Taidan olla onnenpirkko! Palkka yli 5000 €/kk, omakotitalo ja maailman ihanin perhe
Niin moni epäonnistuu elämässä. Niin moni kärsii mielenköyhyydestä tai pienestä palkasta. Itse olen saanut kaiken. En voisi elämältä mitään enempää toivoa. Sain kaiken. Niin moni ei saa mitään ja katkeruus sekä viha täyttää heidän elämänsä. Heille olen malka silmässä, aistin sen halvan kateuden heissä. Apple-kellot käsissä juoksemme SUVimme luokse ja mieheni kaasuttaa varmoin ottein pois perheemme. Se on suloinen näky.
Kommentit (60)
Jännä että maallinen mammona voi tehdä jonkun onnelliseksi.
SUV? Tullut katsottua liikaa telkkaria? Muutatte seuraavaksi jenkkilään kun siellä on kaikki paremmin?
Onnea vaan vaikka ukkos käykin vieraissa ja lapsesi ovat narkomaaneja. Asioilla on tapana lutviutua
Taidat ap vaan haaveilla tuollaisesta elämästä.
Mulla oli just tuo tilanne kun todettiin syöpä. Hetkessä muuttui tilanne.
Yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki, Kristuksen sisällinen tunto, sanoi Paavo Ruotsalainen.
Hyvä, kun käytännön asiat ovat hyvin. Ovat nekin jonkinlainen menestyminen. Ne eivät kuitenkaan ole kaikki.
Minä olen seitsenpistepirkko, ihanaa nukkua vaan talviunta. Kesällä riittää sitten kirvoja mussutettavaksi. Olen saanut kaiken!
Kiva. Elämänkokemus on opettanut, että meillä jokaisella on oman elämän kamppailut.
Meillä taas mies nauraa vieläkin kippurassa pöydän alla kun katsoi teidän kaasuauton omistajatiedot traficomista.
Sulla on arvot kohdallaan, luettelitkin onnen lähteet tärkeysjärjestyksessä.
Onneksi minulla on turvallinen luotettava mies. Ei ikinä kaasuttaisi meitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Taidat elää kauniita jarohkeita.
Kaasuttaa? Ai niinkuin Hitler aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Tekee monetkin, vaikka aina pitää muistaa mainita "raha ei tuo onnea". Moni jolla aina on ollut hyvä taloudellinen tilanne, ei edes ymmärrä kuinka se on vaikuttanut onnellisuuteen.
Vanha suomalainen sananlasku: Kenellä onni on, se onnen kätkeköön.
Olen itse ollut todistamassa yhden tutun kehuja rahakkaasta ja hyvästä elämästään. Melkein yhdessä päivässä menetti kaiken, rahat, perheensä ja terveytensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen APlle. Ei tuossa ole pelkästä mammonasta kyse.
Provohan tämä sinulta oli mutta kirjoitit niin meidän elämästämme.
Olen kateellinen.