Taidan olla onnenpirkko! Palkka yli 5000 €/kk, omakotitalo ja maailman ihanin perhe
Niin moni epäonnistuu elämässä. Niin moni kärsii mielenköyhyydestä tai pienestä palkasta. Itse olen saanut kaiken. En voisi elämältä mitään enempää toivoa. Sain kaiken. Niin moni ei saa mitään ja katkeruus sekä viha täyttää heidän elämänsä. Heille olen malka silmässä, aistin sen halvan kateuden heissä. Apple-kellot käsissä juoksemme SUVimme luokse ja mieheni kaasuttaa varmoin ottein pois perheemme. Se on suloinen näky.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että maallinen mammona voi tehdä jonkun onnelliseksi.
Tekee monetkin, vaikka aina pitää muistaa mainita "raha ei tuo onnea". Moni jolla aina on ollut hyvä taloudellinen tilanne, ei edes ymmärrä kuinka se on vaikuttanut onnellisuuteen.
Raha ei tuo onnea on pääpiirteittäin todistettu jo höpöhöpöksi. Suhteellisena sanontana sitä voi vielä käyttää, esim. AP ei tulisi onnellisemmaksi jos saisi lisää rahaa.
Oikeasti onnellisen ei tarvitse sitä julistaa keskustelupalstoilla.
Mahtavaa!
Olet onnekas!
Ja kaiken lisäksi vaatimaton! (et esimerkiksi varmaankaan tykkää hieroa hyväosaisuuttasi huonossa elämäntilanteessa olevien naamaan).
Meidän ei tarvitse käydä töissä ollenkaan ja silti tilille tupsahtaa kuukaudessa reippaasti yli 5000 euroa. En tahdo edes kertoa kuinka paljon. Että käy vain onnenpirkko töissä, me sillä välin nautimme vapaa-ajasta ja teemme mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ei tarvitse käydä töissä ollenkaan ja silti tilille tupsahtaa kuukaudessa reippaasti yli 5000 euroa. En tahdo edes kertoa kuinka paljon. Että käy vain onnenpirkko töissä, me sillä välin nautimme vapaa-ajasta ja teemme mitä huvittaa.
Ei meidänkään enää. Kun järjestää asiansa oikein, tämä on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Alussa se tekeekin mutta ajan kanssa siihen turtuu niin ettei siitä samanlaista onnen tunnetta enää saa.
Kuinka onnellisia teidän vanhemmat ovat? Entä isovanhemmat? Tai sisaruksenne ja heidän perheensä? Ei kai sieltä vain löydy surua ja huolia?
Marjo44hki kirjoitti:
Meillä taas mies nauraa vieläkin kippurassa pöydän alla kun katsoi teidän kaasuauton omistajatiedot traficomista.
Kateus vie kalatkin vedestä. Pätevä sanonta. Kuvaa hyvin teidän toimintaanne.
Niiin utelias ja niin kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka onnellisia teidän vanhemmat ovat? Entä isovanhemmat? Tai sisaruksenne ja heidän perheensä? Ei kai sieltä vain löydy surua ja huolia?
Kaiva kaiva! Takuulla löytyy.
Ole vain. Sinun onnelasi olisi minulle painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten vain, mutta maallisen mammonan riittämättömyys tekee onnettomaksi.
vastailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidänkään enää. Kun järjestää asiansa oikein, tämä on mahdollista.
Ai, mulle työ on yks iso elämäni sisältöä.
Ne päivät on siis vasta edessä päin, kun elämä opettaa nöyräksi.
Häh?
Oletetteko perhemurhaa suunnittelemassa? Kaasulla?
Vierailija kirjoitti:
Vanha suomalainen sananlasku: Kenellä onni on, se onnen kätkeköön.
Olen itse ollut todistamassa yhden tutun kehuja rahakkaasta ja hyvästä elämästään. Melkein yhdessä päivässä menetti kaiken, rahat, perheensä ja terveytensä.
Jep, oma äitin aina muistutti tästä. Monet kaverit ovat kiusanneet minua köyhyyteni takia, mutta eivät itse asiassa ole tietäneet mitään todellisuudesta.
Kerran eräs sai mutkien kautta tietää minun elämästäni ja siitä alkoi ikuinen mykkäkoulu, kun olin "valehdellut" elämästäni😅
Siis en ollut kertonut mitään🙄
Mun onni on parempaa kuin sun, mun ei tartte nähdä noin paljon vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Kaasuttaa pois? Johan nyt.
Kyllä minäkin kaasuttelisin talla pohjassa ja kauas, jos minulla olisi tuollainen puoliso.
Niinhän siinä sanottiin "kaasuttaa pois".