Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.

Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?

Kommentit (429)

Vierailija
161/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet 38 kohta

Vierailija
162/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita yleen siellä ongelma jäte toimittajat vastaavat mikä sinussa on vikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt jostain syystä sattuisi olemaan joku toinen kuin se yksi ja sama hullu, joka tehtailee tällaisia aloituksia yms. muuta pas*aa niin vika on todennäköisesti luonteessasi ja asenteissasi. Jos nainen on yhtään ollut ihmisten kanssa tekemisissä niin haistaa tällaiset asiat eikä yritä mitään kanssasi. 30v. ja yli naiset katsovat miehen luonnetta aika tarkkaan ja ulkonäkö ei ole enää niin merkityksellinen tekijä.

N32

Vierailija
164/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

Odotatko saavasi jotain yrittämättä itse mitään?

Olen toki yrittänyt, paljonkin

ap

Missä ja miten?

Baarissa, kadulla, juhlissa, tinderissä, harrastuksessa, lomamatkalla.

Monin tavoin

ap

Vierailija
165/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kokeillut Tinderiä? Mihin ne jutut ovat karahtaneet? Jos aina nainen ghostaa tai ei halua tavata enää toista kertaa niin pyydä rehellistä palautetta mikä meni pieleen.

Olen kokeillut tinderiä...Sitä kautta harvoin pääsee treffeille. Matchejakaan ei liikaa tule.

Ghostaaminen on tavallista eikä palautetta anneta vaikka pyytäisi.

ap

Vierailija
166/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko autismin kirjolla tai joku joskus esittänyt epäilyksen että olisit?

Minulla on joskus läheisen puolestä epäilty aspergeria, mutta testin mukaan en en ole.

Tietty asperger ei oikeastaan kuulu autismin kirjoon.

ap

Kyllähän asperger kuuluu autismin kirjoon. Aspergerhän on ymmärtääkseni poistumassa ja tilalle on tullut kirjo. Asperger on "high functioning autism". Eli epäilty on. Minkä testin teit? Vai tekikö ammattilainen? Sinuna menisin Youtubeen ja etsisin pariutuneiden autistien kanavilta kertomuksia miten pariutuminen tapahtui.

Tein nettitestin

ap

Vierailija
167/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa päivässä/viikossa tumputat?

Yleensä kerran joka ilta, hieman ennen kuin menen nukkumaan

Voi olla, että kun lopettaisit tuon, niin alkaisivat naisetkin kiinnostaa. Nythän he eivät kiinnosta, koska et tee yhtään mitään kohdataksesi heitä. Ei, vauvapalstalla päivystämistä ja tinderin hakkaamista ei lasketa.

Masturbointi parantaa potenssia ja halukkuutta, ellei sitä vie äärimmilleen.

Joka kerta kun mies laukeaa, se luovuttaa aika paljonkin energiaa. Jos mällää ne energiansa tuolleen toistuvasti ns hukkaan, niin kyllä sillä on kokonaisuuteen enemmän negatiivista kuin positiivista vaikutusta.

Olen eri mieltä. Hyvä masturbointi energisoi kaikilla tavoin.

Silti sinäkin vietät viikonloppua mammapalstalla. Jos et masturboisi, saattaisivat ihan elävät, ikäisesi naiset kiinnostaa enemmän.

Kyllä minua kiinnostaa oikeat naiset ihan masturboinnista huolimattakin.

ap

Vierailija
168/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteletko pedareja puolustelevia viestejä vauvalle ja häshtäätkö miesvihaa näkyväksi?

En

ap

Vierailija
169/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vastannut kysymykseen, että mikä korkeakoulututkinto sinulla on. Sillä on merkitystä oletko akateeminen vai AMK:in käynyt. Jos et uskalla kertoa tarkemmin mitä olet opiskellut, ainakin tähän voit vastata ja säilyttää anonyymiytesi. Koulutus on yksi kriteereistä joiden avulla naiset voivat arvioida älykkyyttäsi, pitkäjänteisyyttäsi ja elämänhallintataitojasi, tuntematta sinua. Opiskelutausta, työura ja taloudelliset valinnat kertovat onko sinulla oikeasti ohjat käsissäsi, vai kuvitteletko vain olevasi "pohdiskelija" ja "älykäs".

Luetko kirjoja? Oletko sivistynyt? Miten vietät aikaasi ja kehität itseäsi? Miksi et ole kehittänyt itseäsi enemmän toiminnan miesten kaltaiseksi, mitä tulee aloitteellisuuteen deittimarkkinoilla?

Lihasten treenaaminen on toisarvoista. Sinulla on elämässäsi ongelmia, joita et selvästikään kykene ratkaisemaan, vaikka ikää on jo 36-vuotta. Herää epäilys, että olet ehkä tyhmempi ja yksinkertaisempi kuin mitä luulet.

Minä en tunne yhtään naista joka miettisi miehen korkeakoulututkinnon laatua, tai sitä tutkintoa ylipäätään. Pääasia että haluaa tehdä töitä ja maksaa osansa perheen menoista, siinä kuin tehdä myös osansa kotitöistä ja lastenhoidosta.

Kukaan ystävättäristäni tai sukulaisnaisista, ei koskaan ole valittanut miehestään koulutuksen puutetta, vaan nimenomaan sitä, että ei ole lasten kanssa tarpeeksi, tai ei tee omaa osuuttaan kotitöistä, tai ei anna tarpeeksi hyvää seksiä.

Näin olen itsekin ymmärtänyt

ap

Vierailija
170/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mitä, mitä, missä on palstateoreetikkojen (incel-miesten) vastaus nro 1 tällaiseen ongelmaan? Tasot, ap on nirso, eikä kelpuuta tasoistaan naista, vaan haaveilee niistä naisista jotka saavat kenet vaan. Tai peräti jännänaisista...

Ap, käykö sinulle korkeakoulutettu, mukava, liikunnallinen nainen? Vaiko nainen, jonka BMI on alle 18, mukavuudesta tai koulutuksesta ei niin väliä.

Minulle käy korkeakoulututettu, mukava ja liikunnallinen nainen.

ap

Vierailija
171/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuvaile sitä, minkälaisen parisuhteen haluaisit.

Minkälainen puolisosi olisi, miten hän käyttäytyisi, ja minkälainen itse olisit parisuhteessa.

Viettäisittekö aikaa paljon yhdessä, tehden jotain kivaa, yhteistä harrastusta?

Olisiko molemmilla myös omaa aikaa, omia ystäviä, omia harrastuksia?

Kuka siivoaisi, kuka tekisi ruokaa, miten hoitaisitte yhteisen talouden, kuka kävisi kaupassa, kuka hoitaisi lapset, kuka ostaisi äidillesi äitienpäiväkukat ja joululahjan? Kuka teidän perheessä lähettäisi kutsut juhliin tai vastaisi muilta tulleisiin kutsuihin?

Ostaisitko puolisollesi kukkia, pieniä lahjoja, veisitkö syömään tai elokuviin, tai mistä puoliso sattuukin tykkäämään? Tuntisiko puolisosi itsensä hemmotelluksi? Miten puolisosi hemmottelisi sinua?

Miten toimisit puolison vanhempien, sisarusten ja muiden läheisten kanssa?

Olisiko teillä paljon naurua? Paljon hyvää seksiä jossa molemmat saa orgasmin?

Puhuttaisiinko teidän perheessä paljon, myös tunteista? 

Miten toimisit silloin kun puolisosi olisi ripulissa ja oksennustaudissa, tai kovassa kuumeessa?

-Viettäisimme aikaa ainakin yhden yhteisen harrastuksen parissa, mutta myös omaa aikaa, omia menoja sekä omia ystäviä olisi

-Molemmat siivoaisimme ja tekisimme ruokaa, kuten myös kävisimme kaupassa. Talouden hoitaisimme niin että molemmat maksaisivat, mutta jos toinen tienaisi enemmän niin hän voisi sitten maksaa suhteessa enemmän. Molemmat voisimme osallistua kutsujen lähettämiseen sekä vastaanottamiseen.

-Ostaisin pieniä lahjoja, sekä veisin hänet syömään ynnä muihin paikkoihin joissa tykkää käydä.

Toivon että hän tuntisi itsensä hemmotelluksi. Puoliso varmasti oppisi hemmottelemaan myös minua.

-Paljon naurua olisi. Samoin hyvää seksiä jossa molemmat saavat orgasmin.

Tunteista puhuttaisiin tarpeeksi, mutta ei liikaa.

-Hoitaisin kaikki avoinna olevat asiat ja ymmärtäisin jos puolisoni olisi ripulissa ja oksennustaudissa.

Hoivaisin myös häntä.

ap

Vierailija
172/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut Tinderissä?

Jos et, niin mene!

Itse olin samassa tilanteessa 38v asti, treffejä riitti ja parisuhdekin löytyi.

Olen ollut.

ap

Vierailija
173/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kokeillut Tinderiä? Mihin ne jutut ovat karahtaneet? Jos aina nainen ghostaa tai ei halua tavata enää toista kertaa niin pyydä rehellistä palautetta mikä meni pieleen.

Olen kokeillut tinderiä...Sitä kautta harvoin pääsee treffeille. Matchejakaan ei liikaa tule.

Ghostaaminen on tavallista eikä palautetta anneta vaikka pyytäisi.

ap

Jos näin on niin et ole harhaluuloistasi huolimatta ainakaan komea, kiinnostava, huumorintajuinen tai mukava.

Vierailija
174/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen joskus pyytänytkin, mutta eivät naiset siitä huolimatta sitä rehellistä palautetta anna

ap

Miten voit olla varma ettei palaute ollut todenmukaista?

Vierailija
175/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minkälainen puolisosi olisi, miten hän käyttäytyisi, ja minkälainen itse olisit parisuhteessa.

Kuka siivoaisi, kuka tekisi ruokaa, miten hoitaisitte yhteisen talouden, kuka kävisi kaupassa, kuka hoitaisi lapset, kuka ostaisi äidillesi äitienpäiväkukat ja joululahjan? Kuka teidän perheessä lähettäisi kutsut juhliin tai vastaisi muilta tulleisiin kutsuihin?

Ostaisitko puolisollesi kukkia, pieniä lahjoja, veisitkö syömään tai elokuviin, tai mistä puoliso sattuukin tykkäämään? Tuntisiko puolisosi itsensä hemmotelluksi? Miten puolisosi hemmottelisi sinua?

Miten toimisit silloin kun puolisosi olisi ripulissa ja oksennustaudissa, tai kovassa kuumeessa?

-Viettäisimme aikaa ainakin yhden yhteisen harrastuksen parissa, mutta myös omaa aikaa, omia menoja sekä omia ystäviä olisi

-Molemmat siivoaisimme ja tekisimme ruokaa, kuten myös kävisimme kaupassa. Talouden hoitaisimme niin että molemmat maksaisivat, mutta jos toinen tienaisi enemmän niin hän voisi sitten maksaa suhteessa enemmän. Molemmat voisimme osallistua kutsujen lähettämiseen sekä vastaanottamiseen.

-Ostaisin pieniä lahjoja, sekä veisin hänet syömään ynnä muihin paikkoihin joissa tykkää käydä.

Toivon että hän tuntisi itsensä hemmotelluksi. Puoliso varmasti oppisi hemmottelemaan myös minua.

-Hoitaisin kaikki avoinna olevat asiat ja ymmärtäisin jos puolisoni olisi ripulissa ja oksennustaudissa.

Hoivaisin myös häntä.

ap

Kuulostaa TV- mainokselta.

Vierailija
176/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mitä, mitä, missä on palstateoreetikkojen (incel-miesten) vastaus nro 1 tällaiseen ongelmaan? Tasot, ap on nirso, eikä kelpuuta tasoistaan naista, vaan haaveilee niistä naisista jotka saavat kenet vaan. Tai peräti jännänaisista...

Ap, käykö sinulle korkeakoulutettu, mukava, liikunnallinen nainen? Vaiko nainen, jonka BMI on alle 18, mukavuudesta tai koulutuksesta ei niin väliä.

Minulle käy korkeakoulututettu, mukava ja liikunnallinen nainen.

ap

Ai että ihan käy.

Vierailija
177/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hoivaisin myös häntä.

ap

Unohdit suklaapatukoiden piilottamisen naisen kenkiin.

Vierailija
178/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on olla incel mies?

Vierailija
179/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ison joulukinkun meinasit ostaa?

En varmaan osta kinkkua lainkaan.

Vanhempien luona vieraillessa saatan syödä muutaman siivun.

ap

Vierailija
180/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole siis lentäjä?

En ole

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme