Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinka naisen orgasmi?

Vierailija
10.12.2022 |

Kun panette, niin millä kohtaa yleensä saatte orkun ?

Milloinka naisen orgasmi?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikän noista ei ollut meidän juttu, sillä usein saan ennen naimista, naimisen aikana kun mies myös sormettaa (olikos tämä nyt sitten vääränlainen?) Mies myösnuolee jasormettaa monta päivässä. Joten en äänestänyt kun ei ollut meille sopivaa.. vaikka meille sopivaa todella onkin!

Mites tuo "saan useita orkkuja seksin eri vaiheissa"..?

(Miksi sun pitää aina joka paikkaan tunkea tuota vääränlaista orgasmia? Huomaatko, että se tulee ihan sun omasta näppiksestä eikä niiden miesten, joita niin kovasti aina parhaat?)[/quote

Siksi pitää, että useaan otteeseen täällä kirjoitettu naisista ala-arvoisesti haukkuen, siis heistä jotka eivät pelkällä yhdynnällä saa. Tuntuu siis olevan "vääränlainen orgasmi" jos klitalla saatu. Käyetty nimityksiä "tunnoton pilde" Hiekkapi..lu" ja vielä "miksi sitä klittaa pitää räpeltää". Pitäisikö tällaista miestä kehua? He jotka luonnollisesti puhuvat klitasta nautinnon tuojana, he ovat normaaleja ja hyviä miehiä, eikä ole moittimista tietenkään.

Ja vielä ihmettelen,miksi nainen joka kirjoittaa saavansa miehensä kanssa orgasmeja, ja seksin olevan hyvää, saaalapeukkuja, ja nainen joka kirjoittaa ettei saa juuri koskaan,niin siitä sitten tykätty! Outo logiikkaa.

Kertailepa ihan rauhassa itseksesi, millä sanoilla itse olet täällä haukkunut muita, niin miehiä kuin naisiakin. Katse peiliin.

Ja saanhan minäkin sinun mielestäsi vääränlaisen orgasmin (yöks), kun räpellän itse sitä klitoristani yhdynnän aikana. Täytyykin alkaa tuota viljellä täällä joka ketjussa.

Oletko tälläkertaa nainenvai mies? Nainen ei puhuis klitoriksestaan räpeltämisenä.

Mutta olitpa kuka tahansa, jos olen sanonut, etten pidäitseni tyydyttämisestä yhdynnässä, vaan miehen kosketuksesta, niin mulla seoikeus on.

Sinullakin on, sen kun teet mitämieles halajaa, mun ei silti tarvii siitä tavasti henk.koht pitää.

Enkä ole naisia haukkunut, mutta sama sulle vänkääjälle sanoo, ei mene perille.

Missä naista kielletään puhumasta klittansa räpeltämisestä? Oon aina ollut nainen. Ainoa, joka mua mieheksi sanoo olet sinä, eskoseni. Otan sen haukkumisena ja mun naiseuden mollaamisena.

Ja jos sä koet että muilla on oikeus arvostella toisten seksimieltymyksiä (kuten itse teet) niin älä sitten loukkaannu, kun sinun mieltymyksiäsi arvostellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi