Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko viedä pullot kävellen kauppaan isossa kassissa?

Vierailija
09.12.2022 |

Yleensä olen mennyt autolla

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoteko viedä pullot kauppaan! Kävellen vielä ekompi :)

Suurin osa mun tutuista ei vie vaan laittaa roskiin. Saisivat laittaa tölkinkeräyksen roskakatoksiin ja poistaa pantit, niin pääsisi eroon niistä jotka tonkii yleisiä roskapönttöjä ja samalla levittää roskat ympäriinsä. Luulin että linnut olisi asialla kunnes näin kuinka avaavat roskiksen ja katsovat onko tölkkejä. Välillä tuota ei tapahtunut kun matkustus oli vähissä koronan vuoksi.

Vierailija
22/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minä vien yleensä rattailla, sitten kun on lunta niin pulkalla.

Lastenrattailla? Ja sitten ne alkoholijämät valuu rikkinäisestä pussista sinne vaunuihin...? Vähintään alkoholin hajua tarttuu ja niihin alkoholinhuuruisiin rattaisiinko laitat sitten lapsesi?

Olet idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusautomaatit gusettaa, viimeksikin oli mukamas 6 pantitonta tölkkiä vaikka ihan varmasti kaikki pantillisia.

Vierailija
24/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenrattailla? Ja sitten ne alkoholijämät valuu rikkinäisestä pussista sinne vaunuihin...? Vähintään alkoholin hajua tarttuu ja niihin alkoholinhuuruisiin rattaisiinko laitat sitten lapsesi?

Mistä lähtien palautus pulloissani on ollut alkoholia tai korkki auki?

Vierailija
25/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien palautus pulloissani on ollut alkoholia tai korkki auki?

Ai sä et tölkkkejä palauta ollenkaan, no sitten.

Vierailija
26/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata viedä, vaikka olisi vain limutölkkejä niin kaikki silti ajattelee, että olet alkoholisti ja viet kaljatölkkejä saadaksesi lisää kaljaa.

Jos ihan pakko viedä niin älä vie perjantaisin, lauantaisin, sunnuntaisin tai maanantaisin. Tiistai, keskiviikko ja torstai on hyviä päiviä. Vaikka kyllä silloinkin saattaa katseita tulla.

Eikö meidän pikkujoulujen tölkkejä saa viedä lauantaina? En tykkäisi haistella noita.

Vierailija
27/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan.

Kehtaan jopa kiertää pullokassien kanssa pitkin kaupunkia. Kehtaan viedä niitä eri kauppoihin. Mitä isompi määrä sen parempi.

Kerään niitä.

Vierailija
28/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä puhuttiin alkoholista? Muutakin juotavaa myydään palautuspulloissa ja -tölkeissä kuin alkoholia. 

Vierailija
29/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräilen tölkkejä lenkillä ja aina välillä vien täyden pussillisen kauppaan. Luultavasti minua pidetään kylän juoppona, mutta mitäs sitten.

Sama juttu. Eikä nolota yhtään vaikka juoksen loppulenkin oluttölkki kädessä. Jos joku ajattelee että se on minun nesteytysjuomaani, niin mikäpä siinä. Alkoholin käytön olen tosin lopettanut, mutta tuskin naapurit sitä tietävät.

Vierailija
30/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinkin tämän keskustelun takia, että meille ei oikeastaan mitään tölkkejä tai pulloja nykyisin kerrykään. Juodaan hanavettä.

Vierailija
31/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua no kehtaat! Mitä noloa tuossa nyt muka voisi edes olla. 

32/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
33/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä kierrätys nolottaa. Sairasta!

Vierailija
34/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Jos et kehtaa niin tuo ne mulle ja maksan 90 prosenttia pantin hinnasta, jos niissä ei pesi mitään elukoita.

Vierailija
35/43 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat. Niin minäkin teen, kun muutenkin kävelen kauppareissut.

Vierailija
36/43 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaat ostaa, niin kehtaat palauttaa.

Vierailija
37/43 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevässä emännässä on hyvä pullonpalautus-kohtaus. :D (Yle-Areenassa)

Vierailija
38/43 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien aina kävellen jos menen lähimpään kauppaan. En vaivaudu ajamaan 1,5 kilometriä.

Vierailija
39/43 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa, mitä ihmisetkin sanoo.

Vierailija
40/43 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit viedä pulosi kävellen kasseinen kaupaan kuin kaupaan.Hyvä liikut! Kukaan ei sinua katso. Lisäksi joku voi ajatella ymmärrtä ulkoilun hyödyn ja keräät tyhjiä pulloja .Samalla  saat vatsa liikeen kumartuessa pullot nostamaan maasta. Pelastaa myös jonkun elämien tassut. Jos vain on lasi pullo,Joku voi sen rikkoa ja jos koira, siihen astuu on anturat rikki ja lääkäri keikka,lasku iso.Nin on tappahtunut joskus Itä Helsinki 92.