Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia ja KUSI-olli ulos!!!

Vierailija
04.11.2006 |

toinen lesoilee maat ja taivaat mitä faija on tehnyt ja lässyn lässyn on jatkuvasti vailla kaljaa kuin mikäkin denso



toinen kusee jatkuvasti toisten tavaroihin HYI HELVETTIIII!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miasta olen samaa mieltä. Ketä kiinnostaa mitä sen faija on joskus vuonna 1 tehnyt ja onko joku David Hasselhofin suomeen tuominen selainen juttu, et siitä kannattaa vuosikymmeniä kohkata?

Mia on tyhmä. Toinen tyhmä on bimbiblondi Sari, mut se ei sentäs leuhki (vaikka tapaamillaan julkuilla siellä kaupassa, missä se on myyjänä)

Vierailija
2/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli helpotti oloaan jo toistamiseen Vesi-makuuhuoneessa.



Tuhdissa humalassa illan juhlissa ollut mies nousi sängystä viiden aikaan aamuyöllä ja hortoili pimeässä huoneessa. Hän päätyi huoneen nurkkaan, jossa oli miesten vaatelaatikoita ja muita tavaroita.



Pystyssä olleesta laukusta kiinnipitäen mies lorotteli pitkän aikaa yhden vaatelaatikon päälle. Tyhjennettyään rakkonsa mies hoiperteli takaisin sänkynsä luo ja jatkoi nukkumista.



Ensimmäisen kerran mies virtsasi makuuhuoneeseen toisella viikollaan talossa Etelän loma -tehtävän sikajuhlien jälkeisenä yönä. Tällöin hän sanoi näytelleensä Gusse-rooliaan unissaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sikajuhlien jälkeen Ollihan vaannoi ettei KOSKAAN ennen ole tapahtunut mitään vastaavaa...! Ja nyt kuitenkin kusee toistamiseen BB talossa.

Kuinkakohan monta kertaa se tosissaan kuseskelee ympäri omaa kämppäänsä? joka viikonloppu?



HYH HELVETTI!!

Vierailija
4/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutenkin taas " hölmöillyt" vaikka lupasi kihlatulleen puhelimessa käyttäytyä siivosti ;)

Mahtaa tyttö kihistä kotona.

Vierailija
5/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt, kun se on jo kahdesti tapahtunut, voi tietenkin sanoa, että ei kannata ottaa noin paljon. Ensimmäinen kerta on kuitenkin eri asia, kaikenlaista voi ihmisille kertaluontoisesti sattua. Ehkä tästä nyt viisastuu.



Itselläni on paljon miespuolisia kavereita ja nämä aamulla löydetyt yllätyspissat eivät ole mitenkään harvinainen juttu. Erilaisia aiheeseen liittyviä kertomuksia on tullut kuultua paljon. Itse en ota usein, ehkä kerran vuodessa, mutta jos tuommoista sattuisi, niin en varmaan enää uskaltaisi ottaa ollenkaan. Jostain syystä miehet pitävät näitä tapauksia lähinnä huvittavina - ainakin jonkin ajan päästä.

Vierailija
6/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarinoita olisi enemmänkin.

Vierailija:


Miasta olen samaa mieltä. Ketä kiinnostaa mitä sen faija on joskus vuonna 1 tehnyt ja onko joku David Hasselhofin suomeen tuominen selainen juttu, et siitä kannattaa vuosikymmeniä kohkata?

Mia on tyhmä. Toinen tyhmä on bimbiblondi Sari, mut se ei sentäs leuhki (vaikka tapaamillaan julkuilla siellä kaupassa, missä se on myyjänä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, omassa kaveripiirissä (jossa vietetty nuorempina VARSIN kosteaa elämää) en ole moista ikimaailmassa nähnyt enkä kuullut, enkä kyllä suostu uskomaan, että tuo olisi jotenkin tavallista. Toisekseen, jos ihmisellä on tuommoinen händikäppi kännissä, niin sen ei kannata hannkiutua lähes tiedottomaan tilaan. Ihan oma valinta.

Vierailija
8/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Itselläni on paljon miespuolisia kavereita ja nämä aamulla löydetyt yllätyspissat eivät ole mitenkään harvinainen juttu. Jostain syystä miehet pitävät näitä tapauksia lähinnä huvittavina - ainakin jonkin ajan päästä.

Millasia kavereita sulla oikein on?? Todella huvittavaa, joo,o. Mua ei paljo huvittais jos mun vaatelaatikkoon ois joku oksettava rasvanen äijä kussu... HYI HITTO!

Niin OKSETTAVAA, KUVOTTAVAA! Kerta menee vahingon piikkiin, mut mun mielestä tommonen on niin sairasta ja oksettava, että sais kusi-olli luututa yksin koko talon ja kärsiä jonkun rangaistuksen!

Mia, Hanne ja Olli ulos! Mira voittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niillä kotona sanomalehtiä lattialla siltä varalta, että Oltsu ei löydä vessaan..

Vierailija
10/14 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ja vielä jotkut kuolaavat tuota Ollia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vanhempaa ketjua löytänyt.

Vierailija
12/14 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON SENVerran ällö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkki koko jätkä, samaa mieltä ettäMia ulos.

Vierailija
14/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tämä oli hyvä kausi bb:ssä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan