Missä vaiheessa mirtatsapinin syömishalu sivuvaikutus lakkaa?
Kuinka kauan söit mirtsaa unettomuuteen ennen kuin syömishalu loppui? Pohjaton nälkä.
Kommentit (11)
Joo ei ole vielä loppunut. Koko ajan nälkä ja sitten kun alkaa syömään ei pysty lopettamaan. Vaikka miten olis ajatellu etukäteen että nyt pysyn kohtuudessa ja otan vain yhden satsin ruokaa. Maha ei tule millään täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun olet 228kg.
En usko että lakkaa silloinkaan. Edellinen.
Ei loppunut ruuanhimo, kunnes Mirtsa aiheutti painajaisia ja lääke vaihtui Triptyliin (10 mg). Triptylistä tuli aluksi ruokahaluttomuutta. Nyt 1 kk jälkeen ei auta tämäkään unettomuuteen ja ruokakin maistuu loputtomasti taas.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun lopetat lääkkeen.
+pari viikkoa. Onneksi olen saanut sen 20 kiloa jo pois.
Ihan hirveä tuo mirtan aiheuttama ruokahalun lisääntyminen. Jossain määrin voi pakottaa pitämään aisoissa, mutta vaikeaa on.
Ihan käsittämätön pullahimo. Ei voi antaa ittens syödä ettei liho. Hyi hitto mikä lääke mut pakko välillä käyttää että saa nukuttua. Varokaa mirtatsapinia!
Ei oikeastaan loppunut. Välillä annoin itselleni luvan ahmia, mutta muuten piti vain kärsiä hirvittävästä ruoanhimosta. Paino nousi 7 kiloa, mikä on aika vähän, mitä olen kuullut muiden tarinoita kymmenien kilojen painonnoususta.
Ei loppunut, joten se vaihdettiin ensin johonkin toiseen, joka ei unettomuuteen auttanut. Sitten vaihdettiin Ketipinoriin, jota olen syönyt kohta 20 vuotta. Ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. Ihmisten elimistöt reagoivat eri tavoin eri lääkkeisiin.
Sitten kun lopetat lääkkeen.