Montako päivää teillä sukkahousut kestää?
Surkeimmat hajoaa jo matkalla kotoa töihin ja parhaimmatkin kestää ehkä 5 päivää.
Kommentit (25)
Ennen ne kesti äidiltä tyttärelle.
Mulla on kåytössä sukkahousuja jotka olen ostanut 2016. Mut joo, ovat paksuja, 60-100 denieriä.
Villaiset sukkahousut ei kestä kuin pari vuotta, kuluvat kantapäästä puhki ja parsiminen on liian vaikeaa.
Vaimoa kuunnellut vierestä. Sukkahousut on kuulemma tehty joillekin persjalkaisille naisille, ei pitkäsäärisille, ja ne hajoaa parissa päivässä laadusta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
En käytä joten no problem.
Hyödyllinen kommentti. Itse en syö päärynöitä, kun en tykkää niistä.
Tavan Sukkahousuista en tiedä, mutta Wolfordit kestävät jopa vuosia, kun ne hoitaa oikein.
huonojahan ei kannata ostaa. nilkkasukat päälle niin kestävyys paranee. kivi kengässä rikkoo tosi nopeasti ohuemmat sukkahousut. pesupussin käyttö ja uusienkin kastelu pidentää ikää
Minimissään ostan 40den. Kyllä kestää.
Riippuu, myös nyt merkistä oikeasti. Kynsilakkakikka, kunhan ei tule rumaa jälkeä.
Hädin tuskin pari tuntia. En käytä niitä kun juhlissa mekon kanssa..
Kun kissa oli pentu, hänellä oli joku hepulikohtaus päällä kun olimme lähdössä juhliin,varmuuden vuoksi mun piti pukea sukkahousut jalkaan mekon alle vasta rappukäytävässä, ne olisivat muuten olleet rikki heti jos kisuli olisi tullut lähelle. Eikä ollut kun yhdet sukkahousut joten niitä piti varjella 😂
Minulla on jopa eilisenvuoden sukkahousuja , 15- 20 . Paksummat on vuosia vanhoja. En käytä samoja sukkiksia montaa päivää, koska niitä on kymmeniä varalla vaihtaa ja pestä. Ohuemmat tulee yleensä raapaistua tai kenkä rikkoo ne. Pesupussi suojelee tai käsinpesu , ohuemmat ei kauan kestä konepesua
Riippuu asiakkaista ja niiden määrästä. Joskus ne repii viiden päivässä.
Sukkahousuista pystyttäisiin tekemään sellaiset etteivät hajoa vuosienkaan käytön jälkeen. Mutta eihän sellaisia kannata tehdä.
15 denierin Wolfordit ja kestää vuosia, kun oikean kokoiset ja pesu joka käytön jälkeen.
En läytä lainkaan paksumpia.
En käytä kun kestävät ehkä päivän. Ilmeisesti myös laadukkaita sukkahousuja on. Kertakäyttöiset voisi kieltää. Niissä ei ole mitään järkeä.
Minulla ei ole koskaan ollut suuria ongelmia sukkahousujen keston kanssa. Toki ne jossain vaiheessa hajoavat, mutta ohuimmatkin (en käytä ohuempia kuin 20 den) kestävät yleensä viikkoja. Paksummat kestävät vuosia.
Käytän 50-120 denierin sukkiksia, eniten käytössä 80 denierin paksuiset. Kestävät hyvänä vuosikausia. Snag Tights on paras, eivät menneet rikki edes silloin kun kaaduin noppakivikadulla.
Riippuu. En käytä sukkahousuja muuten kuin mekon tai hameen kanssa. Koiran kynsistä menevät helposti rikki jo päivässä, jos koira nousee vasten.