Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Air India-lentoyhtiosta?

10.11.2006 |

Hei,

Olemme jo suunnittelemassa ensi kesan Suomen matkaa ja parhaimmat lentohinnat asuinmaastamme Suomeen loytyivat talla hetkella Air Indialta. En tunne koko lentoyhtiota ja tietenkin tuntematon epailyttaa. Olisiko kenellakaan kokemuksia tai tietoa tasta lentoyhtiosta, ovatko luotettavia, minkatasoiset koneet pitkilla lennoilla jne.

Kiitos kovasti vastauksistanne!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauan sitten (1970-luvun lopulla) lensin kerran ko yhtiöllä ja se on kyllä ollut minun matkakokemusten suhteen pohjanoteraus. Niin turvallisuuden kuin siisteydenkin suhteen oli paljon toivomisen varaa. Aika on tietysti toinen ja se oli kertakokemus, mutta itse en edellekkään lentäisi Air-Intialla jos vaan voisin jonkin toisen yhtiön valita.

Vierailija
2/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

En ole pitkaa matkaa lentanyt Air Indialla, mutta sanoisin etta lentoyhtio on suunnattu intialaisille ja palvelu on sen mukaista; ruoka on tulista (mina chiliin tottuneena en voinut syoda annostani ollenkaan), palvelu ystavallista mutta ei niin ammattimaista kuin mihin olen tottunut esimerkiksi BA:lla, Lufthansalla ja KLM:lla. Ei niin, etta palvelu olisi huonoa, ei ollenkaan, mutta vain... erilaista.

Sinuna valitsisin seuraavaksi halvimman vaihtoehdon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! olen lentänyt muutaman kerran air indialla intian ja suomen väliä tässä parin vuoden aikana ja olen ollut tyytyväinen lentoihin ja palveluun. Ruoka on kyllä tulista, mutta eipä tuo minua haitannut. Ainoa asia mikä tais olla vähän harmillista, että lento lähti muutaman tunnin myöhässä (jouduin odottamaan frankfurtissa).

mutta muuten kyllä suosittelen!