Onko miehelläsi taitoa/harrastusta, jota ei keskivertomiehellä ole?
Minun mieheni kerää postimerkkejä, enkä tunne ketään toista joka niin tekisi.
Kommentit (25)
mulla mies metsästää hirviä, jäniksiä, metsälintuja, sorsia.... ja niihin tietty koira hommat päälle =)
Yöt viihtyy kotona.. mut jos ei töissä niin metällä!!
Mut täytyy kyllä sanoa et hyvää on syödä... varsinkin ku mies itse kokkaa kaiken riistan ;)
Edelliset kuusi yrittäjää eivät ole onnistuneet, jos siitä keskivertoa lasketaan.
joskus myös kääntää käden " väärinpäin" ja vetää perseesen
Mieheni tekee paljonkin asioita, joita ei keskiverto suomalaisäijä tee, mutta jotka meidän kaveripiirissä (ja samanikäisillä muutenkin) on ihan yleisiä, esim. roolipelit.
Av:lla lukiessa tuntuu että keskiverto mies ei omaa näitä.
ja hän on keskivertoa näppärämpi tietokoneiden kanssa.
Mies tajuaa keskivertomiestä enemmän tietokoneista. On myös varsin taitava remonttihommissa. Voisimpa sanoa, että on tavallista laadukkaampi aviomies.
- laitesukellus,
- lisäksi mieheni on täysraitis, mitä voi pitää ihmeenä(?) Suomen mittakaavassa ( ei ole kuulkaa pääministeri kuitenkaan...)
syvä tuntemus vanhoista asioista. Eritoten perehtynyt 60-luvun rock-maailmaan. Tietää about kaiken esim. The Beatlesista yms.
Osaa myös tehdä hyvää makaronilaatikkoa :D
On myös äärettömän kunnollinen. Stiä tuntuu harva olevan ;)
Ei nyt itään elektroniikkaa mutta autoja, traktoreita yms. On myös erittäin hyvä raha-asioissa ja osaa tehdä hyviä sijoituksia.
Keskivertomieheen verrattuna aika laaja-alainen. On akateeminen nörtti, joka pystyy tekemään myös kaikki " tosimiesten" hommat. Kaveriporukassa olevat miehet ovat yleensä jompaa kumpaa vaan.
Ylivoimaisesti parasta on kuitenkin se, minkälaiseksi isäpuoleksi on pojalleni osoittautunut. Astui isoihin saappaisiin ja on ne täysin täyttänyt. Pojalla nyt kaksi aivan huippumiestä elämässään.
Ajamisen osalta teknisesti loistava.
Varmaankin siksi, että hänellä on harvinainen taito suhtautua kaikkiin ihmisiin arvostavasti ja kiinnostuneesti, hän ottaa ihmiset ihmisinä mihinkään ulkoiseen katsomatta, vailla ennakkoasenteita. Eikä puhu toisista pahaa selän takana. No, en nyt tiedä, onko tämä sellainen taito jota tässä kysyttiin, mutta onpahan ominaisuus, jota miehessäni ihailen...
Haluaa, jaksaa ja osaa hoitaa mun päänsäryn pois hieromalla päänahkaa!!
kun innostuu asiasta, niin heittäytyy siihen täysillä. Nyt yrittää saada itselleen kaikki koskaan julkaistut postimerkit. Kaikkialta maailmasta Tilailee erikoiskaupoista kaikenlaisia postimerkkipaketteja.
Haluaa saada itselleen myös kaikki tietyn nimimerkin kirjoittamat kioskidekkarit, joita oli kaupoissa hänen ollessaan lapsi. Haluaa ilmeisesti kaikki suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi/saksaksi. Vasta tilasi niitä ISON paketin Ruotsista eikä suostunut sanomaan, mitä maksoi.
Talvella uppoutuu tähtien saloihin ja juoksee yökaudet kiikaroimassa ja päivisin merkitsee kirkkausmääriä käyrille ja katsoo tietokoneestaan millainen tähtitaivas olisi, jos tähdet näkyisivät päivällä.
Jos lapsi yrittää häiritä kesken näiden maailman tärkeimpien asioiden (joihin mies käyttää huomattavan osan kotona viettämästään ajasta), tulee ärähdys: ¿älä häiritse, isi tekee töitä!¿
Urheilukilpailuja (etenkin yleisurheilua ja mäkihyppyä) ja Euroviisuja hän seuraa samalla intensiteetillä. Ja kaikki tulokset tietokoneelle.
mies on suunnitellut koko asuntomme " funkkis" -tyylisen lookin väreistä lähtien, ja toteuttanut suurimman osan muutoksista itse.
Osaa rakentaa, entisöidä ja verhoilla huonekaluja joten mulla menee hyvin. Inhoan ompelemista ja siksi olenkin tyytyväinen kun mieheni ompelee verhot, lakanat ja kaikki muutkin kodin tekstiilit sekä lyhentää housuni:o)
Onneksi miehelläni on hyvä värisilmä ja tyylitaju, kotimme on todella mieleinen! Parissa lehdessäkin on kotoamme esitelty, ja olen ylpeä siitä.
Niin ja pee äs mieheni ei ole homo (taikka BI) :o)
Jos joku luuli....
Ihan itse oppinut eli ei ole käynyt musiikkikoulussa. Yläasteella musiikinnumero oli 10 ja on soittanut aktiivisesti bändeissä vuosia.
Ainoana poikkeuksena se lakanoita ompeleva mies, mikä kyllä vaikuttaa jotenkin naismaiselta. Mut hyvä et osaatte olla ylpeitä pienistä ja tavallisista asioista.
joskus tuntuu että myös tyhmempi...kun pitää olla jokapaikassa säätämässä!
*hyppii laskuvarjolla
*hyppii köyden kanssa sillalta
*kiipeilee
*surffaa
*laskee vapaalaskua
*ratamoottoripyöräilee
*jne...
Silti on sanonut, että rohkeinta mitä on elämässään tehnyt on se, että on mun kanssa yhdessä :) Mä oon aika hirmu!