Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta, että suhde olisi alkanut, jos mies on "perässävedettävä"?

Vierailija
09.12.2022 |

Paljon puhutaan siitä, että jos mies on kiinnostunut niin hän kyllä ilmaisee kiinnostuksensa. Mutta onko kokemusta sellaisesta, että suhde olisi ollut onnistunut, jos nainen on ollut alussa enemmän aloitteellinen ja mies passiivinen?

Intuitiohan sanoo, että ei tuollainen voi toimia. Jos miestä oikeasti kiinnostaisi, ainakin seuraava tapaaminen olisi jos sovittuna. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, hän varmistaa ettei menetä kiinnostuksen kohdetta muualle.

Kommentit (29)

1/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä on vedetty jo yli 7 vuotta 😅 Tuskin etenee 😄

Vierailija
2/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rääkyyhän suttura korttelissa ja kauppakeskuksessa ilmiselvää kiinnostuta ja talon pentu jankuttaa tätä todistettavasti sitä perässä asunnosta xy.

tuo rääkyminenkö miehelle aikaansaa kiinnostusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju saa hulvattomia naurunpyrskähdyksiä minussa aikaan. Huomaa että on perjantai.

ap

Vierailija
4/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile pikkku intuitiossasi heittää hepeneesi (vaikka pikkarisi korttelin lumikasan päälle) pakkasessa pois ja kokeilla?

talon pentu, tuleekohan se mies vielä vai meneekö se hakemaan tuota vai eikö mene? kelailetko sitä mamisi kanssa?

Vierailija
5/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että ap llä pelittää huonosti myös maanantaina. mutta sekös meitä naurattaa. HAHHAHHAAA.

Vierailija
6/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Vedin perässäni 15 vuotta kunnes en enää jaksanut. En suosittele ellet ole valmis vetämään sitä rekeä loppuelämääsi.

Vierailija
7/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miss (mrs). wacckkoo,

kan ich ihnen helfen?

Vierailija
8/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka passiivinen mies siis on? Ei ehdota itse koskaan tapaamista? Pitää nyhtää kaikki irti hänestä? Homma loppuisi minun puolelta aika nopeasti, koska en vain jaksa olla passiivisen ihmisen kanssa. Toisethan vain ovat luonteeltaan passiivisia. En mää semmoista jaksa. Mutta jos kyse on siitä, että mies on siksi passiivinen kun häntä ei kiinnosta tarpeeksi niin eiköhän juttu ole jo loppu.

Vierailija
9/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa näkyy paljonkin parisuhteita jossa nainen vie hommaa eteenpäin: päättää yhteenmuutosta, nainisiinmenosta, lapsiluvusta kai tuo joillakin toimii, ja ehkä saamaton mies ja topakka nainen on joillekin hyvä match. Itsellä myös tällä hetkellä passiivinen miesystävä, pitää kyllä aktiivisesti yhteyttä mutta tiedän että kaikenlainen eteneminen suhteessa on minun harteillani. Joo, hän varmasti sanoisi joo jos kosisin mutta on tämä jotenkin hiton uuvuttavaa. En vaan ole sitä naistyyppiä joka tulee kun pyörremyrsky miehen elämään, alkaa sanella miten hänen lasten läsnäolo häiritsee minua, tuppautuu sukujuhliin, eristää kavereista jne. Tuntuu että jotain sen tyyppistä mies odottaisi, ja nyt kun olen joustava ja annan tilaa, elämme aika paljon erillistä elämää omien lastemme kanssa.

Vierailija
10/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde nro 1. Mies oli alussa aloitteentekijä mutta sitten minä olin aktiivisempi. Suhde oli onoff suhde ja kesti muutaman vuoden. Alussa olisin ollut valmis kihloihin ym ja olin todella rakastunut. Lopussa jätin ja sitten mies kosi ym mutta minulla oli jo mennyt maku suhteesta joten pysyttiin erossa. Mies oli yleisesti tyyliä perässä vedettävä siis mitään ei tapahtunut ellen esittänyt että mentäisiinkö käymään kaupassa/kävelyllä jne. Miehellä ei ollut oikeastaan muita harrastuksia kuin radion kuuntelu.

Suhde nro 2. Tapasin töissä miehen johon ihastuin. Puolen vuoden kuluttua aloimme seurustelemaan. Ja vaikka minä olin alussa se joka flirttaili jne niin suhteen alettua mies ei ollut perässä vedettävä. Ja meillä on ollut hyvä suhde jo yli 20 vuotta. Miehellä on paljon mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia.

Vierailija
11/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka passiivinen mies siis on? Ei ehdota itse koskaan tapaamista? Pitää nyhtää kaikki irti hänestä? Homma loppuisi minun puolelta aika nopeasti, koska en vain jaksa olla passiivisen ihmisen kanssa. Toisethan vain ovat luonteeltaan passiivisia. En mää semmoista jaksa. Mutta jos kyse on siitä, että mies on siksi passiivinen kun häntä ei kiinnosta tarpeeksi niin eiköhän juttu ole jo loppu.

No siis meillähän ei ole vielä mitään suhdetta, mutta jos edelliseen suhteeseen vertaan niin edellisen kanssa oli aina seuraava tapaaminen tiedossa.. Itse jotenkin ajattelisin silleen, että jos olisin jostain kiinnostunut ja haluaisin tutustua niin sopisin melko heti seuraavan tapaamisen edellisen tapaamisen jälkeen. Sen ymmärrän jos viesteillä ei halua hirveästi tutustua vaan ennemmin tapaamisten kautta.

ap

Vierailija
12/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis "ihansama-aivansama"-miestä? Jolle kaikki käy, ja jolla ei ole mielipiteitä, vai miestä joka ei alunperinkään ole sinusta niin kiinnostunut että ottaisi itse yhteyttä ja ehdottaisi jotain?

Minun kiinnostukseni ei jää mieheltä huomaamatta, sillä olen aina ottanut yhteyttä kiinnostavaan mieheen(kunhan olen ensin jotenkin varmistunut ettei hän ole jo varattu). Miehen suhtautumisesta sitten riippuu kestääkö ihastumiseni,. sillä jos miehestä ei näyt päällepäin kiinnostus minua kohtaan niin että voin sen selvästi päätellä, tai hän sen suusanallisesti ilmaisee, niin kiinnostukseni lopahtaa välittömästi. Se kun käyttää polttoaineenaan sitä molemminpuolisen ihastumisen liekkiä.

Eli jos mies sanoo tapaamiskutsuuni ihansama, niin peli on menetetty iäksi.

Vierailija
13/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis meillähän ei ole vielä mitään suhdetta, mutta jos edelliseen suhteeseen vertaan niin edellisen kanssa oli aina seuraava tapaaminen tiedossa.. Itse jotenkin ajattelisin silleen, että jos olisin jostain kiinnostunut ja haluaisin tutustua niin sopisin melko heti seuraavan tapaamisen edellisen tapaamisen jälkeen. Sen ymmärrän jos viesteillä ei halua hirveästi tutustua vaan ennemmin tapaamisten kautta.

ap

Olette varmaankin tavanneet ainakin pari kertaa ja olet itse ehdottanut tapaamista? Älä ehdota mitään. Mies ehdottaa itse jos haluaa tavata. Periaatteessa ei pidä pelata mitään peliä "en voi ottaa yhteyttä kun ei sekään ota", mutta ehkä tässä tilanteessa kannattaa kokeilla tuleeko sitä aloitetta toiselta ollenkaan. Kyllä kiinnostunut mies lopulta aina jotakin tekee ja jos ei tee, vaikka olisi kiinnostunut niin mitä niin aloitekyvyttömän aikuisen ihmisen kanssa tekee?

Vierailija
14/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis "ihansama-aivansama"-miestä? Jolle kaikki käy, ja jolla ei ole mielipiteitä, vai miestä joka ei alunperinkään ole sinusta niin kiinnostunut että ottaisi itse yhteyttä ja ehdottaisi jotain?

Minun kiinnostukseni ei jää mieheltä huomaamatta, sillä olen aina ottanut yhteyttä kiinnostavaan mieheen(kunhan olen ensin jotenkin varmistunut ettei hän ole jo varattu). Miehen suhtautumisesta sitten riippuu kestääkö ihastumiseni,. sillä jos miehestä ei näyt päällepäin kiinnostus minua kohtaan niin että voin sen selvästi päätellä, tai hän sen suusanallisesti ilmaisee, niin kiinnostukseni lopahtaa välittömästi. Se kun käyttää polttoaineenaan sitä molemminpuolisen ihastumisen liekkiä.

Eli jos mies sanoo tapaamiskutsuuni ihansama, niin peli on menetetty iäksi.

Tarkoitin siis juuri sellaista tilannetta, että mies ei ole niin kiinnotunut, että on oma-aloitteisesti ehdottanut tapaamista.

ap

Vierailija
15/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olette varmaankin tavanneet ainakin pari kertaa ja olet itse ehdottanut tapaamista? Älä ehdota mitään. Mies ehdottaa itse jos haluaa tavata. Periaatteessa ei pidä pelata mitään peliä "en voi ottaa yhteyttä kun ei sekään ota", mutta ehkä tässä tilanteessa kannattaa kokeilla tuleeko sitä aloitetta toiselta ollenkaan. Kyllä kiinnostunut mies lopulta aina jotakin tekee ja jos ei tee, vaikka olisi kiinnostunut niin mitä niin aloitekyvyttömän aikuisen ihmisen kanssa tekee?

Suunnilleen näin. Jeps, en pelaile mitään peläjä. Selvitän kyllä sitten asian, jos ei muuten selviä. Eli eikähän tässä vain odotetlla tuleeko sieltä mitään aloitetta tähän suuntaan.

ap

Vierailija
16/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ämmähän sai jalat alleen jo käytävällä vastaantullessa.

ja pieni testi vielä perään kun teeri yrittää lennellä.

pst. kuunnellaanko musiikkia?

Vierailija
17/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänä päivänä kukaan täysjärkinen mies ala liehittelemään naista kuten joskus 20+  tai edes 10 vuotta sitten. Se on äkkiä nimi ja kuva lehdessä "OLETKO NÄHNYT TÄTÄ PERVOA AHDISTELIJAA?", jos alat tekemään aloitteita.

Vierailija
18/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänä päivänä kukaan täysjärkinen mies ala liehittelemään naista kuten joskus 20+  tai edes 10 vuotta sitten. Se on äkkiä nimi ja kuva lehdessä "OLETKO NÄHNYT TÄTÄ PERVOA AHDISTELIJAA?", jos alat tekemään aloitteita.

Eihän tässä tapauksessa ole aloitteesta puhuttu, vaan jatkosta. Aloitteenkin voi tehdä hienovaraisesti, kysyy kelpaisiko treffit ja sen jälkeen ei huoritella jos vastaus on kieltävä.

Ihan hyvä vaan jos näin peruskäyttäytymissääntöjä osaamattomat tipahtaa geenipoolista pois.

Vierailija
19/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut. Sain siitä miehen, joka alkoi lopulta hokea vain tyytyneensä minuun ja että olisi ollut kiinnostavampiakin tarjolla, mutta että kun minä vain niin hanakasti roikuin.

Vierailija
20/29 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On alkanut. Sain siitä miehen, joka alkoi lopulta hokea vain tyytyneensä minuun ja että olisi ollut kiinnostavampiakin tarjolla, mutta että kun minä vain niin hanakasti roikuin.

Oletko kysynyt, että miksi hän ei niitä kiinnostavampia ottanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi