Jos avioliittosi olisi muuten hyvä, mutta
miehesi ei haluaisi seksiä koskaan, mitä tekisit?
Kommentit (42)
Miten avioliitto voi olla hyvä jos ei ole seksiä.
Miksi tuhlata elämänsä seksittömään avioliittoon.
Suurinpiirtein ainut asia, joka antaa tyydytystä harmaaseen arkeen ja stressiin ja vanhenemiseen, on rakkaus ja intohimo, jota ilmaistaan seksin kautta. Tiedän, että meidät naiset on opetettu puhumaan kauniisti eikä ilmaisemaan koskaan tarpeitamme suoraan. Mutta minä en ole sellainen lammas. Sanon suoraan: en tyytyisi ikipäivänä edes "huonoon" seksiin. Sanotaan viikko, kaks, ja lähtisin, jos olisi papin aamen lausuttu.
N57
Ei se olisi hyvä. Varmaan selvittäisin mistä johtuu.
Avioliitto olisi huono ja miettisin haluanko jatkaa huonossa avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Asia olisi minulle ok jos mies pystyisi keskustelemaan asiasta minun kanssani rehellisesti ja avoimesti sekä pystyttäisiin sopimaan asiat yhdessä.
Jos syynä vaikka joku sairaus niin ok. Kunhan mies kuitenkin antaisi hellyyttä minulle ja ehkä hyväilisi niillä tavoilla jotka hänelle mahdollisia.
Lasten hankinta pitäisi sopia jotenkin. Käytäiisinkö hoidoissa vai miten?
Jos mies ei suostuisi kertomaan syytä tai keskustelemaan miten asia hoidetaan niin en jatkaisi suhteessa. Kokisin että mies ei halua eikä arvosta minua ja siksi erottaisiin.
Miksi tähän on tullut alapeukku? Haluaisitko vastata?
No en olisi sellaisessa liitossa. Mieshän olisi homo ja käyttäisi mua piikana. Läheisyys on tärkeää, vaikkei munalla nylkyttäminen. Seksiä on paljon muutakin kuin se.
Se olisi kyllä tosi vaikea tilanne, mutta nykyisen mieheni kanssa hyväksyisin sen koska hän on elämäni rakkaus. Toki toivoisin, että hän hakisi apua haluttomuuteen.
Taasko joku roikkuu epätyydyttävässä suhteessa vain siksi, ettei uskalla erota, naurettavaa!
Mitä sinä ylipäätään tarkoitat seksillä? ei se kyrvän tunkeminen ole seksiä, se on miehen runkkaamista. Impotenttikin mies pystyy naista nuolemaan ja hyväilemään käsillään. Näillä saa tuotetuksi orgasmin.
Jos kosketus puuttuu kokonaan, kyse on ilmaisesta työsuhteesta eli orjuudesta.
Riippuu syystä. Jos se on miehen laiskuus tai sairaus, jota hän ei viitsi hoitaa, ukko vaihtoon.
Ja: muna on miestä varten. Nainen tyydytetään suulla ja käsillä. Jos ei näitä ole, silloin suhteessa ei ole seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan!
-mies jota ei seksi vaimon kanssa kiinnosta
Eli haluat että vaimo on taloudenhoitaja ja käyt itse paneskelemassa muualla?
Ei nainen saa tuollaisesta mitään, joten lusikat jakoon.
Minulle puoliso on aina ensisijaisesti elämänkumppani. Naimisissa ollaan kunnes kuolema meidät erottaa tai kunnes tulee "deal breaker" -tasoisia ongelmia suhteessa. Weksin puute ei ole deal breaker. Ei tulisi mieleenkään erota hyvästä liitosta siksi, että mies kärsii impotenssista. Minulla on näppärät sormet, vibraattori ja lupa käydä vieraissa.
Tämä on paha. Suhteemme yksi kantavista voimista on aina ollut aktiivinen ja laadukas seksielämä. Mutta meillä on myös aina ollut sopimus, että itse ei aina tarvi haluta mutta toisesta on pidettävä huoli, tyyli on vapaa.
Jos mieheni yllättäen lakkaisi haluamasta ilman mitään syytä (sairastelu, elämäntilanne), veisin hänet labratutkimuksiin, laajat labrat + molemmat testotasot. Jos niistä ei löytyisi mitään yrittäisin puhua asiasta ja pitää häntä erityisen paljon hyvänä ilman jatkuvaa painetta seksiin.
Tuskin silti lähtisin, vaikkei hän siltikään haluaisi. Sitten se olisi hoidettava yksin. Mutta kertoisin sen hänelle ja pyytäisin häntä osallistumaan, jos ei muuta niin katsomaan. Omani ainakin syttyy siitä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tilanne. Olen pyöritellyt eroa mielessä ja katsellut asuntoa itselleni.
Olisi kiinnostava kuulla, miksi tuo yksikin mies ketjussa haluaa pysyä seksittömässä avioliitossa. Eikö hän itse kaipaa seksiä lainkaan? Jos eroaisi, voisi harrastaa sitä vielä joskus muiden kanssa.
Kyllä se mies seksiä haluaa mutta se ei vaan enää halua sitä nykyisen puolisonsa kanssa. Vanheneville naisille käy noin, kun mies menettää mielenkiintonsa.
Kolmekymppisenä petin. Nyt viisikymppisenä varmaan dildottaisin. Seitsemänkymppisenä olisin varmaan helpottunut.
Kiittäisin herraa etten ole joutunut s eksiorjaksi. Varmaan olen tehnyt edellisessä elämässäni paljon hyviä tekoja, jotta olen tällaisen onnistunut välttämään. Pelastanut maailmoja. Näin koreassa sanotaan, jos mies käy kotona vain kaksi kertaa päivässä syömässä, nainen on ollut edellisessä elämässään sankarillinen.
Ei minulla ole kiire erota. Asun mielelläni perheeni kanssa, kun nuorin lapsikaan ei ole vielä muuttanut omilleen. Seksiä saan muualta. Nyt on hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle puoliso on aina ensisijaisesti elämänkumppani. Naimisissa ollaan kunnes kuolema meidät erottaa tai kunnes tulee "deal breaker" -tasoisia ongelmia suhteessa. Weksin puute ei ole deal breaker. Ei tulisi mieleenkään erota hyvästä liitosta siksi, että mies kärsii impotenssista. Minulla on näppärät sormet, vibraattori ja lupa käydä vieraissa.
Mutta miten suhteenne eroaa kämppissuhteesta jos romantiikkaa tai seksiä ei ole? Miten sellainen on hyvä liitto? Eikö parempi olisi olla yksin ja pitää miestä vain kaverina?
Aika paljon seksihulluja, itteä ei haittais yhtään.
Kaverillani on seksitön avioliitto. Jossain vaiheessa hänellä oli seksisuhde erääseen heidän tuttuunsa, mutta se taisi loppua. Eivät aiokaan erota.
Pystyisin odottamaan vuoden tai pari muuttuuko tilanne ja sitten näkemiin. Seksittömyys on ollut historiallisestikin hyväksyttävä syy naiselle lähteä avioliitosta,