Suomen seuraavan presidentin täytyy olla kova luu, kenestä siihen olisi?
Ennakoin että Suomen johdossa tarvitaan seuraavan reilun kymmenen vuoden ajan tosi jämäkkää johtamista jossa ei ole sijaa naiiviudelle. Kenestä olisi sellaiseksi presidentiksi Suomelle?
Kommentit (131)
Ville Niinistö olisi kansainvälinen ja edustava. Tai Alexander Stubb - osaa tosiaankin toimia maailmalla. Heitä voisin kuvitella äänestäväni.
Haavistoa olisin äänestänyt aiemmin mutta on ryvettänyt maineensa. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Presidentinvaaleihin mennessä Marin on ehtinyt jo väistyä pääministerin tehtävästä ja presidenttiys voi hyvinkin alkaa kiinnostaa, kun Kokoomus vetää hallitusta.
Presidentin vaalit ovat runsaan vuoden kuluttua, tammikuussa 2024.
Sanna Marin ei lähde missään tapauksessa eikä missään olosuhteissa presidentti ehdokkaaksi.
Sanna Marinin pääministeriys loppuu eduskuntavasleihin, huhtikuussa.
Ja jos SDP menee hallitukseen, niin Sanna Marinista tulee edelleen joku ministeri hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti uutisoi, että Aaltola tarvitsisi milkoonan vaalikassan, jotta lähtisi ehdolle![/quote
Tietenkin.
Ei vaalikampanja ilmaista ole.Lainaa siihen on otettava kaikkien ehdokkaiden.
Minulla on esimies, joka olisi loistava presidentti. Luotettava, luja, välittää työntekijöistä. Hyvä neuvottelija, ymmärtää asioita. Pidetty. Toimiva linkki ylemmän johdon ja meidän työntekijöiden välillä. Reilu. Ja siis oikeasti sellainen harvinaisen hyvä ihminen.
Valitettavasti hänestä ette tule koskaan kuulemaan, koska hän ei halua mukaan politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentinvaaleihin mennessä Marin on ehtinyt jo väistyä pääministerin tehtävästä ja presidenttiys voi hyvinkin alkaa kiinnostaa, kun Kokoomus vetää hallitusta.
Presidentin vaalit ovat runsaan vuoden kuluttua, tammikuussa 2024.
Sanna Marin ei lähde missään tapauksessa eikä missään olosuhteissa presidentti ehdokkaaksi.
Sanna Marinin pääministeriys loppuu eduskuntavasleihin, huhtikuussa.
Ja jos SDP menee hallitukseen, niin Sanna Marinista tulee edelleen joku ministeri hallitukseen.
En usko että SDP haluaa mennä hallitukseen apupuolueeksi. Jos SDP on toiseksi suurin puolue niin Marinista tulisi valtionvarainministeri ja sehän on varsin tuulinen asema.
Uskon, että Marin haluaa räksyttämään oppositioon, ja siellä on helppo kerätä kannatusta sitten taas seuraavia vaaleja silmällä pitäen. Etenkin kun ensi vaalikaudella leikkaukset iskevät suomalaisiin niin että korvissa soi.
Vierailija kirjoitti:
Ville Niinistö olisi kansainvälinen ja edustava. Tai Alexander Stubb - osaa tosiaankin toimia maailmalla. Heitä voisin kuvitella äänestäväni.
Haavistoa olisin äänestänyt aiemmin mutta on ryvettänyt maineensa. Sääli.
Niinistö on ylimielinen v*****lija, jollainen ei voi olla presidenttinä. Tehnyt myös vuosikausia myyräntyötä suomalaisia vastaan EU:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkosta olen ajatellut- on kokenut ulkopolitiikassa eikä ole ryvettynyt missään skandaaleissa.
Vähissä on kyllä sopivan tuntuiset ehdokkaat! Haaviston en missään tapauksessa soisi pressaksi tulevan.
Nopeasti on nuorisosäätiön sotkut sitten unohtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkosta olen ajatellut- on kokenut ulkopolitiikassa eikä ole ryvettynyt missään skandaaleissa.
Vähissä on kyllä sopivan tuntuiset ehdokkaat! Haaviston en missään tapauksessa soisi pressaksi tulevan.
Nopeasti on nuorisosäätiön sotkut sitten unohtuneet.
Minä tuota Kaikkosta ajattelin ja tosiaan olin unohtanut ne sotkut!
Kuka haluaa enää politiikkaan mukaan, vihervasemmiston kiusattavaksi?
Pitäisi löytyä paineenkestävä ja diplomaattinen Suomen puolenpitäjä. Ominaisuuksista pitäisi lisäksi olla jo vahvaa näyttöä.
Iltalehti uutisoi, että Aaltola tarvitsisi milkoonan vaalikassan, jotta lähtisi ehdolle!