Mielikuva tästä miehestä?
En yhtään ota selvää tästä miehestä. Luulen että hän haluaa vain fyysistä suhdetta ja sillä tavalla aion asennoitua.
Tapailimme aikaisemmin, mutta tapailu päättyi erimielisyyteen.
Kuukausi myöhemmin mies otti yhteyttä pyysi anteeksi ja otti koko syyn itselleen.
Hän halusi hyvittää ja pyysi tapaamaan. Ajattelin että vaan seksiä.
Mies oli eri tavalla läsnä, kohtelias ja huomioiva.
En joutunut odottamaan kadulla kun hän tuli avaamaan oven. Hän oli siivonnut ja vaihtanut lakanat. Tottapuhuen olin itse kaivannut fyysistä puolta hänen kanssa. Joten suuteluksi se meni.
Sitten hän yhtäkkiä ehdotti että ain nukkuisimmekin vain yhdessä. Sitä emme kuitenkaan tehneet.
Juttelimme tunteja lapsuudesta, vanhemmista ja musiikista. Hän kertoi elämästään. Hän tarjosi iltapalaa.
Jälkeenpäin ehdotin että minun puolestani voisimme tavata silloin tällöin vain seksin merkeissä. Hän vastasi että katsotaan mihin asiat menee kun hän saa erään terveyshuolen hoidettua.
Minusta tuntui kuin hän olisi miettinyt aiempaa käytöstään ja muuttanut kaiken miellyttääkseen minua. Mutta toisaalta olen varuillani.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa nyt kyllä ihan lasten touhulta. Jos kumpikin etsii vakavaa parisuhdetta niin ei niitä noin aloiteta. Toki jos kevyempää etsii niin siinähän sekoilette miten haluatte.
Mikä tässä nyt on pielessä? Ihan aidosti kysyn?
Ensimmäisellä kerralla puhuimme ja mies sanoi että voisimme yrittää jotain vakavampaa, mutta myönsi että häntä pelottaa sellainen.
Ja itse en luota miehiin.
Ap
Ei tuollainen käytös mieheltä ainakaan mitään luottamusta herätä. Päinvastoin. Itse ole jo oppinut varomaan tuollaisia ja kiertämään ne kaukaa. Ihan syystäkin.
Mikä käytös erityisesti?
Kyseinen mies on kuitenkin paljon luotettavamman oloinen kuin moni muu. Ihan todella hänellä on kaikki ihan kohdillaan elämässä. Hyvät arvot.
Paitsi sitoutumiskammo. Luulen että se mitä viimeksi sovimme oli häneltä aika paljon vaadittu. Se että hän olisi halunnut katsoa mihin suhde johtaa.
Yleensä kun mies on tosissaan liikenteessä niin hän ilmaisee sen selkeästi alussa. Ei ole mitään karkuun juoksemisia ja kuukauden päästä takaisin pyytämisiä. Toki joskus suhde voi alkaakin tuolla tavalla, mutta 9/10 kyseessä on mies, joka ei vain pysty parisuhteeseen, ainakaan sinun kanssasi. Suora, rehti, luotettava ja tosissaan oleva mies kertoo mitä haluaa ja teot vastaavat puheita. Mies ei kuulosta kertomuksesi perusteella luotettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa nyt kyllä ihan lasten touhulta. Jos kumpikin etsii vakavaa parisuhdetta niin ei niitä noin aloiteta. Toki jos kevyempää etsii niin siinähän sekoilette miten haluatte.
Ensimmäisellä kerralla puhuimme ja mies sanoi että voisimme yrittää jotain vakavampaa, mutta myönsi että häntä pelottaa sellainen.
Ap
Ei tuollainen käytös mieheltä ainakaan mitään luottamusta herätä. Päinvastoin. Itse ole jo oppinut varomaan tuollaisia ja kiertämään ne kaukaa. Ihan syystäkin.
Mikä käytös erityisesti?
Kyseinen mies on kuitenkin paljon luotettavamman oloinen kuin moni muu. Ihan todella hänellä on kaikki ihan kohdillaan elämässä. Hyvät arvot.
Paitsi sitoutumiskammo. Luulen että se mitä viimeksi sovimme oli häneltä aika paljon vaadittu. Se että hän olisi halunnut katsoa mihin suhde johtaa.
Yleensä kun mies on tosissaan liikenteessä niin hän ilmaisee sen selkeästi alussa. Ei ole mitään karkuun juoksemisia ja kuukauden päästä takaisin pyytämisiä. Toki joskus suhde voi alkaakin tuolla tavalla, mutta 9/10 kyseessä on mies, joka ei vain pysty parisuhteeseen, ainakaan sinun kanssasi. Suora, rehti, luotettava ja tosissaan oleva mies kertoo mitä haluaa ja teot vastaavat puheita. Mies ei kuulosta kertomuksesi perusteella luotettavalta.
Hänen elämässä kuitenkin kaikki viittaa siihen että hän on luotettava.
Mutta luulen että hänellä ei ole monia potentiaalisia suhteita ja sitten kun on hän menee lukkoon.
Hän sanoi ensin että hän voisi laittaa minulle ruokaa ja sitten että voisimme ensin tavata ilman agendaa ja katsoa. Kyllä minulla on nyt vähän huijattu olo.
Ap
Onko kyseessä alfapelimies eli gigachad.
Lukekaapas huviksenne vähän tarkemmin ap:n vastaukset, kiinnittäkää erityisesti huomiota kieliasuun ja sanavalintoihin. Pieniä, mutta paljastavia juttuja. Voi voi, suomenkieli vähän vaikea idän ihmisille.
Olet vain varalla niihin hetkiin kun hän ei saa muualta.
Tietysti esittää kivaa että pääsee taas pesääsi, sitten jättää ja sama uudestaan.
Jos välittää toisesta ei pelaa mitään pelejä. Hän saattaa sanoa että kaipasi ja on rakastunut sinuun mutta se on paskapuhetta kaikki.
Jos välittää toisesta ei pelaa mitään pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapas huviksenne vähän tarkemmin ap:n vastaukset, kiinnittäkää erityisesti huomiota kieliasuun ja sanavalintoihin. Pieniä, mutta paljastavia juttuja. Voi voi, suomenkieli vähän vaikea idän ihmisille.
Mitä ihmettä. Olen kyllä ihan suomalainen 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet vain varalla niihin hetkiin kun hän ei saa muualta.
Tietysti esittää kivaa että pääsee taas pesääsi, sitten jättää ja sama uudestaan.
Jos välittää toisesta ei pelaa mitään pelejä. Hän saattaa sanoa että kaipasi ja on rakastunut sinuun mutta se on paskapuhetta kaikki.Jos välittää toisesta ei pelaa mitään pelejä.
Tämä mies ei koskaan sanoisi tuollaisia asioita.
Hän pelkää tunteita ihan liikaa.
No sittenhän se mitä hänelle sanoin että meillä voi olla jotain kevyttä oli ihan oikea veto. Tosin odotin siihen myöntävää, eikä sellaista epämääräistä vastausta kun hän antoi.
Voin kyllä tavata häntä aina välillä, mutta mitään vakavampaa en kehittele.
Ap
Älä tee asiasta liian monimutkaista. Otat vaan kaikki vaatteet pois ja meet sängylle makaamaan pillu paljaana, niin luulis jo ymmärtävän. Tee asia hänelle helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä käytös erityisesti?
Mutta luulen että hänellä ei ole monia potentiaalisia suhteita ja sitten kun on hän menee lukkoon.
Hän sanoi ensin että hän voisi laittaa minulle ruokaa ja sitten että voisimme ensin tavata ilman agendaa ja katsoa. Kyllä minulla on nyt vähän huijattu olo.
Ap
Nää on taas sun olettamuksia. Miehen tekojen ja sanojen pitää vastata toisiaan alusta alkaen johdonmukaisesti. Jos näin ei ole niin kyseessä on ihminen, joka ei pysty tai halua sitoutua. Jos sinä haluat niin etsi toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä käytös erityisesti?
Ap
Nää on taas sun olettamuksia. Miehen tekojen ja sanojen pitää vastata toisiaan alusta alkaen johdonmukaisesti. Jos näin ei ole niin kyseessä on ihminen, joka ei pysty tai halua sitoutua. Jos sinä haluat niin etsi toinen mies.
En itsekään ole varma mitä haluan.
Siksi hänet tapasin.
Ap
Mikä käytös erityisesti?