Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kepu: miksi äänestin ennen, en enää

Vierailija
09.12.2022 |

Olen entinen kepun äänestäjä. Maaseudulla Uudellamaalla asuva akateeminen, kirkkoon kuulumaton äiti.

Miksi äänestin kepua: pienen ja heikon ihmisen puolella, mutta menestyä ja omistaa saa. Miksi en äänestä enää: Sipilän hallitus ei ollut pienen ja heikon puolella, nykyhallituksessa kepu herää liian myöhään hallituskumppanien kaavailemaan omistusoikeuden heikentämiseen. Uskottavuus ja ammattitaito on mennyt.

Nyt ei ole, mitä äänestää. Muut hallituspuolueet, siis myös rkp, eivät kunnioita omaisuudensuojaa (en äänestäisi kielipuoluetta muutenkaan, suomenkielinen kun olen). Kokoomus ei ole pienen ja heikon puolella. Persut eivät ole akateemisen naisen puolella. Kristilliset ovat muuten hyvä, mutta arvot ovat liian raamatulliset. Liike Nyt olisi ehkä paras vaihtoehto, mutta Jeti, Jungner ja Enbuske... enpä tiedä. Anoa en edes noteeraa.

Puoluetoimisto saa käyttää tietoja. 😀

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalien jälkeen kepu voi rauhassa keskittyä suomi venäjä seuran toimintaan jonka puheenjohtajuutta on jo 45v menestyneesti hoitanut. hyvin on hys hys olleet. vaalituet puljattu nuoriso säätiön kautta.

Vierailija
42/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Persut eivät ole akateemisen naisen puolella."

Mitä tarkoitat? En keskipalkkaisena autoilevana akateemisena naisena voisi mitään muuta puoluetta äänestää.

Olen yhteiskuntatieteilijä, ammatiltani tutkija. Toisin sanoen minun ammattiani ja työtäni kohtaan he hyökkäävät hyvin usein ja hyvin karkeasti. En minä maalla asuvana äänestä vihreitäkään, koska ovat kertoneet suoraan kuinka halveksivat meitä. Viimeisenä Pitko ja Harjanne kertoivat maanviljelijöille, mistä kustannuskriisi johtuu (fossiiliset) ja millä se ratkaistaan (kasvisproteiinit). Ylimielistä sontaa, kuten persuillakin kaltaisiani ihmisiä kohtaan. -ap

Onko tutkimusalasi Social Justice -ideologian nielemä? Ehkä sen vuoksi tuntuu, että persut hyökkäävät sitä vastaan. Samaa mieltä olen vihreistä. Onneksi niistä tulee marginaalipuolue seuraavissa vaaleissa. Marginaaliin ne kuuluvatkin.

En tiedä ideologiasta, olen hyvin alkiolaisesti ajatteleva ja siksi ollut kepulainen, mutta kyllä, yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus on tutkimusteemojani (laajasti katsottuna). Tosin jaksoihan vihervasemmistokin ivata Halla-ahon kirkkoslaavitutkimusta. Tai Satu Hassi ja kumppanit aina arvostella tutkimusta, jonka tulokset eivät miellytä heidän aatemaailmaansa (halveksin muuten vanhoja taistolaisia). -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En keskipalkkaisena autoilevana akateemisena naisena voisi mitään muuta puoluetta äänestää.

Et naisena esiintyvänä persumiehenä voisi ajatella muita puolueita.

Vierailija
44/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yhteiskuntatieteilijä, ammatiltani tutkija. Toisin sanoen minun ammattiani ja työtäni kohtaan he hyökkäävät hyvin usein ja hyvin karkeasti. En minä maalla asuvana äänestä vihreitäkään, koska ovat kertoneet suoraan kuinka halveksivat meitä. Viimeisenä Pitko ja Harjanne kertoivat maanviljelijöille, mistä kustannuskriisi johtuu (fossiiliset) ja millä se ratkaistaan (kasvisproteiinit). Ylimielistä sontaa, kuten persuillakin kaltaisiani ihmisiä kohtaan. -ap

Onko tutkimusalasi Social Justice -ideologian nielemä? Ehkä sen vuoksi tuntuu, että persut hyökkäävät sitä vastaan. Samaa mieltä olen vihreistä. Onneksi niistä tulee marginaalipuolue seuraavissa vaaleissa. Marginaaliin ne kuuluvatkin.

En tiedä ideologiasta, olen hyvin alkiolaisesti ajatteleva ja siksi ollut kepulainen, mutta kyllä, yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus on tutkimusteemojani (laajasti katsottuna). Tosin jaksoihan vihervasemmistokin ivata Halla-ahon kirkkoslaavitutkimusta. Tai Satu Hassi ja kumppanit aina arvostella tutkimusta, jonka tulokset eivät miellytä heidän aatemaailmaansa (halveksin muuten vanhoja taistolaisia). -ap

Älä nyt väitä että kirkkoslaavin tohtorin arvolla olisi jokin muu kuin huumoriarvo.

Vierailija
45/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persukokoomus hallitus olisi paras, missä tehdään suomesta uusi amerikka

No, en nyt tiedä. Jotenkin tuo kokoomus aina epäilyttää. Niillä on liian kylmä maailmankuva. Ja kokoomus haluaa tuoda Suomeen nimenomaan halpatyövoimaa ulkomailta. Enkä missään tapauksessa luottaisi oman maan infraa kokoomuksen käsiin.

yhyy... kylmä maailmankuva..

kasvata pallit

Vierailija
46/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä ainakaan KOKOOMUS  paskoja ÄÄNESTÄÄ,vievät Suomen Venäjän tasolle,muistakaa se ÄÄNESTÄJÄT.

Onko siellä Kontulan Kelassa nettiki? Tuliko jo työttömyyskorvaus?

Vierailija
47/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta tuki hallituksen woke-lakeja muutamaa edustajaa lukuunottamatta joten PS tai Kd saa ääneni. Kokoomuksesta yksikään ei äänestänyt wokelakeja vastaan.

Vierailija
48/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta tuki hallituksen woke-lakeja muutamaa edustajaa lukuunottamatta joten PS tai Kd saa ääneni. Kokoomuksesta yksikään ei äänestänyt wokelakeja vastaan.

Sinäkään et tiedä mitä woke tarkoittaa. Älä huoli, teitä on netissä enemmistö ja olette tietämättömyydestänne ylpeitä.

Vierailija
49/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne pohjos-Suomen asiaa ajo joskus ku demarit ja kokoomus oli hirvee helsinkihelsinkihelsinki.

Ja oli konservatiiveja ettei hyväksyny homoja ja lespoja.

Nyt ei oo kumpaakaan noista kahesta perusperiaatteesta jäljellä.

Miksi sanan lesbo kirjoittaminen on niin vaikeaa konservatiiveille?

Vierailija
50/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä itkua ettei kepun jälkeen ole mitä äänestää.

Ja mistä ihmeestä ap on saanut käsityksen ettei PS ole akateemisen tai naisen tai näiden yhdistelmän asialla?

Tai no, riippuu siitä mitä se akateeminen nainen haluaa. Jos haluaa suomen, jossa ajetaan kaikkien muiden paitsi suomalaisten asiaa, niin siinä tapauksessa PS ei sovi.

Lopettakaa se ininä, käykää perussuomalaisten sivuilta ihan itse lukemassa heidän ohjelmiansa eri asioiden suhteen. Esim koulutusuudistus.

Pelkkää järkeä. Tärkeitä asioita. Menkää tutustumaan, älkääkä toistelko itsellenne ja muille jotain väsyneiden vi ver vas sareiden ras sistijuttuja.

Jos haluatte tämän maan hoitoon järkeä, on vain yksi oikea puolue tällä hetkellä: PS. Todetkaa asia itse, tutustukaa perussuomalaisten sivustoon.

Vierailija
51/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ihmeestä ap on saanut käsityksen ettei PS ole akateemisen tai naisen tai näiden yhdistelmän asialla?

Tai no, riippuu siitä mitä se akateeminen nainen haluaa. Jos haluaa suomen, jossa ajetaan kaikkien muiden paitsi suomalaisten asiaa, niin siinä tapauksessa PS ei sovi.

Lopettakaa se ininä, käykää perussuomalaisten sivuilta ihan itse lukemassa heidän ohjelmiansa eri asioiden suhteen. Esim koulutusuudistus.

Pelkkää järkeä. Tärkeitä asioita. Menkää tutustumaan, älkääkä toistelko itsellenne ja muille jotain väsyneiden vi ver vas sareiden ras sistijuttuja.

Jos haluatte tämän maan hoitoon järkeä, on vain yksi oikea puolue tällä hetkellä: PS. Todetkaa asia itse, tutustukaa perussuomalaisten sivustoon.

Mene nyt Matias Turkkila takaisin sinne oman "lehtesi" toimitukseen haistelemaan pierujasi.

Vierailija
52/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persukokoomus hallitus olisi paras, missä tehdään suomesta uusi amerikka

No, en nyt tiedä. Jotenkin tuo kokoomus aina epäilyttää. Niillä on liian kylmä maailmankuva. Ja kokoomus haluaa tuoda Suomeen nimenomaan halpatyövoimaa ulkomailta. Enkä missään tapauksessa luottaisi oman maan infraa kokoomuksen käsiin.

yhyy... kylmä maailmankuva..

kasvata pallit

No, okei:

No, en nyt tiedä. Jotenkin tuo kokoomus aina epäilyttää. Kokoomus haluaa tuoda Suomeen nimenomaan halpatyövoimaa ulkomailta. Enkä missään tapauksessa luottaisi oman maan infraa kokoomuksen käsiin.

Parempi?

Vierailija
53/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus paljon nuorempana ja PALJON tyhmempänä ajattelin että keskusta olisi ikäänkuin se maltillinen keskitie ja ääripäät taas hihhulimpia. Todellisuudessahan keskustassa on keskellä olevaa se nimi, aivan kuten perus-suomalaisissakin sitä perus-suomalaisuutta. Sutkia nimetä itsensä vääristävästi.

Vierailija
54/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus paljon nuorempana ja PALJON tyhmempänä ajattelin että keskusta olisi ikäänkuin se maltillinen keskitie ja ääripäät taas hihhulimpia. Todellisuudessahan keskustassa on keskellä olevaa se nimi, aivan kuten perus-suomalaisissakin sitä perus-suomalaisuutta. Sutkia nimetä itsensä vääristävästi.

Eikös keskusta ole keskellä nimenomaan sen takia, että arvoiltaan kannattaa esim.  yksityisomistusta ja yrittäjyyttä, mutta haluaa lisäksi yhteiskunnan huolehtivan vähäosaisista? Eli on oikeiston ja vasemmiston välillä kirjaimellisesti.

Vierailija
55/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietty täällä saa sutkiutta ja vääristelyä pilkkaava alapeukun heti.

Vierailija
56/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös keskusta ole keskellä nimenomaan sen takia, että arvoiltaan kannattaa esim.  yksityisomistusta ja yrittäjyyttä, mutta haluaa lisäksi yhteiskunnan huolehtivan vähäosaisista? Eli on oikeiston ja vasemmiston välillä kirjaimellisesti.

tähän asti ainaki poliitiikka on ollu oikealla, ja lisäksi maajusseille kaikki.

Vierailija
57/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepun kannatus on romahtanut, koska se on epäo nnistunut ydintehtävässään.

Ydintehtävä?

Tetääkö joku mikä on Kepun  ydintehtävä? Vallanhimo-ja rahanhimo, olisiko?

Vierailija
58/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt Matias Turkkila takaisin sinne oman "lehtesi" toimitukseen haistelemaan pierujasi.

vih er vassa ri -argumentointia. Tällaista osaamista ja älykkyyttä edustaa hallituspuolueet ja niiden kannattajat. Hyvin tyypillistä. Olisi sairasta antaa heidän jatkaa yhteiskunnassa merkittävissä tehtävissä enää koskaan.

Vierailija
59/63 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt monia eri puolueita, myös keskustaa, joten minulla on oikeus vastata tähän. Enää en äänestä ikinä ketään. Minäkin kannan vastuuni parhaiten niin, etten enää tue rikollisjärjestöjä.

Miten niin kepu tukee yrittäjyyttä?

Millä tavoin?

Vierailija
60/63 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt väitä että kirkkoslaavin tohtorin arvolla olisi jokin muu kuin huumoriarvo.

Sinäpä sen sanoit, Jeesusta lainatakseni. Halla-aholla on maisterin tutkinto venäjästä, siis samasta, josta Sinnemäellä on pelkkä kandi. Tätä ei vihervasemmisto pilkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän