Lue keskustelun säännöt.
Polkupyöränsatulanlämmitin!!!
11.11.2006 |
Auttakaa, muistaako joku nähneensä pääkaupunkiseudulla,
missä myydään lampaannahkaista pyöränsatulanlämmitintä!
Isänpäiväksi piti ostaa, mutta muistin kaupan väärin, ei ollut
Etolassa. Oli ilmoitus ilmaisjakelulehdissä noin kuukausi sitten.
Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla