Käytätkö jotain tiettyä taksifirmaa vai otatko vain ensimmäinen taksin, jonka saat?
Kommentit (27)
Ehdottomasti kannattaa käyttää tunnettua firmaa. IKINÄ ei pidä käyttää ns. villiä taksia.
Pääkaupunkiseudulla ainoastaan Taksi Helsinki ja Lähitaksi ovat turvallisia ja luotettavia. En todellakaan ota taksia Asema-aukion basaarista! Ravintola Vltavan vieressä päivystää yleensä muutama oikea taksi. Niistäkin valitsen suomalaisen kuljettajan, jos mahdollista. Nykyään kuljettajat odottavat usein kyytiläisiä autojensa ulkopuolella, niin siitä on helppo valita.
Viimeksi kyllä tulin bussilla kotiin, kun olin Helsingin yössä pari viikkoa sitten. Vaikka silloin pitikin kävellä vähän pitempi matka, kun ihan tohon lähimmälle pysäkille ei yödösillä pääse. Onneksi on sen verran turvallista seutua täällä meillä, että ihan rauhassa saa yölläkin kulkea.
Vain taksi Helsinki, Lähitaksi tai Kovanen. En halua matkustaa likaisessa, kamelinhajuisessa Yariksessa jossa mun pitää itse vielä kertoa kuskille ajo-ohjeitakin.
Miksi pitää "käyttää" jotain taksia? Emme tarvitse taksia koska olemme aina selvin päin ja ajamme omilla autoillamme.
vastailija kirjoitti:
Miksi pitää "käyttää" jotain taksia? Emme tarvitse taksia koska olemme aina selvin päin ja ajamme omilla autoillamme.
Ketään ei kiinnosta vastaus, joka ei liity aiheeseen. Ajele vaikka potkukelkalla.
vastailija kirjoitti:
Tätähän ei kysytty,typerys👹
Silloin harvoin kun käytän (juhlimassa) tai (reissussa) niin tilaan sovelluksella halvimman.
Riippuu mihin menossa ja kellonajasta. Normaalisti käytän Uber, jos ei saatavilla niin Fixutaksi. Käytän aina mobiilisovelluksella.
Vierailija kirjoitti:
Vain taksi Helsinki, Lähitaksi tai Kovanen. En halua matkustaa likaisessa, kamelinhajuisessa Yariksessa jossa mun pitää itse vielä kertoa kuskille ajo-ohjeitakin.
Juuri näin.
Itse käytän Taksi Helsinkiä ainoastaan.
vastailija kirjoitti:
Idiootti!
Ennen käytin aina välillä taksia. Nykyään en. Pikkujouluistakin tulin junalla ja bussilla kotiin. Kokemus sekin. Lentokentälle menen nykyään omalla autolla. Tuttava suositteli Taksi Helsinkiä. Ehkä joskus rohkenen kokeilla.
Haluan suomalaisen kuskin,siksi käytän Taksi Helsinkiä.95% kuskeista on valkoihoisia.
Vierailija kirjoitti:
Haluan suomalaisen kuskin,siksi käytän Taksi Helsinkiä.95% kuskeista on valkoihoisia.
Hahahahaha no eikä ole. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaha no eikä ole. 😅
Veikkaisin 80%on valkoihoisia
Välttelen taksien käyttämistä.