Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle vahingossa tosi rumasti (en tarkoittanut). Mies lähti kaverinsa luokse yöksi eikä vastaa viesteihin

Vierailija
09.12.2022 |

Olemme menossa ensi kesänä naimisiin ja meille tuli riitaa ihan parista triviaalista asiasta. Mulla oli ollut huono päivä muutenkin (ja menkat :D) ja sanoin miehelle, että tuollaisenko kanssa minun pitäisi mennä naimisiin. Miehen olemus muuttui heti ja hän sanoi lähtevänsä muualle koska ei tiedä mitä tekisi jos joutuisi katsomaan minua vielä tänään (uhkaus?). Kaverinsa tyttöystävä laittoi mulle viestiä, että mies on siellä. Mut hän on blokannut kaikista medioista. Ei kai tästä nyt tuon takia vain voi tulla ero (ennen häitä jo)? Miksi asioista ei voi vielä puhua? Mitä voin nyt tehdä?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, se oli oikein hyvä asia , että sanoit jo nyt tuollaisenko kanssa minun pitäisi mennä naimisiin. Koska kesääm mennessä olisit varmasti sanonut sen jo monta kertaa,,, entäpäs sitte papin aamenen jälkeen.

Oikei hyvä näin. Toivottavasti löydät arvoisesi, niin hyvässä kuin pahassakin.

Näin se vaan menee.

Vierailija
142/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee jo kaverin tyttöystävää, siitäs sait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, toivottavasti löytää jonkun mukavan naisen tulevaisuudessa

Vierailija
144/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata jatkaa, tuo liitto ei tule onnistumaan. Hyvä että selvisi ennen kesää.

Vierailija
145/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien naisen normaaliin eli toimintoon kuuluva kuukautiskierto on jotain niin ihmeellistä, että sen varjolla saa tehdä mitä vaan? Lopettakaa menkkaraivosta höliseminen samoin kuin aterian lanseeraamasta nälkäkiukusta.... Mikään ei ole hölmömpää kuin nämä 🤬

Vierailija
146/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei pitäisi uhkailla erolla. Se luo suhteeseen epävarmuuden tunteen, että toiselle on ok lähteä milloin vain. Hylätyksi tulemisen pelko on yksi suurimmista peloista.

Pitäisi olla se perusME, joka on kiveen hakattu. Sitten sen sisällä koetaan kuohuja ja tunteita, mutta niitä on turvallista kokea ja näyttää.

Samaa mieltä. Ja tässä ei nyt kuulosta siltä, että aplla olisi tällaista mahdollisuutta.

Vierailija
147/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella herkkänahkainen mies kun noin pienestä suuttuu! Ethän edes nimitellyt häntä tai iskenyt tahallasi arkaan paikkaan. Jos ei tuollaista piikittelyä kestä, niin ei taida muutenkaan olla kovin kestävä pohja tulevalle avioliitolle. Jokaisessa parisuhteessa pitäisi voida turvallisesti olla välillä ääliö, sanoa  pahasti, pyytää anteeksi ja jatkaa sitten yhdessä eteenpäin.

Vierailija
148/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun mies teki tai sanoi sulle ennen kuin sinä sanoit noin? Siis sen, että tuollaisen kanssako mun pitäis mennä naimisiin? Sulla varmaan oli jokin syy, miksi niin sanoit. 

Oletko nyt aivan varma, että tämä riita on sinun syy? Narsisti saa usein uhrinsa tuntemaan itsensä syylliseksi. 

Vierailija
149/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hellanlettas taas?? Mitä sitten? Pyydä anteeksi ja jatka elämää. Niin tehtiin ennenkin, ennen somea.

Miehet on siitä outoja monesti, että eivät anna anteeksi. Ihan kuin eivät ymmärtäisi sitä miten se toimii.

Toista voi siis loukata ihan miten tahtoo ja vaikka joka päivä, jos vain pyytää sen jälkeen itkuisin silmin anteeksi?

Tarinahan ei kerro mitä on tapahtunut ennen loukkaavaa kommenttia. Meillä oli sellainen kausi jolloin mies käveli perässä arvostelemassa tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni (ei ollut mitään varaa sanoa), ja naljailemassa, käytti jatkuvasti passiivisaggressiivista vihjailua ja ivaavaa äänensävyä. Olin siitä aivan hajalla, ja kuvittelin vain olevani jotenkin huono ja tekeväni kaiken väärin. Olin jatkuvasti varpaillani, ja toimin niin, ettei mies ivaisi. Aloin murentua, ja reagoida itkuun purskahtamalla. Ei ollut voimia keskustella järkevästi siinä tilassa. Jossain vaiheessa tajusin, että eihän sellainen ole normaalia ja rakastavaa parisuhdetta. Aloin vastata miehelle tylysti takaisin, en tehnyt niinkuin hän, en arvostellut, mutta saatoin käyttää rumia sanoja, lyhyesti ja ytimekkäästi. Mies pöyristyi ja loukkaantui suunnattomasti, ja ihmetteli miksi puhun niin hänelle. Kysyin häneltä vastakysymyksen, että miksi sinä puhut noin minulle, tuollaisenko kanssa minun täytyy olla yhdessä. Hän oli juuri pitänyt pitkän, ei rumia sanoja käyttävän haukkumismonologinsa. Meni hiljaiseksi. Muuttui, alkoi puhua harkitsevammin, ja arvostelu väheni kertaheitolla.

Pointtini on, että aina ne yksittäiset sanat eivät ole se pahin asia, vaan joskus purkausta, kun on liian pitkään ollut ns. sivistynyttä kieltä käyttävän ilkeilyn uhrina.

Juuri näin. Minuakin kiinnostaa, mitä tapahtui ennen tuota ap:n kommenttia. En usko, että syy oli vain huono päivä ja menkat. Pikemminkin ne saattoivat edesauttaa, että ap:n ärsytyskynnys oli matala ja sai sanotuksi tuollaisen kommentin tilanteessa, jossa muuten olisi ollut vain hiljaa. 

Vierailija
150/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle että jättää sen emakon ennen porsimista

Vierailija
151/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miehen kaverin tyttöystävä laittoi viestiä... Se että mies lähtee noin liukkaasti eikä edes vastaa tarkoittaa sitä että hän on ajatellut jättää sut muutenkin, on uus nainen hänen elämässä ja sä annoit nyt kerralla hyvän syyn lähteä suhteesta ilman huonoa omatuntoa. Hyvin tehty!

Vierailija
152/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt tuota, että joku loukkaa toista ihmistä sanomalla ilkeitä/julmia/vastenmielisiä asioita ja sitten yrittää puolustautua hokemalla että "en tarkoittanut". Miksi hän sitten sanoi niin? Mitä väliä sillä on, mitä joku "tarkoittaa", jos hän haukkuu tai raivoaa toiselle rumasti?

Vierailija
153/153 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan pätevä selitys sitten kun mies hakkaa...

en tarkoittanut, ja sillä kaikki korjaantuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi