusta? Tekevät siis töitä samassa tiimissä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Toisaalta, jos rakastuu niin rakastuu. Yllättävän paljon näitä käy.

Vierailija
2/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tietää..oletko ap sinä muuten tuo alainen?

Aika näyttää, onko uusi liitto pysyvä vai vielä alkuhuumaa kummallakin.

Työpaikalla kuin työpaikalla pitää pariskuntien pystyä olemaan asiallisia käytökseltään, vaikka seurustelevatkin.

Jokainen voi kuvitella, mitä tällä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole salasuhde, jos siitä tiedetään ja erottu kin rtoisen takia. Jos tunteet on oikeat niin silloin asia on mietitty ja toinen vaihtaa työpaikkaa sitten ennen kuin tulee vaikeuksia.

Ehkä sairaalatyössä ei tule hankaluutta tuossa esimies alaissuhteessa. Onko ihan suoraan naisen esimies kuitenkaan. Ja missä ihmeen tiimissä sairaalassa työtä tehdään?

Vierailija
4/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun ihmisiä vaan ollaan.

Vierailija
5/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat hoitivat työtehtävänsä kuin ennenkin eikä nykytilanne vaikuta työoloissa niin mikä on aloittajan ongelma?

Vierailija
6/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on kiinnostunut työkavereiden suhteesta?

Vierailija
7/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Luultavasti se mies olisi eronnut milloin tahansa, jos tulee "parempi" nainen tai sopiva. On varmaan miehiä jotka eivät eroa noin vaan. Ei tiedetä nyt syytä edes miksi erosi. Alainen sana kuulostaa alamaiselta, jotenkin hankala sana suomenkielessä, ei tasa-arvoinen.

Vierailija
8/16 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika monta, jossa esimiehelle ja alaiselle on kehittynyt suhde. Osa on ollut sinkkuja ja osa taas ei.

Vierailija
9/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kansainvälisissä yrityksissä missä olen työskennellyt tuo ei ollut sallittua edes työkavereiden välillä. Aika nopeasti suositeltiin toiselle työpaikan vaihtoa.

Itse olen naimisissa oman esimieheni kanssa mutta olin jo lähdössä yrityksestä kun aloimme seurustelemaan. Sen 2kk minkä olimme vielä samassa työpaikassa onnistuimme salaamaan suhteen

Vierailija
10/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa jos ovat itse tyytyväisiä. Ei muiden asia.

Vierailija
11/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja mitähän hittoa asia sulle kuuluu, hoida vaan omat asiasi

Vierailija
12/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäs sitten. Ennen muinoin yliopistossa proffilla oli tapana vaihtaa vaimo johonkin opiskelijaan. Se oli jo vähän arveluttavaa.

Vierailija
13/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle,eikä kenellekään muulle.

Vierailija
14/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies-alainen- suhteet on "kielletty" monessa yhtiössä. Eihän toki voi päättää, että kuka kenenkin kanssa on, mutta tällaisissa tilanteissa järjestetään asiat niin, että esimies-alainen- suhdetta ei enää ole.

Itse en edes haluaisi olla kumppanini alainen, koska aina löytyy ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä, että kohdellaan eri tavalla (paremmin) kuin muita, vaikka näin ei olisikaan.

Vierailija
15/16 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole salasuhde jos siitä joku jo tietää.

Vierailija
16/16 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän