Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö 7kk vauvan jaksaa yön yli syömättä?

Vierailija
10.11.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en oikein uskalla olla imettämättä yöllä, kun ruokaa menee päivisin niin vaihtelevasti ja tyttö on pienikokoinen muutenkin. Ei mua haittaa imetykset. Enemmän haittaa sellainen muu kitinä ja pyöriminen, mikä on nyt lisääntynyt, kun liikkumistaito kasvaa.

Vierailija
2/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-kuisen yöheräilyt voivat olla vain tottumusta, mutta toisaalta voi olla, ettei lapsi vielä osaa tankata tarpeeksi päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sulat huonosti. Grow up.

Vierailija
4/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan totta, äidinmaidossa on entsyymejä jotka alkavat hajottaa sitä heti suussa

Vierailija
5/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on rintaruokinnalla ja kiinteiden antaminen on aloitettu kuuden kk:n iässä, kuten neuvolassa opetetaan, niin ei se vauva vielä tasan 7 kk ikäisenä välttämättä pärjää yön yli ilman hörppyä. Se puolen vuoden ikä on vaan näitä " totuuksia" , joita lauotaan, mutta unohdetaan lasten yksilölliset erot.

Juu ja oma lapsi ei kuulu yllä mainittuun joukkoon, mutta eipä se ole muuttanut mun maailmaani siltikään mustavalkoiseksi.

Vierailija
6/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on totta että lapsissa on eroja. Ei pidä tuijottaa neuvolan " sääntöjä"

Vierailija
7/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme yötä heräsi itkemään maitoa samaan aikaan kuin aina ennenkin, mutta pian oppi nukahtamaan itsekseen uudestaan. En antanut maitoa, koska tiesin, että varmasti ei ole nälkä, vaan tavan vuoksi herää.

Vierailija
8/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni, vaan miten tuo lapsi syö muuten! Jonkun tuo ikäinen vetää jo päivisin parisen liha-ateriaa puuroineen, toisen on vasta alkanut perunaa maistelemaan, joten ehkä kannattaa miettiä sitä syökö se lapsi tosissaan nälkäänsä yöllä vai tapaansa.

Vierailija
9/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa sanoivat, että tuollaiset 7-8 tuntia pitäisi jaksaa. (Mulle yö olis mielellään väh. 10 tuntia:)

Vierailija
10/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin muuttuu ihan erilaiseksi, kun saa yhtenäiset yöunet. Uskotte sitten, kun koette sen itse.

Vierailija
11/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: niin no tuo 2,5-v on nukkunut yönsä hyvin jo 9-kuisesta. Enpä huomannut mitään muutosta, paitsi äidissä. Mutta niin, eikös ne lapsen tarpeet kuitenkin ole tuossa vaiheessa vielä etusijalla? :)

Vierailija
12/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi lasta, enkä ole kummassakaan huomannut mitään eroa yösyöttöjen lopettamisen jälkeen.

Vierailija:

Lapsikin muuttuu ihan erilaiseksi, kun saa yhtenäiset yöunet. Uskotte sitten, kun koette sen itse.

Vierailija
13/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-17

Vierailija
14/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näetkö itse nälkää nukkuessasi?