PPP
HUomenia, kirjoottelen nyt aikasin, kun olemme jo tänään lähdössä isänpäiväkiertueelle :) Paino ihan samassa 69,5 kuin viime viikolla, joten eipä lisääkään tullut, mutta syksyllä vielä oli 68,8 eli suunta on jokseenkin väärä. JOka syksy iskee tuo sama makeanhimo, kun alkaa syksyn mittaan töissä tulla väsymystä tai mistä se sitten johtuukin ?????Sen kun tietäis. Tänä vuonna on kyllä erityisen kova vuosi, kun opiskelen työn ohessa. Onneksi kestää vain vuoden, toisaalta joutuu tekemään hirveästi hommia ja nuo 3 ipanaakin tarvitsevat osansa. Välillä on kyllä ihan puhki ja jatkuvasti tekisi mieli lähteä ostamaan pari kiloa konvehteja ja syödä kaikki. Minkätakia nekin täytyy jo näin paljon ennen joulua laittaa esille ;) No kävin kolmena päivänä lenkillä, karkkia söin joka päivä ja suklaatakin, mutta laskeskelin niin että sisältyvät päivän kaloreihin. Pitäisi vielä päästä siihen, että joka toinen päivä olisi karkiton...en usko että minulla ennen joulua riittää paukkuja varsinaiseen laihdutukseen, vaikka kolmesta kilosta olisi kiva päästä. Pääasia että painoa ei tule lisää, painan kuitenkin viitisen kiloa vähemmän kuin viime keväänä, sekin ihan positiivista. Jään odottelemaan muiden kuulumisia, toivottavasti teillä mennyt myös hyvin / paremmin :)
Kommentit (3)
Mä yhtäkkiä saunassa muistin et täällähän piti tänään käydä! Meinas vallan unohtua. Puntarilla kävin just ja näytti 61,6. Aika samoissa kai ku ennenki. Luulin kyl että ois noussu ku mies toi 3 levyä suklaata ja oon niitä sit syöny välillä. Ne on kyl kestäny viikon jo. Ja taitaa puoli levyä olla vielä jäljellä. Oonkohan tulossa sairaaksi ku on noin päässy käymään? Muuta karkkia en ookkaan onneks syöny.
Hirvittää ku pitää loppukuussa mennä hammaslääkäriin ja 3 hammasta poistetaan kerralla. Kannattas varmaan nyt syödä varastoon ku sit ei oikeen kai voi.
Mulla oli kans keväällä 5 kiloa enemmän massaa ku nyt mut kevensin sillon ja takas ei oo tullu. Enkä anna tulla. Teen mitä vaan et pysyy näissä kivoissa lukemissa. Ajattelin kyllä et vois alkaa kotona jumppaamaan et löytyis kadonneet vatsalihakset tuolta makkaroitten välistä. Ja nyt ku kirjotin sen tänne nii ei voi enää vaan ajatella vaan täytyy myös tehä. Katotaan miten käy.
Mutta ensviikkoon.
Tsemppiä kaikille!!! Ja halauksia sarpulle, koita jaksaa!
kun ei silloinkaan, vai miten se meni..
Viikonloppu oli niin täynnä tohinaa, etten konetta ehtinyt avata. Tänään sitten punnitsin itseni aamulla ja yllätys oli mukava. 60,6 näytti vaaka. Viime viikosta miinusta vajaa kilo. Hyvä! Suunta on oikea...Lisää lenkkeilyä ja salaattia lounaalla, kyllä mä uskon että se toinenkin ylimääräinen kilo tästä vielä ennen joulua lähtee.
Tsemppiterkut kaikille!
t. tiuhti
Tuo sarpun kirjoitus tuntui jokseenkin tutulta. Itselläni oli muutama vuosi sitten tilanne, jolloin tein vuorotyötä, opiskelin, olin raskaana ja kotona oli jo kolme lasta. Välillä kieltämättä tuntui, että väsytti, mutta aikansa kutakin. Tsemppiä sarppu, kyllä siitä selviää! =)
Oma viikko meni ihan kivasti, sain sulateltua sen viime viikolla kertyneen painon. Mitä lie turvotusta sitten ollut. Paino nyt 65,5 eli aika lailla samoissa, mitä se on nyt syksyllä ollutkin. Muutamasta kilosta mieluusti luopuisin, mutta olen tyytyväinen siihen, että painan nyt n. 10kg vähemmän kuin keväällä. Hirvittää vaan, kun tuo joulu tulee, nimittäin viime joulun aikaan sain kerättyä n. 4kg lisää... =/
Kipittäkäähän muutkin pinoon, kevein askelin tietenkin! ;)
-visukinttu-