MTV: "Dieselin litrahintaan luvassa kymmenien senttien korotus vuoden 2024 alusta "
Kiitos demarihallitus ja muut punavihreät. Hallitus päätti nostaa dieselin hintaa vuoden 2024 alusta. Saa nähdä millaiset hirmokorotukset tulee vielä bensan hintaan? Harakka (SDP) väläytellyt 40 tai jopa 55 sentin nostoilla, eli yli 3e bensa hyvin mahdollista jos demarit seuraavassakin hallituksessa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/dieselin-litrahintaan-luvassa-kymme…
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi siirryin pois työelämästä, tätä vähän aavistelinkin muutama vuosi sitten että työssäkäynti tulee kohta maksamaan maltaita ja köyhältä ei voi ottaa, tyhjästä on paha nyhjäistä.
Jukka Summanen tehtailee työhakemuksia, vaikka ei halua saada töitä – ”Naurettavaa pelleilyä”
”Palkkatoiveeni on 4000 euroa kuukaudessa. Tyydyn myös 2000 euroon, jos se maksetaan kaksi kertaa kuukaudessa.”
Hän päätti hakemuksensa terveisiin:
”Ymmärrän hyvin, mikäli ette halua soittaa minulle päin.”
:D
Yritysten HR puoli joutuu palkkaamaan lisää henkilöstöä käsittelemään näiden Summasten paperit. Sehän vaan lisää työllisyyttä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensa saisi maksaa 5 € litra. Loppuisi ruuhkat ja saisi ajella rauhassa teitä pitkin. Köyhät voi mennä bussilla.
Ei taida auttaa ruuhkiin. Suomi kun on maa jossa ei bussilla pääse oikein mihinkään.
Minne sitä oikein menisi kun bussit ei kulje? Jopa keskikokoisen kaupungin kupeessa Etelä-Suomessa asuvana bussit kulkee 8-16 välillä. Kesällä ja muina koulujen loma-aikoina vielä huonommin. Nykypäivänä täytyy kuitenkin olla valmis työskentelemään lähes kellon ympäri, jopa kaupan kassalla tai siivoojana. Ei vaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakeluvelvoite tulee EU:lta, mutta Suomi vetää siinäkin överit. Nykyinen taso riittäisi vuosiksi eteenpäin, mikä tässä maailmantilanteessa järkevintä olisikin. Tuleva hallitus sitä joutuu joka tapauksessa korottamaan.
Niinpä. Suomi päätti hoitaa homman maaliin kymmenen vuotta ennen muita EU-maita, eikä edes viimeisen vuoden tapahtumat ole saaneet pöllölaumaa miettimään muita kuin tilapäisiä helpotuksia, mitkä kostautuvat ihan pian.
Suurin osa maailmasta ei piittaa ilmastotavoitteista tippaakaan. Öljy tulee olemaan tulevaisuudessakin liikenteen energianlähde. Ilmastopolitiikka pitää jättää kokonaan omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Hah, täällä vapaaehtoisesti työtön hiukan nauraa huiviinsa. Työkkärin emännälläkään ei ole enää mitään vastaan sanomista kun kertoo ettei tosissaan ole varaa ottaa työtä vastaan. Sontikaa joukkoliikenne ja pitäkää palkat alhaalla, tämä kelpaa minulle erinomaisesti. :)
Sama tilanne, minulla vaihtui marraskuussa työnhakuvelvoitteeksi 0kpl, sillä työkkärin työntekijä tuli itse siihen lopputulokseen ettei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, täällä vapaaehtoisesti työtön hiukan nauraa huiviinsa. Työkkärin emännälläkään ei ole enää mitään vastaan sanomista kun kertoo ettei tosissaan ole varaa ottaa työtä vastaan. Sontikaa joukkoliikenne ja pitäkää palkat alhaalla, tämä kelpaa minulle erinomaisesti. :)
Sama tilanne, minulla vaihtui marraskuussa työnhakuvelvoitteeksi 0kpl, sillä työkkärin työntekijä tuli itse siihen lopputulokseen ettei kannata.
Minulla ja muutamalla tutullani myös. Hyvä uudistus kaikenkaikkiaan.
Onhan tuosta dieselin hinnan korotuksesta ollut puhetta jo kauan silloin se tosin maksoi noin 1,5 euroa. Ei nyt enää ole kyllä varaa korottaa yhtään jos halutaan että ihmisillä säilyy työpaikat.
Ei taida auttaa ruuhkiin. Suomi kun on maa jossa ei bussilla pääse oikein mihinkään.