Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astiasto joululahjaksi, minkä haluaisit?

Vierailija
09.12.2022 |

Minulle Valencia, kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan, kuka täyttää kaappinsa milläkin, mutta mulle ei kiitos mitään astiastoja tai muuta turhuutta. Aika vähällä tulee toimeen. Olen nähnyt, ettei täältä lähtiessä saa mitään mukaansa, tänne jää kipot ja kupit perikunnan selvitettäväksi. Tavarapaljouden takana saattaa olla turvallisuushakuisuus, elämän tuntu, kun shoppaile jo entisten lisäksi lisää milloin pentikkiä, milloin marimekkoa, ja mitä näitä nyt on. Mulla on kiusaus pussilakanoihin, mutta päätös, etten osta, jos en ole valmis luopumaan jostain jo olevasta. Toimii aika hyvin.

Taidat olla ihmiskunnan historian eka tällaisen kokemuksen omaava.

En usko olevani, mutta asian vakavasti opiksi saaneena ja ottaneena. Ei vain kliseenä.

Vierailija
22/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kirjoittamaan että Valencia, ja heh, sehän oli AP:nkin valinta. Laittaisin kaikki muut heti kiertoon jos saisin kaapit täyteen Valenciaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun keittiöön Emma Bridgewateria kiitos, printteineen ei toki varmasti ole kaikkien makuun.

Vierailija
24/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä se oli nimeltään, ne oli sellaisia sinisiä astiastoja ja kaunis punertava lintukuva

25/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiastoa on tarvitse uutta. 

Harmittaa tuo Hackmannin Savonia sarja, nykyisin siinä aterimet ovat niin pieniä, enemmän kuin  alkuruokia varten. Muistelen että  kauan sitten olivat isompia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi