Mitä järkee on hakea töihin 80 prosenttisella työajalla esim koulunkäynninohjaajaksi`?
se on alle 2000 e peruspalkasta 1800 e max miinus verot, viimeksi kun olin tä'llaisessa oli palkka jotain 1700 e miinus verot jäi 1500 e käteen
itse saan nyt ansikkaa 1000 e kuussa käteen ja kaikki ruoat ruoka-avusta, myös ruokailut
Kommentit (4)
on muuten aivotonta työtä, istuskelua ja parin oppilaan ohjaamista tehtävissä. viimeksi kun erityisluokalla olin töissä niin 6 hengen luokassa oli paikalla yleensä 3 oppilas max, joskus jopa kaikki paikalla. sitten meitä aviustajia oli 3 per luokka, oli siinä keksimistä sitten mitä tekisi,. ja jos oppilaat katosi kesken päivän, katosin minäkin kotiin kun ei jaksanut hengailla koululla tyhjän panttina, toki usein menin eri luokkaan avustamaan mutta oli se koomista, onneksi ei ollut sitä leimakorttia mulla, kun rehtori unohti antaa sen, joten päivä päättyi usein klo 12 tai sitten hengailin puutyöluokassa
Työnantajat arvostaa aiempaa kokemusta ja sitä ei kerry työttömänä, että jos on kaksi hakijaa ja toisella kokemusta osa-aikaisena ja toisella ei sitäkään, niin sopii arvailla kumpi valitaan siihen vakkarihommaan.
erityisluokan oppilaat oli kyllä mukavaa sakkia, luulin aluksi,e ttä ne on sellaisia apuluokan ja tarkkiksen hulluja jotka oli omassa lapsuudesssa väkivaltaisia. mutta ei , ihan leppoisia kavereita ja osalla lääkitys päällä,. vähän adhd menoa päässä mutta osa hyvinkin älykkäitä erityisosaajia jossain lajissa. nykyään kai tarkkistason häiriköt laitetaan sairaalakouluun
Joku näkee siinä järkeä. Aina se ei ole rahasta kiinni. Ja joillekin se pieni lisäraha on suuri.