Taidan olla onnenpirkko! Palkka yli 5000 €/kk, omakotitalo ja maailman ihanin perhe
Niin moni epäonnistuu elämässä. Niin moni kärsii mielenköyhyydestä tai pienestä palkasta. Itse olen saanut kaiken. En voisi elämältä mitään enempää toivoa. Sain kaiken. Niin moni ei saa mitään ja katkeruus sekä viha täyttää heidän elämänsä. Heille olen malka silmässä, aistin sen halvan kateuden heissä. Apple-kellot käsissä juoksemme SUVimme luokse ja mieheni kaasuttaa varmoin ottein pois perheemme. Se on suloinen näky.
Kommentit (60)
Kuulostaa kyllä aika karulta lopulta tuo, että mies kaasuttaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että maallinen mammona voi tehdä jonkun onnelliseksi.
Tekee monetkin, vaikka aina pitää muistaa mainita "raha ei tuo onnea". Moni jolla aina on ollut hyvä taloudellinen tilanne, ei edes ymmärrä kuinka se on vaikuttanut onnellisuuteen.
Raha ei tuo onnea on pääpiirteittäin todistettu jo höpöhöpöksi. Suhteellisena sanontana sitä voi vielä käyttää, esim. AP ei tulisi onnellisemmaksi jos saisi lisää rahaa.
Joku poliitikko kertoi antavansa rikkaille kalliimmat lahjat, kun se ei tunnu muuten missään. Vastaavasti tästä samasta syystä köyhälle riittää halpakin lahja.
niin, tarkemmin ajatellen
omakotitalo maalla..... on, lämpiää puulla, oma kaivo
palkka..... alle suomalaisen keskitason
työpaikka...... on, varma eläkeikään saakka, ulkopuolinen työnantaja
akka...... on, ihan mukava
lapsia... 4 kpl, osa muuttanut jo omilleen
kiirettä töissä..... käytännössä ei koskaan
työmatka...... alle 10 km/ 12 min
oma auto.........on, vm-88, toimii
velkaa... ei euroakaan sitten opintolainan
koulutus ... on, yliopisto
onnellinen.... näyttää satavan lunta ulkona, pitäis kai mennä tekemään lumityöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka onnellisia teidän vanhemmat ovat? Entä isovanhemmat? Tai sisaruksenne ja heidän perheensä? Ei kai sieltä vain löydy surua ja huolia?
Kaiva kaiva! Takuulla löytyy.
Tämä on totta, että kun hiukan kaivaa, niin takuulla jotain löytyy. Tässä tapauksessa se joku voi olla ihan hyvin lähellä.
Se että minulla on kuo kaikki ja maksan enemmän veroja kuin sinä tienast, ei tee minua onnelliseksi. Kun äly ei ajoisss riittänyt jäädä ikipoikamieheksi.
3-5v enää ja sitten on kakarat maailmalla. Oma elämä takaisin, mutta siihen ei kuulu tuo kaikin puolin minulle taakkaa (ajallista, rahallista, menemisiä/tekemisiä) aiheuttava olio. Tosin ei se tuo takaisin hukatyuja 25 vuotta, muttq ainakin loppuelämä menee vaikka sitten hiisimoodissa täysin omin ehdoin.
Vierailija kirjoitti:
SUV? Tullut katsottua liikaa telkkaria? Muutatte seuraavaksi jenkkilään kun siellä on kaikki paremmin?
Heh. Jos olisit matkustellut elamasi aikana tai vaikka asunut muualla kuin 5000 asukkaan kylapahasessa, niin tietaisin etta todellakin on kaikki paremmin!
Suomessa on olot kuin itanaapurissa. Ei ole montaa vuosikymmenta sitten kun taalla ei ollut viela sisavessojakaan lol
Miksi ihmeessä tarvitset noin paljon palkkaa saavuttaaksesi tuon. Minä olen vain amis, ottanut aina rennosti ja juonut kaljaa, teen sitä tänäänkin. Minun palkkani on nettona 1900€ ja minullakin on maailman paras perhe ja vieläpä aivan uusi omakotitalo maalla. M37v
Mammonaa voi olla, rakkautta ei ole. Mutta päätarkoitushan olikin kulissit eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUV? Tullut katsottua liikaa telkkaria? Muutatte seuraavaksi jenkkilään kun siellä on kaikki paremmin?
Heh. Jos olisit matkustellut elamasi aikana tai vaikka asunut muualla kuin 5000 asukkaan kylapahasessa, niin tietaisin etta todellakin on kaikki paremmin!
Suomessa on olot kuin itanaapurissa. Ei ole montaa vuosikymmenta sitten kun taalla ei ollut viela sisavessojakaan lol
Itänaapurissa niitä ei ole monesti vieläkään, saati maailmalla. Jenkkilässä asiat ovat todella syvällä.
Kaasuttaa pois perheemme...kuinka sekaisin olet
Vierailija kirjoitti:
Tai kuinka pahanhajuinen kaasutus? Niin miehekäs pieru että tappaa kaikki lehmää pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ei tarvitse käydä töissä ollenkaan ja silti tilille tupsahtaa kuukaudessa reippaasti yli 5000 euroa. En tahdo edes kertoa kuinka paljon. Että käy vain onnenpirkko töissä, me sillä välin nautimme vapaa-ajasta ja teemme mitä huvittaa.
Tämähän ei ole oleellista, vaan se tunne, että ap kokee olevansa onnekas ja saaneensa kaiken elämältä. Se on kaikista arvokkainta huolimatta siitä, tuleeko onni pienellä tai isolla palkalla, töissä tai vapaaherrana/rouvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuinka pahanhajuinen kaasutus? Niin miehekäs pieru että tappaa kaikki lehmää pienemmät.
Ainakin ap jää henkiin, jos yhtään keskiverto av-mammaa ulkomuodoltaan muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mammonaa voi olla, rakkautta ei ole. Mutta päätarkoitushan olikin kulissit eikö niin?
Pirkko tai mikä ikinä on suomalainen hyasintti. Naapurit pötkii onnellista karkuun.
Hui. Miehesi kaasuttaa pois perheenne? Kuulostaa pahalta.
Siis miehelläsi on tyttöystävä nimeltä Suvi ja tahtoo kaasuttaa sinut ja lapsesi hengiltä? Olen todella pahoillani!
Perhesurm@a tuossa ollaan siis suunnittelemassa, aika karmeaa kyllä.
Eikö kukaan pysty puuttumaan asiaan, lapset ovat viattomia kuitenkin.
Mitä tarkoitat? 😠
AP