Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.

Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?

Kommentit (429)

Vierailija
181/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että ap on alemmuuskompleksista kärsivä amk-koulutuksen suorittanut mies, joka näkee itsensä todellisuutta ihanampana.

Niin vain amk muuttuu korkeakouluksi ja perusnaama komeaksi koska lihaksethan sen tekee. Kannattaisi vain kiinnostua niistä peruspirkoista ja lopettaa itsensä näkeminen filtterien läpi.

Vierailija
182/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan nainen ole ollut sinusta kiinnostunut? Vai sopiva nainen ei ole ollut kiinnostunut?

Minusta on joskus ollut kiinnostunut sellaisia naisia, jotka eivät minua ole kiinnostaneet lainkaan.

ap

Eli kyse on kohtaanto-ongelmasta. Sinä et vastaa niiden naisten toiveita jotka taas ovat sinun toiveidesi mukaisia. Mitä tälle voisi tehdä? Muuttua? Muuttaa toiveita? Ehkä ei yhtään mitään, vaan odottaa, sitä juuri oikeaa, niin naisetkin tekee, odottavat sitä herra oikeaa joka kolahtaa, se ei läheskään aina ole ennakkotoiveiden mukainen, vaan rakkaus iskeekin ihan erilaiseen ihmiseen jota oli ajatellut että tuleva puoliso olisi.

Pyrin joka päivä kehittämään itseäni jotenkin.

Ihan jo itsenikin takia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuvaile sitä, minkälaisen parisuhteen haluaisit.

Minkälainen puolisosi olisi, miten hän käyttäytyisi, ja minkälainen itse olisit parisuhteessa.

Viettäisittekö aikaa paljon yhdessä, tehden jotain kivaa, yhteistä harrastusta?

Olisiko molemmilla myös omaa aikaa, omia ystäviä, omia harrastuksia?

Kuka siivoaisi, kuka tekisi ruokaa, miten hoitaisitte yhteisen talouden, kuka kävisi kaupassa, kuka hoitaisi lapset, kuka ostaisi äidillesi äitienpäiväkukat ja joululahjan? Kuka teidän perheessä lähettäisi kutsut juhliin tai vastaisi muilta tulleisiin kutsuihin?

Ostaisitko puolisollesi kukkia, pieniä lahjoja, veisitkö syömään tai elokuviin, tai mistä puoliso sattuukin tykkäämään? Tuntisiko puolisosi itsensä hemmotelluksi? Miten puolisosi hemmottelisi sinua?

Miten toimisit puolison vanhempien, sisarusten ja muiden läheisten kanssa?

Olisiko teillä paljon naurua? Paljon hyvää seksiä jossa molemmat saa orgasmin?

Puhuttaisiinko teidän perheessä paljon, myös tunteista? 

Miten toimisit silloin kun puolisosi olisi ripulissa ja oksennustaudissa, tai kovassa kuumeessa?

-Viettäisimme aikaa ainakin yhden yhteisen harrastuksen parissa, mutta myös omaa aikaa, omia menoja sekä omia ystäviä olisi

-Molemmat siivoaisimme ja tekisimme ruokaa, kuten myös kävisimme kaupassa. Talouden hoitaisimme niin että molemmat maksaisivat, mutta jos toinen tienaisi enemmän niin hän voisi sitten maksaa suhteessa enemmän. Molemmat voisimme osallistua kutsujen lähettämiseen sekä vastaanottamiseen.

-Ostaisin pieniä lahjoja, sekä veisin hänet syömään ynnä muihin paikkoihin joissa tykkää käydä.

Toivon että hän tuntisi itsensä hemmotelluksi. Puoliso varmasti oppisi hemmottelemaan myös minua.

-Paljon naurua olisi. Samoin hyvää seksiä jossa molemmat saavat orgasmin.

Tunteista puhuttaisiin tarpeeksi, mutta ei liikaa.

-Hoitaisin kaikki avoinna olevat asiat ja ymmärtäisin jos puolisoni olisi ripulissa ja oksennustaudissa.

Hoivaisin myös häntä.

ap

Spessun Harlequin- tarina. Spessu on tarinassa sankariprinssi.👍

Vierailija
184/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen sulle kelpaa?

Vierailija
185/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen ja vastaan siihen. Noilla tiedoin en näe mitään estettä miksen esim. itse voisi haluta tutustua paremmin. Ainoastaan yksi asia vähän on pieni varoitusmerkki, nimittäin tuon ulkonäön korostaminen. Se saa miettimään, että taidat olla enemmän ulkokonäkökeskeinen kuin itse olen. Ja oletkohan keskittynyt liiaksi viilaamaan kroppaasi parisuhdetta haaveillessasi? (En usko, että parisuhteen etsinnässä on etua siitä, että on vimpan päälle treenattu vartalo vs. että yksinkertaisesti vain pitää huolta itsestään ja liikkuu.)

Mikä on se oma mukavuusalueesi?

Oletko käynyt paljon treffeillä?

Missä ja miten olet koittanut tutustua kiinnostaviin naisiin?

Mitkä ovat tärkeimmät asiat, mitä toivot parisuhteelta / rakkaussuhteelta?

Oletko ollut koskaan rakastunut /  valtavan ihastunut?

Millaisia asioita sinulla olisi annettavana kumppanille ja suhteelle?

-Mukavuusalue on se alue joka on tuttu ja turvallinen.

-Joskus aiempina vuosina kävin enemmän, nykyään en käy paljon

-Baarissa, juhlissa, ystävien ja tuttujen kautta, tinderissä, mökkireissuilla, kaupassa, harrastuksessa

-Olen ollut ihastunut ja rakastunut

-Minulla on annettavaa itseni, kokonaan.

ap

Vierailija
186/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Laitetaan tämä toisinpäin: mikä niissä kaikissa muissa, jo pariutuneissa, oli kiinnostavaa että löysivät kumppanin?

Vierailija
187/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä Allu?

Ei siis Allu joka kirjoittaa sillä Allu ei siihen kykene jankutukseltaan, mutta onko Allu saanut jonkun kirjoittamaan puolestaan? Sillähän oli joku vanhempi naistuttava joka kuulemma kovin ihmetteli kun Allu ei kelpaa. 

Pahasti epäilen että on!

Pääkaupunkiseutu, yletön pinnallisuus. Itserakas; korostaa "komeuttaan". Ei saa naisia. muun muassa.

En ole allua, eikä kukaan kirjoita puolestani.

ap

Vierailija
188/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "saada nainen omakseen" kuulostaa heti aika luotaantyöntävältä. Ei toista ihmistä voi "saada omakseen". Ei ihmisiä omisteta. Ihmisen kanssa voi vain jakaa elämän.

Vierailija
189/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään 36v miestä joka jauhaisi vapaalla 4 tuntia jossain vauvapalstalla

Vierailija
190/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan nainen ole ollut sinusta kiinnostunut? Vai sopiva nainen ei ole ollut kiinnostunut?

Minusta on joskus ollut kiinnostunut sellaisia naisia, jotka eivät minua ole kiinnostaneet lainkaan.

ap

Eli kyse on kohtaanto-ongelmasta. Sinä et vastaa niiden naisten toiveita jotka taas ovat sinun toiveidesi mukaisia. Mitä tälle voisi tehdä? Muuttua? Muuttaa toiveita? Ehkä ei yhtään mitään, vaan odottaa, sitä juuri oikeaa, niin naisetkin tekee, odottavat sitä herra oikeaa joka kolahtaa, se ei läheskään aina ole ennakkotoiveiden mukainen, vaan rakkaus iskeekin ihan erilaiseen ihmiseen jota oli ajatellut että tuleva puoliso olisi.

Pyrin joka päivä kehittämään itseäni jotenkin.

Ihan jo itsenikin takia.

ap

Hm. Missähän itsensä kehittämisestä kiinnostuneita naisia tapaa?

Vierailija
191/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huonoja puolia sinussa mielestäsi on?

Pohdiskelevuus, ujous, perfektionismi, pedanttius, vaikeus tehdä päätöksiä

ap

Vierailija
192/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että olet vuodesta toiseen 36?

Kysymys on invalidi

ap

Vierailija
193/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemasi kirja (Kirahvin sydän on tavattoman suuri) taitaa olla lastenkirja. Mistäs moinen valinta? Vai tykkäätkö erityisesti juurikin lastenkirjoista?

Ystäväni suositteli minulle tuota.

Luen kirjoja hyvin monista eri kategorioista.

ap

Vierailija
194/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kokeillut Tinderiä? Mihin ne jutut ovat karahtaneet? Jos aina nainen ghostaa tai ei halua tavata enää toista kertaa niin pyydä rehellistä palautetta mikä meni pieleen.

Olen kokeillut tinderiä...Sitä kautta harvoin pääsee treffeille. Matchejakaan ei liikaa tule.

Ghostaaminen on tavallista eikä palautetta anneta vaikka pyytäisi.

ap

Ei palautteen antaminen kuulu normaaliin käytökseen tuttavien kesken. Hyvälle ystävälle voi sanoa. 

Millaiset sosiaaliset taidot sulla muuten on? Onko paljon kavereita/tuttuja? Miehiä ? Naisia?

Vierailija
195/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muukin kuin äiti sanonut komeaksi?

On

ap

Vierailija
196/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla dissosiaatiohäiriö?

Vierailija
197/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ei naisista löydy, mikset kokeile miestä? löytyisi yhteisiä harrastuksiakin

Olen hetero, enkä osaa muuttaa seksuaalista suuntautumistani.

ap

Vierailija
198/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huonoja puolia sinussa mielestäsi on?

Pohdiskelevuus, ujous, perfektionismi, pedanttius, vaikeus tehdä päätöksiä

ap

Kuulostat kiltimmän puoleiselta vähän "betamieheltä". Asperger/autismin kirjolla? Usein siihen liittyy, että on vaikea lukea nenttien tunneviestintää, vaan löytyiskö samanhenkistä naista? 

Vierailija
199/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöriikö elämäsi itsesi "kehittämisen" ja kroppasi "trimmaamisen" eli oman napasi ympärillä ja voisiko tässä olla syytä siihen, että potentiaaliset kumppanit kokevat, ettei elämässäsi ole aikaa eikä tilaa toiselle ihmiselle ja parisuhteelle? Tai että vaativuutesi itsesi trimmaamisesta huippuunsa indikoi samanlaisia vaatimuksia potentiaalisen kumppanisi suhteen?

Ei pyöri

ap

Vierailija
200/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että toisen ihmisen voi omistaa? Ja miten luulet tuon ajattelutapasi vaikuttaneen siihen että olet yksin?