Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.

Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?

Kommentit (429)

Vierailija
241/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etsit parisuhteesta ap? Minkälainen on susta hyvä parisuhde?

Vierailija
242/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

En usko, koska itse olin siellä baarissa enkä koskaan lähtenyt kenenkään impulsiivisen toimijamiehen mukaan. Miksi olisin kun en ole itsekään impulsiivinen.

Tarkoitatko, että teit itse aina aloitukset? Eihän siinä sitten ongelmaa ollut. Ongelma on siinä, että jos et sinä ota kontaktia, ei sitä tee myöskään asioita pitkään pohtiva mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Et tule saamaan tuohon kysymykseen vastausta. Luultavasti ap ei ihan aidosti ymmärrä sitä. Hänen mielestään hänen pitäisi olla kiinnostava, koska hän on 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, omasta mielestään komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava.

Vastasin jo

ap

Osoitit vastauksellasi, että et ymmärtänyt kysymystä. Jos sinuun kannattaisi tutustua siksi, että olet sinä ja sinua on vain yksi, meidän naisten kannattaisi tutustua joka ikiseen maailman mieheen, eikä se ole realistista.

En usko, että naisonnesi tulee jatkossa olemaan yhtään nykyistä parempi, kun et edes hahmota sitä, mikä sinusta voisi tehdä kiinnostavan ja millaisille naisille.

Se käy ilmi sitten kun minut tapaa. Vaikea sitä tässä on sanoiksi pukea.

Vai onko jokainen parisuhteessa oleva ihminen jotenkin niin erikoinen, että sitä pystyy selkeästi kuvailemaan?

ap

Yritä nyt ymmärtää:

Kukaan ei edes halua tavata sinua ellei siihen ole joku syy. Eli jokin, mikä tekee juuri sinusta kiinnostavan. Yksikään nainen ei ehdi eikä halua käydä läpi kaikkia miehiä, joiden kanssa mahdollisesti Tinderissä tulee match tai nettideiteillä vastaus. Se on aivan mahdotonta. Ja järjetöntä. Etkä varmasti itsekään haluaisi, että kun hän tapaa sinut, niin hän kertoo, että palaa asiaan kunhan on tavannut jäljellä olevat 125 muuta.

Kysyn siis uudestaan: mikä sinusta tekee kiinnostavan? Ja millaiselle naiselle?

Omasta puolisostani teki kiinnostavan se, että tiesin etukäteen hänen olevan (ki)innostunut samanlaisista asioista kuin minä: matkustelu, retkeily, kulttuuri. Meillä oli yhdistäviä asioita, joiden takia kannatti tutustua.

Millaisen naisen kanssa sinulla olisi yhdistäviä asioita ja mitä ne olisivat?

Vierailija
244/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii. Ehkä sinua säästellään jollekin spesiaalille niin, että itsekin pysyt spesiaalina mutta elåmänkokemuksilla rikastettuna Elämä on ihmeellistä.

Vierailija
245/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huonoja puolia sinussa mielestäsi on?

Pohdiskelevuus, ujous, perfektionismi, pedanttius, vaikeus tehdä päätöksiä

ap

Edellisistä vastauksista mietin, että mitä vikaa tässä miehessä muka on, mutta nämä kun laittaa yhteen, voi ollakin että tämän miehen kanssa olisi stressaavaa elää arkea.

Mietit, olet hiljaa, et päätä mistään mitään, mutta silti vaadit toiselta jatkuvaa täydellisyyttä ja täsmällisyyttä, hermostutko jos toinen ei siivoa heti jälkiään? Hermostutko jos toinen myöhästyy tapaamisesta muutaman minuutin?

Tekeekö nämä vikasi sinusta liian jäykän, töykeän oloisen? Jopa vihamielisen oloisen?

Voisiko kanssasi elää nainen joka ei ole kovin pedantti tai perfektionisti?

Vierailija
246/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä toinen introvertti. Joku sähköpostikaveruus ensin ja siitä pikkuhiljaa eteenpäin. Kirjoittaminen on meille introverteille kuitenkin luontevampaa ja sitä kautta pääsee hyvin tutustumaan. Tinderit ja muut panosovellukset kannattaa unohtaa.

Vierailija
247/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittämisestä kysytty, mutta ei vastausta. Mielikuvituskorkeakoulu ja Kirahvin sydän lastenkirja?

Ja huippuunsa trimmattu kroppa! Aina menee omituisemmaksi.

Vierailija
248/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen sulle kelpaa?

Hieman laaja käsite : )

Sen tietää sitten kun hänet kohtaan.

Ap

Tämän takia et ole kiinnostava tai haluttua seuraa (edes anonyymisti). Itsekehuspeksisi ovat harhakuvitelmaa.

Vierailija
249/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 

Olet kehittänyt piirteitä, jotka mielestäsi tekevät miehestä miehen. Mitä jos katselisit itsesi kaltaisia miehiä? Sua eivät oikeasti kiinnosta naisten puheet, ajatukset, edes niiden vartalot, vaan sua kiinnostaa pullottava miehen lihas ja piukkojen pakaroiden ympäröimä ruskea tunneli.

Myönnä siis viimein todellinen olemuksesi ja porhalla gay-baariin ja tule onnelliseksi peilikuvasi kanssa.

Vierailija
250/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittämisestä kysytty, mutta ei vastausta. Mielikuvituskorkeakoulu ja Kirahvin sydän lastenkirja?

Joo. Taitaa itseasiassa olla neuroepätyypillisen teinipojan haavekuva itsestään kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päästä. Miten noiden ikä määritellään, jollain testillä vai ihmisten vuosina?

Vierailija
251/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettet saa ketään naista omaksesi tulevaisuudessakaan. Ihmiskauppa on rikos, orjuus kielletty. Hyi, kylmät väreet menee ja muistuu mieleen se nolo turkulainen kidnappaaja ja Herlinin suvun perijätär.

Vierailija
252/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele että oon kyllästynyt näihin ulisijoihin

Vierailija
253/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuunsa trimmattu kroppa on lopulta aloitusviestisi keskeisin (ja ainoa) sisältö -> kumoaa kehuväitteesi.

Vierailija
254/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

En usko, koska itse olin siellä baarissa enkä koskaan lähtenyt kenenkään impulsiivisen toimijamiehen mukaan. Miksi olisin kun en ole itsekään impulsiivinen.

Tarkoitatko, että teit itse aina aloitukset? Eihän siinä sitten ongelmaa ollut. Ongelma on siinä, että jos et sinä ota kontaktia, ei sitä tee myöskään asioita pitkään pohtiva mies. 

Nämä pariutuivatkin usein muualla kun baarissa esim. opiskelukavereiden kanssa, yhteisten ystävien kautta tms. Näin ainakin ennen.

Vierailija
255/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto tuo ajatus on, että ihmisen pitäisi aina kehittää itseään?

Olen tyytyväinen itseeni nyt ja tässä. En edes osaisi vastata tuohon kysymykseen, koska en miellä itsensä kehittämiseksi esim. itseni sivistämistä asioilla joista olen itse kiinnostunut. Teen sitä vain omaksi ilokseni, en kehittääkseni itseäni.

Pohdiskelevuus on naisten mielestä negatiivinen piirre, vaikkeivat tätä ehkä myönnäkään. Pitää olla aina valmis keskustelemaan, tekemään ja lähtemään, vaikka itse haluaisin välillä vain pohdiskella oman pääni sisällä.

-eri

Vierailija
256/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Laitetaan tämä toisinpäin: mikä niissä kaikissa muissa, jo pariutuneissa, oli kiinnostavaa että löysivät kumppanin?

Se, että meillä oli jotain yhteistä. Kuten puolisoni kanssa; tiesin jo etukäteen hänenkin olevan kulttuurin suurkuluttaja, matkustelevan paljon ja pitävän retkeilystä. Sen lisäksi hän on arvomaailmaltaan lähellä minua; luultavasti vähiten pinnallinen ihminen, jonka tiedän. Kierrättää, lajittelee, sydän on vasemmalla.

Vierailija
257/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olet "komea"? Onko sinulla siististi leikatut hiukset, valkoiset hampaat, iloinen hymy ja säihkyvät silmät?

Oletko töissä?

Onko sinulla kavereita?

Asutko kaupungissa vai jossain käpykylässä susirajan takana?

Oletko persu tai muuten änkyrä?

Millaisen naisen haluaisit "saada omaksesi"?

Mene latinalaistanssikurssille, kielikurssille ja sijoituskurssille. Hanki koira, kissa ja kummilapsi. Auta ukrainalaisia ja vanhuksia. Pelaa jalkapalloa ja hengaile komeiden miesten kanssa.

Komeudella tarkoitin kasvoja.

-On siististi leikatut hiukset, valkoiset ja hoidetut hampaat, iloinen hymy ja säihkyvät silmät.

-Olen töissä

-Kavereita on, vaikkakin monilla nykyään paljon tekemistä kun perheellistyneet. Ei enää ole samalla tavalla illanistujaisia yms.

-Asun PK-Seudulla

-En ole persu tai muutenkaan änkyrä

-Tämä kysymys on liian pitkä vastattavaksi. Sen tietää sitten kun hänet kohtaan

ap

Kiinnostaisi vielä tietää että minkä väriset hiukset? Veikkaan: maantienväriset.

En kyllä usko että olet kasvokomea naisten näkökulmasta, muuten ei olis noin surkea flaksi.

Vierailija
258/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kehittänyt mielessäsi jonkinlaisen täydellisen naisen ihannekuvan jota etsiskelet?

Vierailija
259/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se kun et polta, käytä huumeita tai juo viinaa tekee sinusta epäjännän.

Pulipääpäihdeukoille on hyvin marginaalinen kysyntä ja korkeintaan vastaavissa pulipääpäihdeakoissa.

Vierailija
260/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suurin ongelma taitaa olla yksinkertaisesti ujous ja omalla mukavuusalueelle jämähtäminen.

Ainoa tapa päästä tuosta eteenpäin on laittaa itsensä likoon eri väylien kautta aina vain uudestaan ja uudestaan. Rankka se tulee olemaan, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole.