Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa
Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.
Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?
Kommentit (429)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat olleet aika ilkeitä tässä ketjussa. AP ei ole mielestäni esiintynyt epäasiallisesti, eikä ole esittänyt mitään kyseenalaisia tapoja/näkemyksiä parisuhteista. Tässä pitäisi nyt tsempata ja kysyä, onko ap esim ujo?
AP kommentoi. Ja luonne alkaa paljastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen sulle kelpaa?
Hieman laaja käsite : )
Sen tietää sitten kun hänet kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan kokeillut Tinderiä? Mihin ne jutut ovat karahtaneet? Jos aina nainen ghostaa tai ei halua tavata enää toista kertaa niin pyydä rehellistä palautetta mikä meni pieleen.
Olen kokeillut tinderiä...Sitä kautta harvoin pääsee treffeille. Matchejakaan ei liikaa tule.
Ghostaaminen on tavallista eikä palautetta anneta vaikka pyytäisi.ap
Ei palautteen antaminen kuulu normaaliin käytökseen tuttavien kesken. Hyvälle ystävälle voi sanoa.
Millaiset sosiaaliset taidot sulla muuten on? Onko paljon kavereita/tuttuja? Miehiä ? Naisia?
Kavereita ei kauhean paljon ole, mutta mielestäni ihan tarpeeksi
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huonoja puolia sinussa mielestäsi on?
Pohdiskelevuus, ujous, perfektionismi, pedanttius, vaikeus tehdä päätöksiä
ap
Jos nuo ovat kaikki huonoja puolia (ja taitaahan ne monen mielestä sukupuoleen katsomatta olla), niin sitten ihan samassa veneessä ollaan. No lohduttautukaamme sillä, että onhan niitä vielä paljon huonompiakin ominaisuuksia olemassa.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla dissosiaatiohäiriö?
Ei tietääkseni ole
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huonoja puolia sinussa mielestäsi on?
Pohdiskelevuus, ujous, perfektionismi, pedanttius, vaikeus tehdä päätöksiä
ap
Kuulostat kiltimmän puoleiselta vähän "betamieheltä". Asperger/autismin kirjolla? Usein siihen liittyy, että on vaikea lukea nenttien tunneviestintää, vaan löytyiskö samanhenkistä naista?
En ole ole autismia tai aspergeria
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että toisen ihmisen voi omistaa? Ja miten luulet tuon ajattelutapasi vaikuttaneen siihen että olet yksin?
En kuvittele että toisen voisi omistaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?
Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.
Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.ap
En usko, koska itse olin siellä baarissa enkä koskaan lähtenyt kenenkään impulsiivisen toimijamiehen mukaan. Miksi olisin kun en ole itsekään impulsiivinen.
Just se kun et polta, käytä huumeita tai juo viinaa tekee sinusta epäjännän.
Oletko siis tehnyt alotteita ap? Missä ja millaisia?
5 tuntia kohta palstalla nysvännyt.
Onko tämä sitä apn itsensä kehittämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Millaisia ovat olleet naiset jotka ovat olleet kiinnostuneita susta, mutta eivä sulle kelvanneet? Mikseivät?
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla lihavampi, lyhyempi ja vähemmän treenattu, mutta enemmän rahaa, hyvä työ ja naisia riittäisi. Tiedän koska on omaa kokemusta. Ei naisille riitä pelkkä ulkonäkö. M46
Raha auttaa toki, jos etsii tietynlaisia naisia, mutta silloin ei kannata olla niitä miehiä, jotka eivät voi edes kahvikupillista tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kuvaile sitä, minkälaisen parisuhteen haluaisit.
Minkälainen puolisosi olisi, miten hän käyttäytyisi, ja minkälainen itse olisit parisuhteessa.
Viettäisittekö aikaa paljon yhdessä, tehden jotain kivaa, yhteistä harrastusta?
Olisiko molemmilla myös omaa aikaa, omia ystäviä, omia harrastuksia?
Kuka siivoaisi, kuka tekisi ruokaa, miten hoitaisitte yhteisen talouden, kuka kävisi kaupassa, kuka hoitaisi lapset, kuka ostaisi äidillesi äitienpäiväkukat ja joululahjan? Kuka teidän perheessä lähettäisi kutsut juhliin tai vastaisi muilta tulleisiin kutsuihin?
Ostaisitko puolisollesi kukkia, pieniä lahjoja, veisitkö syömään tai elokuviin, tai mistä puoliso sattuukin tykkäämään? Tuntisiko puolisosi itsensä hemmotelluksi? Miten puolisosi hemmottelisi sinua?
Miten toimisit puolison vanhempien, sisarusten ja muiden läheisten kanssa?
Olisiko teillä paljon naurua? Paljon hyvää seksiä jossa molemmat saa orgasmin?
Puhuttaisiinko teidän perheessä paljon, myös tunteista?
Miten toimisit silloin kun puolisosi olisi ripulissa ja oksennustaudissa, tai kovassa kuumeessa?
-Viettäisimme aikaa ainakin yhden yhteisen harrastuksen parissa, mutta myös omaa aikaa, omia menoja sekä omia ystäviä olisi
-Molemmat siivoaisimme ja tekisimme ruokaa, kuten myös kävisimme kaupassa. Talouden hoitaisimme niin että molemmat maksaisivat, mutta jos toinen tienaisi enemmän niin hän voisi sitten maksaa suhteessa enemmän. Molemmat voisimme osallistua kutsujen lähettämiseen sekä vastaanottamiseen.
-Ostaisin pieniä lahjoja, sekä veisin hänet syömään ynnä muihin paikkoihin joissa tykkää käydä.
Toivon että hän tuntisi itsensä hemmotelluksi. Puoliso varmasti oppisi hemmottelemaan myös minua.-Paljon naurua olisi. Samoin hyvää seksiä jossa molemmat saavat orgasmin.
Tunteista puhuttaisiin tarpeeksi, mutta ei liikaa.-Hoitaisin kaikki avoinna olevat asiat ja ymmärtäisin jos puolisoni olisi ripulissa ja oksennustaudissa.
Hoivaisin myös häntä.ap
Jos näin on, niin olet parempi puolisoehdokas kuin puolet miehistä jotka on jo parisuhteessa, joten kyllä sinulle pitäisi puoliso löytyä. En kyllä ymmärrä missä vika.
Onko sulla naispuolisia ystäviä, kavereita, työkavereita? Jos heidän mielestään olet ok tyyppi, niin pyydä heiltä apua. Monet naiset laittaa faceen tuntemansa miehen "treffi-ilmoituksen" ja luulen että se on aika tehokasta, kun on toisen naisen suositus, niin ei voi kovin paha olla.
Itsensä kehittämisestä kysytty, mutta ei vastausta. Mielikuvituskorkeakoulu ja Kirahvin sydän lastenkirja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Millaisia ovat olleet naiset jotka ovat olleet kiinnostuneita susta, mutta eivä sulle kelvanneet? Mikseivät?
Nyt taas ei naiset kelpaakaan ap:lle? 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan kokeillut Tinderiä? Mihin ne jutut ovat karahtaneet? Jos aina nainen ghostaa tai ei halua tavata enää toista kertaa niin pyydä rehellistä palautetta mikä meni pieleen.
Olen kokeillut tinderiä...Sitä kautta harvoin pääsee treffeille. Matchejakaan ei liikaa tule.
Ghostaaminen on tavallista eikä palautetta anneta vaikka pyytäisi.ap
Ei palautteen antaminen kuulu normaaliin käytökseen tuttavien kesken. Hyvälle ystävälle voi sanoa.
Millaiset sosiaaliset taidot sulla muuten on? Onko paljon kavereita/tuttuja? Miehiä ? Naisia?
Kavereita ei kauhean paljon ole, mutta mielestäni ihan tarpeeksi
ap
= Et ole haluttua seuraa.
En lukenut muita vastauksia, mutta jos nuo kertomasi asiat oikeasti pitäisivät paikkaansa niin et olisi yksin. Jossain mättää tai et oikeasti ole niin komea. Hyvännäköisillä ja kroppaisilla, mukavilla jne. miehillä riittää aina naisia. Tai sitten sulle kelpaa vaan "itseäsi paremman näköiset" naiset (tai vain tietynlaisilla ominaisuuksilla varustellut) ja ihmettelet miksi olet yksin.