Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan olla onnenpirkko! Palkka yli 5000 €/kk, omakotitalo ja maailman ihanin perhe

Pirkko (okt arvoalueella)
10.12.2022 |

Niin moni epäonnistuu elämässä. Niin moni kärsii mielenköyhyydestä tai pienestä palkasta. Itse olen saanut kaiken. En voisi elämältä mitään enempää toivoa. Sain kaiken. Niin moni ei saa mitään ja katkeruus sekä viha täyttää heidän elämänsä. Heille olen malka silmässä, aistin sen halvan kateuden heissä. Apple-kellot käsissä juoksemme SUVimme luokse ja mieheni kaasuttaa varmoin ottein pois perheemme. Se on suloinen näky.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaasuttaa pois? Johan nyt.

Kyllä minäkin kaasuttelisin talla pohjassa ja kauas, jos minulla olisi tuollainen puoliso.

Mitä tarkoitat? 😠

AP

Vierailija
42/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika karulta lopulta tuo, että mies kaasuttaa perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että maallinen mammona voi tehdä jonkun onnelliseksi.

Tekee monetkin, vaikka aina pitää muistaa mainita "raha ei tuo onnea". Moni jolla aina on ollut hyvä taloudellinen tilanne, ei edes ymmärrä kuinka se on vaikuttanut onnellisuuteen.

Raha ei tuo onnea on pääpiirteittäin todistettu jo höpöhöpöksi. Suhteellisena sanontana sitä voi vielä käyttää, esim. AP ei tulisi onnellisemmaksi jos saisi lisää rahaa.

Joku poliitikko kertoi antavansa rikkaille kalliimmat lahjat, kun se ei tunnu muuten missään. Vastaavasti tästä samasta syystä köyhälle riittää halpakin lahja.

Vierailija
44/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tarkemmin ajatellen

omakotitalo maalla..... on, lämpiää puulla, oma kaivo

palkka..... alle suomalaisen keskitason

työpaikka...... on, varma eläkeikään saakka, ulkopuolinen työnantaja

akka...... on, ihan mukava

lapsia... 4 kpl, osa muuttanut jo omilleen

kiirettä töissä..... käytännössä ei koskaan

työmatka...... alle 10 km/ 12 min

oma auto.........on, vm-88, toimii

velkaa... ei euroakaan sitten opintolainan

koulutus ... on, yliopisto

onnellinen.... näyttää satavan lunta ulkona, pitäis kai mennä tekemään lumityöt

Vierailija
45/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka onnellisia teidän vanhemmat ovat? Entä isovanhemmat? Tai sisaruksenne ja heidän perheensä? Ei kai sieltä vain löydy surua ja huolia?

Kaiva kaiva! Takuulla löytyy.

Tämä on totta, että kun hiukan kaivaa, niin takuulla jotain löytyy. Tässä tapauksessa se joku voi olla ihan hyvin lähellä.

Vierailija
46/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minulla on kuo kaikki ja maksan enemmän veroja kuin sinä tienast, ei tee minua onnelliseksi. Kun äly ei ajoisss riittänyt jäädä ikipoikamieheksi.

3-5v enää ja sitten on kakarat maailmalla. Oma elämä takaisin, mutta siihen ei kuulu tuo kaikin puolin minulle taakkaa (ajallista, rahallista, menemisiä/tekemisiä) aiheuttava olio. Tosin ei se tuo takaisin hukatyuja 25 vuotta, muttq ainakin loppuelämä menee vaikka sitten hiisimoodissa täysin omin ehdoin.

Vierailija
47/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUV? Tullut katsottua liikaa telkkaria? Muutatte seuraavaksi jenkkilään kun siellä on kaikki paremmin?

Heh. Jos olisit matkustellut elamasi aikana tai vaikka asunut muualla kuin 5000 asukkaan kylapahasessa, niin tietaisin etta todellakin on kaikki paremmin!

Suomessa on olot kuin itanaapurissa. Ei ole montaa vuosikymmenta sitten kun taalla ei ollut viela sisavessojakaan lol

Vierailija
48/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarvitset noin paljon palkkaa saavuttaaksesi tuon. Minä olen vain amis, ottanut aina rennosti ja juonut kaljaa, teen sitä tänäänkin. Minun palkkani on nettona 1900€ ja minullakin on maailman paras perhe ja vieläpä aivan uusi omakotitalo maalla. M37v

Vierailija
49/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammonaa voi olla, rakkautta ei ole. Mutta päätarkoitushan olikin kulissit eikö niin?

Vierailija
50/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUV? Tullut katsottua liikaa telkkaria? Muutatte seuraavaksi jenkkilään kun siellä on kaikki paremmin?

Heh. Jos olisit matkustellut elamasi aikana tai vaikka asunut muualla kuin 5000 asukkaan kylapahasessa, niin tietaisin etta todellakin on kaikki paremmin!

Suomessa on olot kuin itanaapurissa. Ei ole montaa vuosikymmenta sitten kun taalla ei ollut viela sisavessojakaan lol

Itänaapurissa niitä ei ole monesti vieläkään, saati maailmalla. Jenkkilässä asiat ovat todella syvällä.

Vierailija
51/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuttaa pois perheemme...kuinka sekaisin olet

52/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuttaa pois perheemme ? !

Vierailija
53/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kuinka pahanhajuinen kaasutus? Niin miehekäs pieru että tappaa kaikki lehmää pienemmät.

Vierailija
54/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ei tarvitse käydä töissä ollenkaan ja silti tilille tupsahtaa kuukaudessa reippaasti yli 5000 euroa. En tahdo edes kertoa kuinka paljon. Että käy vain onnenpirkko töissä, me sillä välin nautimme vapaa-ajasta ja teemme mitä huvittaa.

Tämähän ei ole oleellista, vaan se tunne, että ap kokee olevansa onnekas ja saaneensa kaiken elämältä. Se on kaikista arvokkainta huolimatta siitä, tuleeko onni pienellä tai isolla palkalla, töissä tai vapaaherrana/rouvana.

Vierailija
55/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuinka pahanhajuinen kaasutus? Niin miehekäs pieru että tappaa kaikki lehmää pienemmät.

Ainakin ap jää henkiin, jos yhtään keskiverto av-mammaa ulkomuodoltaan muistuttaa.

Vierailija
56/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammonaa voi olla, rakkautta ei ole. Mutta päätarkoitushan olikin kulissit eikö niin?

Pirkko tai mikä ikinä on suomalainen hyasintti. Naapurit pötkii onnellista karkuun.

Vierailija
57/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Miehesi kaasuttaa pois perheenne? Kuulostaa pahalta.

Vierailija
58/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehelläsi on tyttöystävä nimeltä Suvi ja tahtoo kaasuttaa sinut ja lapsesi hengiltä? Olen todella pahoillani!

Vierailija
59/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesurm@a tuossa ollaan siis suunnittelemassa, aika karmeaa kyllä.

Eikö kukaan pysty puuttumaan asiaan, lapset ovat viattomia kuitenkin.

Vierailija
60/60 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen pituinen se. Kiva satu.