Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa
Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.
Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?
Kommentit (429)
Luin aloituksen ja vastaan siihen. Noilla tiedoin en näe mitään estettä miksen esim. itse voisi haluta tutustua paremmin. Ainoastaan yksi asia vähän on pieni varoitusmerkki, nimittäin tuon ulkonäön korostaminen. Se saa miettimään, että taidat olla enemmän ulkokonäkökeskeinen kuin itse olen. Ja oletkohan keskittynyt liiaksi viilaamaan kroppaasi parisuhdetta haaveillessasi? (En usko, että parisuhteen etsinnässä on etua siitä, että on vimpan päälle treenattu vartalo vs. että yksinkertaisesti vain pitää huolta itsestään ja liikkuu.)
Mikä on se oma mukavuusalueesi?
Oletko käynyt paljon treffeillä?
Missä ja miten olet koittanut tutustua kiinnostaviin naisiin?
Mitkä ovat tärkeimmät asiat, mitä toivot parisuhteelta / rakkaussuhteelta?
Oletko ollut koskaan rakastunut / valtavan ihastunut?
Millaisia asioita sinulla olisi annettavana kumppanille ja suhteelle?
Jäi vissiin vielä vähän epäselväksi, että miten ap on kehittänyt itseään
Siis onko tämä Allu?
Ei siis Allu joka kirjoittaa sillä Allu ei siihen kykene jankutukseltaan, mutta onko Allu saanut jonkun kirjoittamaan puolestaan? Sillähän oli joku vanhempi naistuttava joka kuulemma kovin ihmetteli kun Allu ei kelpaa.
Pahasti epäilen että on!
Pääkaupunkiseutu, yletön pinnallisuus. Itserakas; korostaa "komeuttaan". Ei saa naisia. muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä vihamielisyyttä itsetyydytyksestä. Joku 1800-luvun konklaavi koolla?
Kyse ei ole siitä. Vaan siitä että jos pussit on aina tyhjät, ei synny riittävää motivaatiota riiata naisia.
Pussit täyttyvät aika äkkiä.
Ja keho käyttää energiaa niiden täyttämiseen. Vaikka ihminen voi laueta päivittäin, ei tarkoita että välttämättä kannattais. Samanlaista dopamiinihitin jahtaamista se loppupeleissä on kun vaikka instan selaaminen tai päihteet.
Tuo retoriikka ja tietämys edustavat kuitenkin 1800-luvun vanhoillisempia aikoja. Yhdysvalloissa tällaisia kampanjoita on, mutta nekin kumpuavat 1800-luvun näkemyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä Allu?
Ei siis Allu joka kirjoittaa sillä Allu ei siihen kykene jankutukseltaan, mutta onko Allu saanut jonkun kirjoittamaan puolestaan? Sillähän oli joku vanhempi naistuttava joka kuulemma kovin ihmetteli kun Allu ei kelpaa.
Pahasti epäilen että on!
Pääkaupunkiseutu, yletön pinnallisuus. Itserakas; korostaa "komeuttaan". Ei saa naisia. muun muassa.
Siinä tapauksessa ikänsä valehtelee. Allu täyttää 38 ihan kohta.
Itse kartan salilla käyviä lihaksikkaita miehiä, koska he satsaavat aikaansa liikaa ulkonäköön. Salilla saaduilla isoilla lihaksilla ei tee mitään oikeassa työnteossa, ne on vähän kuin silikonirinnat naisilla. Minua sitäpaitsi kiinnostavat enemmän miehen silmät ja niiden ilme kuin hänen hauiksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?
Se että olen minä, ja minua on vain yksi
ap
Kertoisitko tarkemmin noista ominaisuuksistasi, mikä tekee sinusta ainutlaatuisen oman itsesi? Aloituksessa kuvailit yleisuontoisesti ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä. Mikä tekee sinusta sinun?
Onko sinulla jotain erikoisia tapoja tai luonteen yksityiskohtia?
Olen juonut paljon alkoholia 14 vuotiaasta saakka ja minulla ollut 250 yhden yön juttuja ja 3 tyttöystävää ja nykyisen olen seurustellut jo 14 vuotta saman naisen kanssa. Olen myös 90 kg mies mutta vain 167 cm pitkä. Tyttöystäväni on 166 cm ja 60 kg. Kyllä minäkin salilla olen käynyt. 150 kg nousi penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko autismin kirjolla tai joku joskus esittänyt epäilyksen että olisit?
Minulla on joskus läheisen puolestä epäilty aspergeria, mutta testin mukaan en en ole.
Tietty asperger ei oikeastaan kuulu autismin kirjoon.
ap
Asperger kuuluu nimenoman autismin kirjoon. Käsittääkseni nykyään tuota asberger nimitystä ei niin enää käytetä, vaan juuri "autismin kirjo" termiä sen sijasta.
Mitä huonoja puolia sinussa mielestäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Itse kartan salilla käyviä lihaksikkaita miehiä, koska he satsaavat aikaansa liikaa ulkonäköön. Salilla saaduilla isoilla lihaksilla ei tee mitään oikeassa työnteossa, ne on vähän kuin silikonirinnat naisilla. Minua sitäpaitsi kiinnostavat enemmän miehen silmät ja niiden ilme kuin hänen hauiksensa.
Ei lihakset takaa sitä että olisi paljon voimaa. Minä en näytä lihaksikkaalta vaan lihavalla. Olen silti nostanut 150 kg penkistä. Minua isommat miehet on nostaneet paljon vähemmän.
Miten on mahdollista, että olet vuodesta toiseen 36?
Mainitsemasi kirja (Kirahvin sydän on tavattoman suuri) taitaa olla lastenkirja. Mistäs moinen valinta? Vai tykkäätkö erityisesti juurikin lastenkirjoista?
Ei tuommoiseen kysymykseen voi kukaan vastata noilla tiedoilla. Pituudet ja painot, salikerrat ja luonnepohja on yhdentekeviä. Tarvitaan strategisia mittoja ja faktaa:
Elimen pituus ja paksuus levossa ja erektiossa?
Jos nuo mitat jää viivan alle, niin ihan sama vaikka kiipeilet puissa kissanpentuja pelastaen ja suojelet sademetsiä niin ketään ei kiinnosta.
Kiinnostu toisesta, älä itsestäsi. Mies, joka on kiinnostunut minusta naisena, saa minut kiinnostumaan hänestä itsestä.
Unohda hakuprojekti, syiden hakeminen ja ota vähän rennommin asiat. Laske hieman leikkiä otsikonkin kysymyksellä. Kysy sitä vaikka naiselta, jonka seuraavaksi tapat, kun olette tehneet jo tuttavuutta. Muista pitää pilke silmäkulmassa.
Onko joku muukin kuin äiti sanonut komeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastannut kysymykseen, että mikä korkeakoulututkinto sinulla on. Sillä on merkitystä oletko akateeminen vai AMK:in käynyt. Jos et uskalla kertoa tarkemmin mitä olet opiskellut, ainakin tähän voit vastata ja säilyttää anonyymiytesi. Koulutus on yksi kriteereistä joiden avulla naiset voivat arvioida älykkyyttäsi, pitkäjänteisyyttäsi ja elämänhallintataitojasi, tuntematta sinua. Opiskelutausta, työura ja taloudelliset valinnat kertovat onko sinulla oikeasti ohjat käsissäsi, vai kuvitteletko vain olevasi "pohdiskelija" ja "älykäs".
Luetko kirjoja? Oletko sivistynyt? Miten vietät aikaasi ja kehität itseäsi? Miksi et ole kehittänyt itseäsi enemmän toiminnan miesten kaltaiseksi, mitä tulee aloitteellisuuteen deittimarkkinoilla?
Lihasten treenaaminen on toisarvoista. Sinulla on elämässäsi ongelmia, joita et selvästikään kykene ratkaisemaan, vaikka ikää on jo 36-vuotta. Herää epäilys, että olet ehkä tyhmempi ja yksinkertaisempi kuin mitä luulet.
Minä en tunne yhtään naista joka miettisi miehen korkeakoulututkinnon laatua, tai sitä tutkintoa ylipäätään. Pääasia että haluaa tehdä töitä ja maksaa osansa perheen menoista, siinä kuin tehdä myös osansa kotitöistä ja lastenhoidosta.
Kukaan ystävättäristäni tai sukulaisnaisista, ei koskaan ole valittanut miehestään koulutuksen puutetta, vaan nimenomaan sitä, että ei ole lasten kanssa tarpeeksi, tai ei tee omaa osuuttaan kotitöistä, tai ei anna tarpeeksi hyvää seksiä.
Sinä ja ystäväsi olette kaiketi duunariammateissa, mutta kyse ei ole vain tutkinnosta vaan yleissivistyksestä eli mistä te KESKUSTELETTE kahden kesken sen jälkeen kun talo on siivottu, kotityöt tehty, lapset nukutettu, laskut maksettu ja orgasmit saatu?
No siihen vaikutta moni muu asia ihmisessä niin pajon enemmän kuin korkeakouututkinnon laatu....
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostu toisesta, älä itsestäsi. Mies, joka on kiinnostunut minusta naisena, saa minut kiinnostumaan hänestä itsestä.
Unohda hakuprojekti, syiden hakeminen ja ota vähän rennommin asiat. Laske hieman leikkiä otsikonkin kysymyksellä. Kysy sitä vaikka naiselta, jonka seuraavaksi TAPAT, kun olette tehneet jo tuttavuutta. Muista pitää pilke silmäkulmassa.
😂
Ja keho käyttää energiaa niiden täyttämiseen. Vaikka ihminen voi laueta päivittäin, ei tarkoita että välttämättä kannattais. Samanlaista dopamiinihitin jahtaamista se loppupeleissä on kun vaikka instan selaaminen tai päihteet.